דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מזמינים קייטרינג בשרי
מזמינים קייטרינג בשרי
עוז הוגמן 25/05/12 |  צפיות: 2262

אפילו אם תשקיעו הכל באירוע - תערכו אותו באולם הכי נחשב, תביאו מופע מצוין, תשימו עשרות אלפי שקלים על פרחים ותהפכו את הערב לאקסטרווגנזה של ריגושים - עדיין המדד החשוב ביותר בעיני האורחים שלכם הוא מדד הקייטרינג. כנראה שלא רק הצבא צועד על קיבתו, אלא גם המוזמנים באירוע, לכן שמזמינים קייטרינג בשרי, מלבד הטעם הטוב יש עוד מספר דברים עליהם יש להתעכב.

מגוון מנות ותוספות: עקרון השווארמה טוען שלא על החומוס לבדו תיבנה המנה, בסופו של דבר, מה שקובע הוא שילוב הרטבים והסלטים. הישראלי הממוצע אוהב מבחר מנות שמאפשרות לסועד לקחת ולהעמיס את הצלחת בכל טוב, ולפיכך, בכדי שכולם יהיו מרוצים, משתלם לקחת קייטרינג כשר שמציע מספר רב של אפשרויות.

דרך ההגשה: זו שאלה גדולה, האם לבחור בהגשה עצמית בבופה אשר חוסך בהוצאות ומציע לאורחים שלכם מבחר עצום של מנות מהן אפשר לטעום, או הגשה לשולחן באמצעות מלצרים, אשר מאוד נוחה לאורחים. ברוב המקרים, מבוגרים מעדיפים את האפשרות השניה, אך במידה ומרבית המוזמנים הם צעירים, בופה הוא הבחירה המועדפת.

לגבי הקינוחים: הדובדבן שבקצת, תרתי משמע. כאן עדיף לבחור דווקא קינוחים רגילים שבטוח שכולם אוהבים, שוקולד, גלידה ופירות.

השאלה על שפתי כולם היא האם לשכור קייטרינג כשר, כאן הדבר המשפיע ביותר הוא קהל האורחים. במידה ומרבית קהל האורחים מעדיפים כשר כדאי להתחשב בצרכיהם, אמונותיהם ורגשותיהם - מכיוון שהם אלה שבסופו של דבר אמורים להנות מהארוחה.

כנראה שבחירת חברת הקייטרינג והתפריט יהיו הקביעות עם ההשפעה הגדולה ביותר על האירוע המיוחד שלכם ואיך שהוא נתפס בעיני המוזמנים, לכן כדאי לשקול הכל היטב - וגם אם כיף להשקיע באטרקציות מסוג קייטרינג גורמה טוב ואיכותי מה שהכי חשוב הוא שהשקעתם קודם כל בקייטרינג.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI