דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים סיליקון בשפתיים לפני ואחרי
סיליקון בשפתיים לפני ואחרי
איילת שחר 13/09/12 |  צפיות: 2695

כולנו שואפים לגוף מושלם לחוש טוב ולהסתובב עם ביטחון. ואיך אתם? חושבים לגשת לטיפול אסתטי? לתקן את הזדקנות הגוף? לא נעים לשמוע אבל עם מראה טוב קל יותר להצליח ועכשיו יותר מתמיד כל אחת ואחד יכולים לעקב את הזקנה עם הרפואה המודרנית.

הניתנות לנו הם רבות: מכשור חדשי, תנאי תשלום טובים, אלפי מכוני יופי ורפואה שמשתכללת עם השנים. חזה גדול מדי? שיניים עקומות או בעיות הזעה? הכל פתיר! חושבים על האופציה ללכת ולעשות עיבוי שפתיים לפני ואחרי? לכו על זה.

מה כדאי לשאול ולמה לשים לב שמתכוננים לעבור סיליקון בשפתיים לפני ואחרי? הנה מספר עצות אשר יאפשרו לכם להכיר ולדעת יותר על הטיפולים הנפוצים בתחום.

האף רחב? ניתוח אף, ניתוח נפוץ ופופולארי, לא משנה לאן מסתכלים תמיד תמצאו לפחות מישהו אחד שעבר טיפול באף. בימי ההחלמה הראשונים אחרי שעברתם את הניתוח להביא לצמצום כל הנפיחות, מאד מומלץ להגביה מעט את הראש כשאתם ישנים בלילה כך ניתן למנוע בצקת מסביב לאף.

רוצים להיפטר מהמשקפיים? כל אדם מעל לגיל 16 יכול לעשות ניתוח בעיניים ולכן הוא כה פופלארי, מה שנותן לכם את האפשרות לעבור טיפול במחיר נוח לכל כיס, אבל זה לא רק עניין של מחירים- חשוב לבדוק ולקבל המלצות וביקורות על מכוני הטיפול שבהם הכי כדאי לעשות את הניתוח ולא לבחור רק לפי המחיר.

טיפ חשוב להגדלת חזה- אם קבעת לך פגישה עם רופא מומחה בקשי לדעת ולראות את תיק העבודות של המטפלים, כך את יכולה להתרשם מהתוצאות וגם מניסינו ולהחליט מי הרופא הטוב ביותר.

טיפולים לפנים- אם אתם חושבים לעשות זריקת בוטוקס נגד הקמטים בפנים, מומלץ מאוד לעשות את ההליך לפחות פעמים בשנה וזאת בכדי לשמור על תוצאות הטיפול.

לאחר ניתוח פלסטי כדאי שלא לראות את הצלחתו של הניתוח שלכם מיד אחרי סימו של ההליך אתם חייבים לחכות בסבלנות תוך כמה שבועות הגוף יזכה לקבל את הצורה המושלמת.

מחפשים עיבוי שפתיים תמונות? לפעמים השנים שעוברות והגנטיקה מחוללים בגופנו שינוי רב ולכן מיליוני אנשים מקבלים החלטה לעשות טיפולי יופי, אך לפני שתגיעו אל שולחן הניתוחים חשוב שתדעו יותר על ההליך. לבריאות!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI