דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה רפואה סינית ותרופות סבתא
רפואה סינית ותרופות סבתא
מיכל ז 06/08/12 |  צפיות: 2880

הבריאות שלנו היא הדבר היחיד שמחזיק אותנו בחיים, ולכן חשוב שנשמור עליה בכל מעודנו. מי מאיתנו שרוצים לנסות כיוון אחר מהסטנדרטי (מרשמים ותרופות) או שמעולם לא היה חובב של הרפואה המערבית המודרנית, יכול לנסות רפואה סינית בצפון או תרופות סיניות לטיפול במחלות.

הרפואה הסינית הביאה איתה מגוון רחב של טיפולים, ביניהם נטורופתיה בצפון ודיקור, והיא הפכה להיות הדבר הכי חם בתחום הרפואה. עוד ועוד אנשים בוחרים לעבור לשיטות של הרפואה הסינית, כי היא מראה תוצאות בשטח, לא פחות טובות מאלה של הרפואה המערבית, ואולי אפילו טובות יותר.

אם אתם רוצים שיהיו לכם את הכלים לנסות לרפא את עצמכם ממחלות שונות או פשוט לשמור על הבריאות התקינה שלכם בכל רגע ולבד, תוכלו ללמוד רפואה סינית בעפולה ולקבל את הידע והניסיון שתצטרכו כדי להיות ה"רופאים" של עצמכם.

אם אתם לא רוצים ללמוד את זה, וגם לא להוטים להוציא כסף על טיפולים של רפואה סינית, אתם יכולים תמיד לפנות לאישה היחידה שיודעת הכל- סבתא. מאז שאתם ילדים בוודאי שמעתם את סבתא שלכם אומרת לכם לשים קמומיל על שעורה בעין, לשתות הוגל מוגל כשאתם מקוררים ועוד. כל אלו הם לא סתם המצאות של סבתא, הם תרופות סבתא.

העובדה שאנחנו רצים מיד לרופא המשפחה בכל פעם שקצת כואב לנו או נוזל לנו היא דבר מובן, אבל איך תסבירו את זה שהסבים והסבתות שלנו ואנשים בסים מצליחים לשמור על הבריאות שלהם בלי הרפואה המודרנית?

אפשר לתרץ את הסיבה לכך שאנשים בריאים עם תרופות סבתא ורפואה סינית בכך שהם מאמינים שזה עוזר. אז אפשר. אבל גם אפשר לראות ממחקרים שונים באופן ברור שהשיטות האלה, שהן קצת פחות מקובלות, עושות שינוי משמעותי ומצליחות לעזור לאנשים להישאר בריאים.

אז נכון, יש מקרים שבהם חייבים את העזרה של הדוקטורים למיניהם, אבל אם זה לא בהול, למה ישר לדחוף לעצמנו כדורים לתוך הקיבה? בתקופה שבה המודעות לבריאות גבוהה, הגיע הזמן שנתחיל להתייחס לגוף שלנו כאל מקדש, וכשזה אפשרי, ניעזר דווקא בשיטות שהצגנו כאן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI