דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח כשעור הפנים והגוף סובל מאלרגיות
כשעור הפנים והגוף סובל מאלרגיות
מיכל ז 23/07/12 |  צפיות: 2622

עור הפנים והגוף הוא דבר עדין מאוד, וזו הסיבה שאנחנו מנסים להגן עליו ולטפח אותו. כל הזמן אומרים לנו לשים קרם הגנה כדי שהעור לא ייפגע מהשמש, לשים קרם לחות, לשים אלוורה וכדומה. אבל אין מספיק מידע על בעיות עור אלרגניות.

בעבור אנשים רבים, עור הפנים והגוף הוא לא סתם משהו שצריך לטפח ולשמור עליו, אלא משהו שקשה להם מאוד לעשות, ולפעמים גם יקר, כי הם צריכים תכשירים מיוחדים שיעזרו להם לטפל בבעיות כמו דרמטיטיס ורגישויות אחרות. כל הבעיות שאנשים רגישים סובלים מהן הן בדרך כלל גנטיות, אבל לפעמים

דרמטיטיס הוא דלקת של עור הפנים או הגוף שיכולה לנבוע ממגע עם חומר שמגרה את העור, וזה יכול לקרות לכל אחד, בלי קשר לאלרגיות שסובלים מהן או לא, והיא יכולה לנבוע מרגישות שיש לאדם באופן אישי, כלומר כשהעור שלו בא במגע עם משהו שהעור שלו ידוע כאלרגי אליו.

בקרב תינוקות אפשר לראות רגישויות של עור הפנים והגוף בצורה ברורה. להרבה תינוקות ופעוטות יש תמיד גירויים ואדמומיות באזור הפנים, ואלה נגרמים בעיקר בגלל הרוק שלהם. התופעה מחמירה בקרב ילדים שיש להם ריור מוגבר. בנוסף, העור של התינוקות הוא עדין מאוד, ולכן הוא רגיש מאוד לחומרי ניקוי וטיפוח שונים, וזו הסיבה שבחירת מגבונים לחים, סבון וכדומה (לתינוקות) צריכה להיעשות היטב, וכדאי לשים לב שהמוצרים נטולי אלכוהול.

בקרב מבוגרים, דרמטיטיס או רגישויות בעור הגוף או הפנים יכולים להופיע בגלל שימוש במוצרים שמגרים את העור שלהם, אם בגלל אלרגיה לחומר או פשוט בגלל תרכובת לא איכותית. לדוגמא, להרבה אנשים יש רגישות באזור בית השחי, והם קונים דאודורנט טבעי כדי לא לגרות את המקום. לאנשים אחרים הבעיה היא בפנים, ולכן הם לא ממהרים להחליף את קרם הפנים או תחליב הפנים שיש להם, מחשש שהמוצרים החדשים מכילים משהו שיגרה להם את העור.

דלקות ואלרגיות של העור לא נשמע כמו משהו רציני. אכן, לא מדובר פה בעניין של חיים ומוות אבל הבעיות האלה עלולות לפגוע באיכות החיים, ולכן יש חברות רבות שמציעות את אותם מוצרים רק טבעיים, כמו דאודורנט טבעי או סבון לגוף ללא אלכוהול ועם חומרים טבעיים בלבד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI