דף הבית בית משפחה וזוגיות דייטינג האם מי שלבד הוא אדם חופשי
האם מי שלבד הוא אדם חופשי
בקשר לטיפול 18/05/12 |  צפיות: 4804

האם אתם חשים עניין בזוגיות אבל לא מצליחים לבנות זוגיות יציבה?! חשוב שתדברו עם אנשי מקצוע שיסייעו לכם למצוא את האני האמיתי שלכם ואת הבעיות שטרם דיברתם עליהן המעיבות על קשרים ומונעות להוביל אתכם לעבר החופה או לזוגיות ארוכת שנים.

ספת הפסיכולוג תעזור לכם להחליט אם באמת ובתמים אתם מעדיפים להישאר רווקים אם לאו. תוכלו באמצעות טיפול פסיכולוגי להתמודד עם מראה הזוגות המתלטפים סביבכם, עם תחושת הכישלון לכאורה המציפה אתכם ועם המבטים המאשימים של ההורים והסביבה הקרובה שלכם. אם גם אתם חציתם מזמן את גיל ה - 30 ואינכם מעוניינים להישאר לבד אולי כדאי שתדברו עם מישהו מקצועי כמו פסיכולוג או פסיכולוגית.

אולי אתם לא אנשים של זוגיות

גם אם את או אתה הרווק האחרון בחבורה, בעבודה ובמשפחה אין זה אומר שאתה בגדר מוקצה או משהו לא בסדר איתך. לעיתים השאלות והנדנודים המציפים את אחרון הרווקים מתסכלים למדי ובתוך כך עניין נושא חיי הרווקות שלך עולה בכל ארוחה משפחתית. האם זה מציק לך?! פנייה לעזרה כיצד להתמודד עם האחרונים ובעיקר עם ההשלמה כי אתה אדם הרוצה לחיות בשלמות עם עצמך ובעצם אינך הטיפוס שמתאים למסגרת זוגית הינה הכרחית לנפש שלך.

חלק מהתובנות שנאמרו על ספת הפסיכולוג נשמעות כך: " אני מראש לא אדם של זוגיות, ואינטימיות בקטע הרגשי לא חסרה לי בחיים. יש אנשים שזוגיות סותמת אצלם חור, ולי כנראה אין חור כזה. אני מוצא את עניין הזוגיות מעייף יותר מאשר תורם, הרבה יותר כיף לי להיות לבד".  אמירה נוקבת זו מראה על ביטחון בהחלטה להישאר רווק בגיל 30 פלוס ובהבנה מלאה. בחירה היא עניין אישי ואינדיבידואלי לכל אחד חשוב לחיות בשלום עם כל החלטה גם אם היא אינה מקובלת על הכלל.

מאידך, על ספת הפסיכולוגית יש אנשים שנשמעו כך: " אני מאוד מעוניינת בזוגיות. הרווקות מפריעה לי , לא נוח לי עם עצמי כל יום לצפות בטלוויזיה לבד, לאכול לבד ובעיקר לישון לבד". אמירה זו  היא לחלוטין ראייה ברווקות ככישלון  ומערערת את הביטחון. לעיתים רווקים ורווקות בתקופות של לפני החגים אומרים לעצמם: " עוד פעם אני אבוא לערב חג בחיק במשפחה ויגידו מסכנה, אין לה אף אחד?  עוד פעם אשב בצד?  אולי אני לא אלך? אולי אני אסע מכאן? וגם אם אף אחד לא אומר כלום השתיקה לפעמים רועמת!

מה אומרים הפסיכולוגים

לעיתים אם בוחנים את העניין לעומק בסוגיית רווקים הבוחרים להישאר רווקים - רבים מאד עושים זאת מתוך בחירה. לא כולם רוצים  או יכולים לחיות בזוגיות וזה בהחלט נורמלי ובסדר לחלוטין. רווקות בהחלט אינה כישלון. בדרך כלל מי שגורם לתרומת הכישלון הם ההורים ולכן מומלץ לדבר על כך ולמצוא כלים להתמודד עם ילד שמעוניין לחיות לבד וללא זוגיות קבועה על פי הקודים של החברה.

אודות:

רשת "בקשר לטיפול" מחברת בין אנשים המחפשים  פסיכולוג או פסיכולוגית או ייעוץ זוגי אך חסרה להם המלצה טובה על דמות טיפולית מתאימה, אמינה ומוסמכת, הנמצאת באזור המועדף.

ההתאמה נעשית חינם בשיחת טלפון ע"י שרונה המכירה היטב את כל המטפלים.

http://www.bekesher-letipul.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בקשר לטיפול

חסרה לכם המלצה טובה על פסיכולוג ? רשת "בקשר לטיפול" מחברת בין אנשים המחפשים פסיכולוג או פסיכולוגית או טיפול זוגי אך חסרה להם המלצה טובה על דמות טיפולית מתאימה, אמינה ומוסמכת, הנמצאת באזור המועדף עליהם.

ההתאמה נעשית חינם בשיחת טלפון ע"י שרונה קרן המכירה היטב את כל המטפלים.

http://www.bekesher-letipul.co.il



 


מאמרים נוספים מאת בקשר לטיפול
 
האם מי שלבד הוא אדם חופשי
18/05/12 | דייטינג
העידן המודרני מרחיק אותנו מחופה וקידושין בגיל צעיר – ומבלי להרגיש אנו מטפסים לגיל 30 פלוס ומוצאים את עצמנו עדיין רווקים, חופשיים ולגמרי לבד. תחושות אלו מלוות לעיתים בתסכול סביב השאלה האם בחרנו בבחירה הנכונה ואם בכלל!

טיפול משפחתי בגלל חוסר הסכמה בין הורים
מה עושים כשההורים לא מסכימים ביניהם? איך מגיבים כשאחד מהם שובר לשני מנהיגות? נביא במאמר זה את עצותיהם של פסיכולוגים המטפלים בסוגיות אלו באמצעות טיפול משפחתי המשתף את ההורים והילדים יחד.

כיצד נישואים שורדים בגידה וכיצד זה קשור לטיפול פסיכולוגי
האם נישואין יכולים לשרוד בגידה? על השאלה הזו מן הראוי שבעלי מקצוע יענו כמו מטפלים זוגיים – חלק מהתשובות המקצועיות נביא במאמר חשוב זה. כאמור אם אין לכם סבלנות לחכות לסוף קריאת המאמר, דעו: זה לא פשוט כפי שזה נראה.

טיפול זוגי הניתן על ידי פסיכולוג או מטפל זוגי
חיים כזוג הם אתגר גדול ואנו מתמודדים איתו יום יום. בחיי הזוגיות קיימים כמעט תמיד גם קשיים ומשברים. כאשר התקשורת בין בני הזוג לקויה ובעייתית וכאשר הקשיים בתפקוד הזוגי משתלטים על חיי הזוגיות מומלץ בהחלט לשקול טיפול זוגי או ייעוץ פרטני או זוגי. זהו טיפול מקצועי, הניתן על ידי מטפל או פסיכולוג, שתכליתו לסייע לבני הזוג לשפר את הזוגיות ולהביאה למקום של תמיכה וכבוד הדדי, שיפור היחסים והמשך חיים ביחד.

טיפול בתנועה - שיטת ריפוי של פסיכולוג
טיפול בתנועה הינה דרך פסיכולוגית לטפל במגוון בעיות פסיכולוגיות של ילדים ומבוגרים. טיפול בתנועה הינו ביטוי חיצוני המהווה התנהלות פנימית אל ושל הנפש שלנו. בשיטה זו ניתן לאבחן בעיות פסיכולוגיות רבות ללא כישורי תנועה או ריקוד – אלא פשוט להיפתח ולהקשיב לשיטה שמאבחנת ופותרת בעיות פסיכולוגיות רבות ושונות.

טחפול זוגי לצורך שיקום חיי הזוגיות והמין
הם מתחבקים ומפגינים אהבתם הרבה על כל גבעה ותחת כל עץ רענן אך מתחת לפני השטח קיימת בעיה משמעותית עבור בני הזוג: הם אינם מקיימים יחסי מין. התופעה נפוצה לא רק בקרב זוגות נשואים אלא גם אצל זוגות לא נשואים ביניהם כאלה הסוחבים כמה שנים טובות של חברות. האם טיפול זוגי יביא לשיקום מיני ? האם פסיכולוג יכול לסייע ?

במה תרצה לעסוק כאשר תהיה גדול
פסיכולוגים קליניים תעסוקתיים נתקלים לא פעם ולא פעמיים בלבטים של צעירים שהשתחררו מהצבא, טיילו את טיול התרמילאים בעולם, נרשמו ללימודים מאידך, אך לא מצאו באמת את התשובה מה באמת הם רוצים להיות כשיהיו גדולים.

רשת בקשר לטיפול | פסיכולוגים ואנשי טיפול מקצועיים אמינים ומוסמכים בתחום הנפש
31/01/12 | בריאות
רשת "בקשר לטיפול" מחברת בין מטופלים המחפשים טיפול פסיכולוגי אך חסרה להם המלצה טובה על דמות טיפולית מתאימה, אמינה ומוסמכת, הנמצאת באזור המועדף.
ההתאמה נעשית חינם בשיחה טלפונית ע"י שרונה המכירה היטב את כל המטפלים ברשת.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI