דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים ניתוח אף חוזר
ניתוח אף חוזר
איילת שחר 05/09/12 |  צפיות: 2456

ישנם טיפולים רבים הכוללים הזרקות וניתוחים, השתלות ,שאיבות שומן ועוד. הטיפול מותאם למצב בריאותו של הפציינט, סוג הטיפול ומורכבותו. רוצים להראות במיטבכם? טיפים והכוונה במאמר הבא!.

מאיפה תתחילו? מה כדאי לדעת בתחום של ניתוח אף חוזר ומה יש לדעת שרוצים לעבור טיפול פלסטי? המלצות ומידע על אף ארוך ופרטים נוספים בהמשך המאמר.

לפני שמחליטים להתחיל בטיפול עליכם לבקש הסבר וייעוץ אישי. כדאי להגיע לקליניקות ידועות ומוכרות, בהן מטפלים מומחים מקצועיים, בעלי הכשרה מוכחת בתחום. נושא שיש לשם אליו לב- שמכשור המרפאה חדיש, מתקדם, שיגרום למינימום כאב במידת האפשר ובעל תקן רפואי.

לא פעם אנו נתקלים בהבטחות בע"פ ואפילו בכתב בלי בסיס. כדאי מאד להיות ערניים, לשאול את כל השאלות,לקבל את התשובות ולא להתפתות להוצאות מעבר לתקציב. יהיה טוב שהטיפול יתאים את עצמו אליכם ולא אתם אליו. יתרה מזאת, לפני הטיפול מומלץ לקבל הסכם מסודר וחתום עם מלוא הפרטים וההבטחות.

כמו כן, השוו בין כמה חברות והתרשמו מסדרי גודל של המחיר. הגעתם להחלטה באיזו חברה לבחור? אתם יכולים להגיע למרפאה אשר תעניק את הטיפול בהתאם לתקציבכם. תמיד תזכרו: מחיר כזה או אחר לא יהיה המדד לבחירת מכון הטיפול.

מחפשים ניתוח אף תמונות במרפאה מקצועית ומובילה? בקשו המלצות ממטופלים שעברו טיפול באותה מרפאה, יתרה מזאת חיפוש קצר באינטרנט יעזור לכם ודאי להגיע למספר חברות, באזור מגוריכם, לכל טיפול אסתטי שתזדקקו.

בתקופה של ימינו ניתן לעשות בלי בעיה יותר מטיפול אחד מסוים באותה הקליניקה. למשל: טיפול בוטוקס בפנים ומילוי שפתיים, הצרת היקפים,הסרת צלוליטיס ועוד. כך ודאי תקבלו הוזלה מסוימת במחיר. עדיף לעבור כמה טיפולים שונים במרפאה אחת ואם יוזילו במחיר הרווח כפול ומכופל.

הטיפ החשוב ביותר- אין כמו להיות בריא. נשמע נדוש ומשעמם מדי- אך טיפול של מטפל חובבני ואבחון חובבני, יגרום לנזק גדול מאד, מה שישאיר אתכם עם עוגמת נפש, פגיעה נפשית וחיצונית וכמובן בזבוז כסף על תיקון טיפול.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI