דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח טיפוח ויופי לפי תקופות בחיים
טיפוח ויופי לפי תקופות בחיים
מיכל ז 17/07/12 |  צפיות: 2754

הלוואי והיינו יכולים להישאר כל החיים עם העור שהיה לנו כשהיינו ילדים קטנים. העור אז היה חלק ונקי ופשוט מושלם. אבל, ההזדקנות, ההרגלים שלנו והחשיפה לחומרים שונים באוויר מביאה לכך שהעור שלנו מזדקן גם הוא.

באופן עקרוני, כל האנשים שנמצאים בתקופה מסוימת בחיים סובלים מאותן בעיות, עם סטיות לכאן או לכאן מבחינת החומרה שלהן, ולכן כולם צריכים את אותם הטיפולים, כאשר לכל תקופה יש את הטיפול הייחודי לה. למשל, בשלב מוקדם יותר בחיים, בערך בגילאי 18 עד 25, מוצרי קוסמטיקה טבעיים יכולים לעזור לשמור על המצב הקיים. החל מגיל 25 צריך להשתמש במוצרי קליניק כדי לעכב את תהליך ההזדקנות שכבר מתחיל (בייחוד הקמטים, שנוצרים בגלל שהגוף מאבד מהחומר שמצמיד את העור לשרירים שמתחת). בגילאי 40 ואילך צריך מוצרים של אסתי לאודר או "רוק", שמיועדים לעור מבוגר יותר.

אחרי עשרות שנים על כדור הארץ, מתישהו המוצרים כבר לא מצליחים לטפל בבעיה שהעור שלנו סובל ממנה - הקמטים - ואז צריך לפנות לפתרונות מיוחדים ומורכבים, החל מבוטוקס וכלה במתיחת עור.

כבר מגיל צעיר, ההורים והסביבה מלמדים אותנו שצריך לשמור על העור כדי לשמור על מראה צעיר. לא ברור איך נוצר הפחד שלנו מסימני ההזדקנות, אבל השמירה על מראה צעיר כבר מושרשת בתוכנו כל כך שאין על כך ויכוח. נדירים האנשים שלא משתמשים במוצרי טיפוח ולא עושים טיפולים להשבת המראה הצעיר, ולכן גם אפשר לזהות אותם די בקלות- אם תשוו שני אנשים באותו גיל, שאחד מהם מטפח את עצמו והשני לא, מיד תוכלו לזהות את זה שלא שומר על שגרת טיפוח נכונה.

על מידת הנחיצות של כל הקרמים, התכשירים, הטיפולים והניתוחים אפשר להתווכח עד מחר, אבל אנחנו לא ניכנס לזה. רק נאמר שלדעתנו, זה בהחלט כיף להיראות צעירים גם בגיל מאוחר, ועד שלא ימצאו פתרון להזדקנות העור, מי שיכול ויש לו כסף, שימצא קוסמטיקאי, רופא או פלסטיקאי שיטפל בו, הכל בהתאם למצב של העור.

אם אתם מטפחים את עצמכם על בסיס קבוע, חשוב שתבדקו שהמוצרים שאתם משתמשים בהם מתאימים לעור שלכם. בין היתר, חשוב לשים לב לדברים הבאים: האם המוצר מיועד לעור צעיר או מבוגר? לעור שמן, רגיל, מעורב או יבש? ולמה נועד בכלל המוצר- לטשטוש קמטים? לטיפול באקנה? ליובש?


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI