דף הבית רפואה ובריאות בריאות הנפש פסיכיאטר למען סובלי הפרעות קשב וריכוז
פסיכיאטר למען סובלי הפרעות קשב וריכוז
מיכל ז 14/09/12 |  צפיות: 3250

אם גם לכם קורה שבמהלך היום יום אתם רואים בערך אותם פרצופים של אנשים הולכים וחוזרים, שלא אומרים לכם שלום ואז קורה לכם שאתם מרגישים שנאה כלפיהם, וחוסר רצון אפילו להתחיל לתקשר איתם כאילו הם עשו לכם משהו רע, אז זה סימן שגם לכם יש את אותה בעיה שיש להרבה אנשים מבוגרים אחרים - בעיית קשב וריכוז. כשאתם משתפים את חברכם הטוב במשהו שמציק לכם אך פעם בכמה שניות אתם מרגישים מבפנים שיש איזשהו קצר תקשורתי ביניכם ומבקשים ממנו לחזור שוב ושוב למה הוא התכוון. אז ייתכן גם אתם חלק מאותו מכנה משותף שאחרים חוששים להודות שגם הם שייכים אליו.

המכנה המשותף הזה כולל אנשים שמתקשים לשמור על רצף ממושך של משימות שונות. מטלות הבית הופכות לזניחות מרגע לרגע. "את החולצה הזאת לבשתי רק 3 פעמים, יש לה ריח טוב אז חבל להכניס אותה למכונת כביסה / הפח מלא אבל יש מקום בפינה של המטבח, אז כשיהיה עוד פח, אזרוק כבר את שניהם, עד אז שיישאר שם". האיחורים לעבודה מתרבים: מתישהו יש הרגשה מציקה בגוף שכל פעם השעון מעורר מכוון על אותה שעה כל יום: "אולי רק הפעם אכוון את השעון חצי שעה מאוחר יותר. גם ככה אני מקדים כל הזמן", ואז מסתבר שההשלכות לא מאחרות לבוא, איחורים, ונזיפות מצד המנהלים. ולמרות זאת, אתה שוכח להחזיר בחזרה את השעון. פסיכיאטר בירושלים מסוגל לטפל בבעיות כאלו של הפרעת קשב וריכוז.

ההפרעה הזו מתבטאת גם במקרים רבים שאתם לוקחים חלק בפגישה חשובה מאוד ששם מתקבלות ההחלטות הגדולות, ובזמן העלאת הרעיונות והסיעור-מוחין, אתם מרגישים שאתם חייבים בכל תוקף להרים את הקול ולהתווכח כשכל הצעה אחרת ששונה משלכם מועלית, ולא מסוגלים לקבל את ההחלטות של מישהו אחר. העיקר להתלהם. פסיכיאטר ברחובות ימצא את הדרך הטובה ביותר לאזן אתכם שוב, כדי שתדעו לתת המקום גם לאחרים ולא להתעצבן בעקבות כך. ישנם פסיכיאטרים רבים שמתמחים בהפרעות קשב וריכוז, תוכלו למצוא גם פסיכיאטר בתל אביב שיידע לנתב את רגשותיכם לכיוון בריא יותר, כי אין ספק שהדברים בהחלט ניתנים לשינוי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI