דף הבית עסקים עסקים - אחר רקדנית בטן - קריירה מאתגרת
רקדנית בטן - קריירה מאתגרת
stanislav 29/06/12 |  צפיות: 3914

אם את חובבת ריקודי בטן ורקדנית בעצמך, בטח המחשבה להפוך את הריקוד לקריירה עברה אצלך בראש. רק תארי לעצמך להיות כוכבת הערב, לעמוד על הבמה עם חליפה מפוארת, לטייל בין מקומות ולהציג את היכולות שלך, ובנוסף לקבל תשלום מכובד את הופעתך.

במציאות, קריירה בתור רקדנית בטן היא לא קלה ובטח לא מתאימה לכל אחת. אז נכון שיש רקדניות מקצועניות שמרויחות ממש יפה, אבל עדיין רוב הרקדניות תלויות בהכנסות נוספות מלבד הריקוד.

יש לעשות חושבים עם עצמך לפני שעושים את הצעד הראשון בקריירה של רקדנית בטן. להיות רקדנית מוכשרת זה לא מספיק בשביל להצליח לייצר הכנסה טובה. חשיבה עסקית היא לא פחות חשובה. יש לדעת איך למצוא הזדמנויות ולנצל אותן עד תום. קריירה בריקודי בטן זה לא לרדוף אחרי הצעות עבודה, אלה לגרום לאנשים לפנות אלייך עם הצעות. חשוב לתכנן אתהקריירה מבחינה שיווקית וניהולית.

מה את צריכה להיות כדי לפתח קריירה בתור רקדנית בטן

קריירה בתור רקדנית בטן יכולה להיות מאוד מעניינת ומאתגרת אם הכנסה יפה וחיים מעניינים. מספר תכונות שאת חייבת שיהיו לך:


להיות מוכשרת בתור רקדנית.
להיות בעלת יכולת שיווק ומכירה.
בעלת יכולת ארגון.
לדעת לנהל חשבונות.
לתפקד תחת לחץ גם תחת חוסר בטחון כלכלי.
לנסוע ולהופיע גם במקומות שלא ממש מתחשק לך.
לרקוד מתוך אהבה לאומנות ולא בשביל הכסף.
לוותר על זמן איכות עם המשפחה, בזמן מופעים בערים או בנסיעות של מספר ימים.


מנגד תכונות שאיתם עדיף להסתמך על מקורות הכנסה נוספים

יכולות ריקוד בינוניות.
אופי מופנם.
חוסר ידע או חוסר רצון להתעסק במכירה ושיווק.
התעסקות עם ניירת מתסכלת אותך.
מעדיפה עבודה קבועה עם בטחון.
חשוב לך הזכויות של עבודה מסודרת, כמו ביטוח בריאות, ימי חופש ותוכנית פנסיה.
חובה משפחתית אינה מאפשרת לך לעזוב את הבית בשעות לא שגרתיות.
התעסקות רבה בכספים ושלל דברים תכנים יכולה להרוס לך את האהבה לריקוד.

ידע נדרש

מספר שיעורים בסיסיים בנושא של ניהול כלכלי יכולים לשדרג לך את קריירת ריקודי הבטן. קורסים כמו שיווק, ניהול, דיני עסקים וחשבונאות פיננסית יעזור לך לפתח את עסק ריקודי הבטן שלך.

מסקנה

קריירה של רקדנית בטן יכולה להיות מאוד כייפית ומתגמלת, אבל לפני שבוחרים בנתיב זה, יש לחשוב טוב טוב עם עצמך האם אני בכלל יש בי את היכולות להצליח במקום הזה, ואיזה יכולות עלי לפתח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 stanislav


 


מאמרים נוספים מאת stanislav
 
לגדל כלב בריא ומאשר גם כשאין מספיק זמן
08/08/12 | חיות מחמד
לגדל כלב זה כיף אך לא פשוט כמו שזה נראה, כלב דורש הרבה תשומת לב, טיולים ארוכים להוציא אנרגיה ומשחק. אנשים שנמצאים רוב שעות היום בעבודה וחוזרים מאוחר הבייתה, מפקירים את כלבם כל היום לבד, וברור שזאת לא דרך ביראה לגדל כלב.

בטן שטוחה בעזרת ריקודי בטן
רוב האנשים רוצים בטן חזקה וחטובה, הגברים רוצים ריבועים והנשים בטן שטוחה .הסוד מלבד תזונה נכונה הוא כמובן עבודה על שרירי הבטן, פעילות גופנית היא המפתח העיקרי כאן. מומחים כבר הבינו כי כפיפות בטן אינן יעילות וכייפיות

מוסיקת ריקודי בטן
13/07/12 | מוסיקה
ייתכן שכבר יש לך מושג מה היא מוסיקה לריקודי בטן ומה לא. אולי נוצרו לך דימויים של הפירמידות או השמש בשמיי מצרים .אבל אתה עשוי להיות מופתע לגלות את שילוב של מווסיקות מודרניות רבות ביחד עם המוסיקה המסורתית.

9 סיבות לרכוש תחביב חדש - ריקודי בטן
ריקודי בטן נהפכו לפופולאירם במיוחד בשנים האחרונות, ישנו ביקוש רב לימוד, אירועים וסדנאות של ריקודי בטן. אמנות זו נהפכה לכה פופולארית בעולם המערבי בשנים האחרונות ממספר סיבות

רקדנית בטן - קריירה מאתגרת
אם את חובבת ריקודי בטן ורקדנית בעצמך, בטח המחשבה להפוך את הריקוד לקריירה עברה אצלך בראש. רק תארי לעצמך להיות כוכבת הערב, לעמוד על הבמה עם חליפה מפוארת

למה ריקודי בטן?
14/06/12 | נשים - אחר
ללמוד ריקודי בטן יש יתרונות רבים, אתן תרגישו שיפור משמעותי בפן הפיזית והנפשי כאחד. ריקוד בטן מקדם דימוי גוף חיובי. כאשר אנו רואים סלבריטאיות בטלוויזיה ובקולנוע, או פרסומות אופנה,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI