דף הבית רפואה ובריאות הפסקת עישון איך מפסיקים לעשן? עשן בריא בגוף בריא!
איך מפסיקים לעשן? עשן בריא בגוף בריא!
דוד חן 29/09/12 |  צפיות: 13273

גמילה מעישון בעזרת סיגריה אלקטרונית, הולך וצובר תאוצה עם השנים, ולצד הקורסים השונים לגמילה מעישון, זוהי אחת הדרכים השכיחות והנעימות ביותר לגמילה מעישון.

כיצד נגמלים מעישון בעזר סיגריה אלקטרונית?

תהליך גמילה מעישון בעזרת סיגריה אלקטרונית, הוא אחד התהליכים הפשוטים ביותר לגמילה מסיגריה, וזאת, מאחר ותהליך זה ניתן לביצוע מבלי לצאת מהבית או לקום מהכורסא. מדובר על תהליך פשוט של גמילה מסיגריות, המתבצע באמצעות לחיצת כפתור פשוטה תוך כדי שאיפה, בדומה לשאיפה רגילה, בדיוק כמו מסיגריה אמיתית. חומרי הטעם והריח שבסיגריה האלקטרונית, מדמה את טעם הניקוטין הנמצא בתוך הסיגריה האמיתית, ויוצר אשליה של עישון אמיתי.

מהו היתרון בגמילה מעישון באמצעות הסיגריה האלקטרונית

הפסקה מעישון בעזרת סיגריה אלקטרונית, טומנת בחובה יתרונות רבים, כמו מחיר. הסיגריה האלקטרונית, ניתנת לשימוש חוזר וההשקעה הכספית היחידה הנדרשת היא רכישה ראשונית של סיגריה אלקטרונית ורכישת סוללה מעת לעת, ביחס לרמה וכמות השימוש בסיגריה האלקטרונית. יתרון נוסף ומרכזי, הוא היתרון הבריאותי שבהפסקת עישון בעזרת סיגריה אלקטרונית. הסיגריה, אינה כוללת ניקוטין והטעם הקרוב שלה לסיגריה אמיתית, נוצר באמצעות חומרי טעם וריח טבעיים ובריאותיים. כך שהתוצאה, היא הרגשתאת הטעם הדומיננטי של הסיגריה, ועם זאת, הויתור על האלמנט הלא בריא של הניקוטין והרעלנים השונים, הקיימים בסיגריות אמיתיות.

טיפים לגמילה יעילה מעישון בעזרת סיגריות אלקטרונית

קודם כל בלי לחץ, כל סוג של הפסקת עישון והפסקת עישון בעזרת סיגריה אלקטרונית בפרט, מחייבת זמן ואורך רוח, היעזרו בסבלנות ותנו לזמן לעשות את שלו. תהליך הגמילה שונה מאדם לאדם ודורש כמות זמן שונה לגמילה מעישון. התחילו את תהליך הפסקת העישון בעזרת הסיגריה האלקטרונית, תוך כדי ירידיה הדרגתית בכמות הסיגריות הרגילות אותן אתם צורכים, עד להגעה לכמות מינימאלית של סיגריות ליום, ועד לעישון הסיגריה האלקטרונית בלבד. אתם תראו שתוך תקופה מסוימת, תוכלו לעבור יום שלם גם ללא עישון הסיגריה האלקטרונית.

למה כדאי להעדיף גמילה באמצעות סיגריה אלקטרונית

מעבר לפרמטרים הכספיים של הפסקת עישון בעזרת סיגריה אלקטרונית, היתרון הנוסף בהפסקת עישון באמצעותה, הוא היכולת לעשות זאת בכוחות עצמכם, ללא צורך בסיוע חיצוני או פחד מפני נפילות או פיתויים לעשן רק עוד סיגריה אחת. הסיגריה האלקטרונית, נותנת לכם מענה מצוין לצורך פיתויים כאלה, ולגיטימציה נהדרת לעשן. בכל פעם שאתם מרגישים חולשה, העדיפו לקחת את הסיגריה האלקטרונית. הפכו זאת להרגל, עד שתוכלו לעשן רק מהסיגריה האלקטרונית, ללא צורך בסיגריות אמיתיות.

הסיגריה האלקטרונית, היא כלי מצוין לגמילה מעישון, וזאת, מאחר ונותנת מענה זהה לעישון במידה דומה מאוד לסיגריה אמיתית.  תהליך הפסקת העישון, ניתן לביצוע הדרגתי, ולכן, הוא כל כך שימושי ושכיח, בקרב השואפים להפסיק לעשן.

שאפו לטוב- שאפו עשן אלקטרוני.

בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד חן


 


מאמרים נוספים מאת דוד חן
 
איך מפסיקים לעשן? עשן בריא בגוף בריא!
גמילה מעישון בעזרת סיגריה אלקטרונית, הולך וצובר תאוצה עם השנים, ולצד הקורסים השונים לגמילה מעישון, זוהי אחת הדרכים השכיחות והנעימות ביותר לגמילה מעישון.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI