דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים טיפים להצלחה בעולם העיצוב
טיפים להצלחה בעולם העיצוב
prosites 31/10/12 |  צפיות: 4049

טיפים להצלחה בעולם העיצוב

סטודנטים יקרים,

לאחר סיום המכינה תצטרכו להתחיל את לימודי עיצוב במכללה או האוניברסיטה ובעתיד לצאת אל העולם הגדול ולהתחיל לעבוד בתור מעצבים ואדריכלים. לאחר סיום הלימודים סטודנטים רבים מתקשים למצוא משרד בו יוכלו להתמחות ולהתחיל לעבוד בו וחלקם צפויים לעבור קברת דרך ארוכה עד לקבלת המשרה הנכספת. אנו מודעים לבעייתיות הקיימת בנושא זה ולכן ראינו לנכון לציין בפניכם מספר עצות שיעזרו לכם ויקלו מעט על השלב הכל כך קריטי במציאת העבודה.

ראשית, דאגו שיהיו ברשותכם קורות חיים עדכניים המנוסחים באופן מקצועי אשר יבליט אתכם משאר הסטודנטים. הבליטו את היכולות המיוחדות שלכם, צרפו תמונות של עבודות שביצעתם בתור סטודנטים, רצינות, עקביות, מוטיבציה ונחישות לעבוד במקצוע. הפיצו את קורות החיים לכמה שיותר מקומות, כך שתהיו חשופים ביותר משרדים מה שיגדיל את הסיכוי לקבלתכם.

הכינו תיק עבודות מסודר ומגוון כך שניתן להתמצא בו באופן פשוט. תיק העבודות שלכם צריך להכיל עבודות ודוגמאות שיביאו לידי ביטוי את כל הכישרונות שלכם, היכולות הטכניות, פתרונות עיצוב, בנייה ועוד. אם התבקשתם או בחרתם להציג פרויקט מסוים, היו שלמים, בטוחים וסמוכים בהצגתו, בטחון עצמי חשוב בשלב זה ויכול להכריע בבחירת המועמד וקבלתו לעבודה.

חשוב לזכור, שעצם קבלתכם למשרד לא מבטיחה את העבודה שלכם שם בכל בעתיד. עליכם להתמיד בעבודה,להוכיח את עצמכם, להיות עקביים, נחושים, בעלי מוטיבציה וקשובים לצורכי המשרד. הניסיון שכל כך נחוץ לכם, נרכש במשרדים אשר יודעים הכי טוב כיצד לטפל בלקוחות, באיזו גישה ואיך לנהל את העבודה לכן, היו קשובים ושימו את האגו בצד לעת עתה.

הגדירו לעצמכם שאיפות ומטרות: חשבו מה יותר מתאים לכם, משרד גדול או קטן. במשרד גדול תהיו חשופים לפרויקטים גדולים יותר, זמני עבודה ושהייה ארוכים יותר לעומת משרד קטן. אם ברצונכם להתבלט, סביר להניח שיהיה לכם יותר קל במשרד קטן ואינטימי וכמובן ללמוד יותר.

חלק מהמאפיינים של מעצב או אדריכל מוצלח היא התמקצעות ושליטה בכל תוכנות המחשב החדשות, העיצובים, החידושים, טכנולוגיה, קריאת ספרות מקצועית מהארץ והעולם ועוד. הבקיאות והשליטה שלכם בחומרים עדכניים תבוא לידי ביטוי בעבודתכם, בפרויקטים  ובפתיחות שלכם לעבודת העיצוב והאדריכלות.

מציאת משרה יכולה להיות שלב לא פשוט בכלל, לכן בעזרת הטיפים האלה תוכלו אולי לצמצם את הזמן בחיפוש משרד, והמשרה שכל כך רציתם תהיה שלכם תוך זמן קצר.

בהצלחה,

המכינה לעיצוב איי.אר.טי סטודיו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 prosites


 


מאמרים נוספים מאת prosites
 
בניה קלה זה לא מה שחשבת
04/02/13 | נדל"ן
שיטת הבנייה הקלה הינה שיטת בנייה מתועשת ומודולרית אשר דורשת פחות כוח אדם, זמן ומשאבים, לעומת בניית מבנה זהה בשיטת בנייה קונבנציונאלית ובכך חוסכת כסף רב

נגר ארונות
28/01/13 | ריהוט
מחפשים ארון אלגנטי ומעוצב בהתאמה אישית? מעוניינים בניצול חלל באופן מקסימאלי? אתם בטח תזדקקו לשירותיו של נגר ארונות! נגר ארונות יתכנן את הארון כך שיתאים לתנאים בשטח ולטעמכם האישי.

מהי מערכת אנרגיה סולארית ומי יכול לבנות כזו?
24/01/13 | שיפוצים
בוודאי שמעתם כבר בעבר את המושג מערכת אנרגיה סולארית! מהי מערכת אנרגיה סולארית ממה היא מורכבת והאם כל אחד יכול להתקין אחת כזו?

בניה קלה- בניה שלא תעשה לך חור בכיס
23/01/13 | שיפוצים
שיטת הבנייה הקלה הינה שיטת בנייה מתועשת ומודולרית אשר דורשת פחות כוח אדם,זמן ומשאבים בכדי לבנות מבנה זהה בשיטת בנייה קונבנציונאלית ובכך חוסכת כסף רב

יתרונות הבניה הקלה והמבנה הנייד
אם אתה בעל עסק אשר זקוק למשרד או למגורים עבור העובדים שלך, שקול את האופציה של מבנה נייד אשר תוכל להעבירו ממקום למקום בצורה נוחה וקלה ויאפשר לך להתמקם בכל שטח או אתר עבודה ולהרגיש בו בביתך.

הובלת מכולות
חברות רבות כיום מתמחות בהובלת מכולות, לשם הובלת מכולה באופן בטוח רצוי לוודא כי ברשות החברה המובילה קיימים כל האמצעים הדרושים לשם הובלה בטוחה של המכולה על הציוד היקר המאוחסן בה. לשם הובלת מכולות בצורה בטוחה אנו מסתייעים במגוון אמצעים כגון: רצועות, מוטות, מתקנים ועוד.

הובלת מנוף
כאשר באים לבחור חברת הובלת מנוף חשוב לבדוק כי לחברה ניסיון עשיר בשימוש במשאיות מנוף ואף לקבל עליה המלצות מלקוחות אשר קיבלו מהם שירות במידת הניתן. הובלת מנוף היא לא דבר של מה בכך, משאית המנוף צריכה להרים את רכושכם לגובה רב תוך כדי העברתו בין מבנים עצים ושאר מכשולים אשר נמצאים בדרך בצורה בטוחה כדי שלא יטלטל ויפגע.

שירותי חילוץ
כיום קיימים סוגים רבים של משאיות ייעודיות לכל סוגי העבודות. לדוגמה ניתן למצוא משאית בטון, משאית משא, משאית גרר, משאית זבל וגם משאית מנוף. משאיות המנוף משמשות אותנו להוביל סחורות ממקום למקום ולפרוק אותן בעזרת זרוע המנוף בדיוק במקום בו אנו חפצים גם אם המשאית איננה יכולה להיכנס עד לשם זרוע המנוף מסוגלת לעשות זאת.

טיפים להצלחה בעולם העיצוב
לאחר סיום המכינה תצטרכו להתחיל את לימודי עיצוב במכללה או האוניברסיטה ובעתיד לצאת אל העולם הגדול ולהתחיל לעבוד בתור מעצבים ואדריכלים.

חגורות בטיחות
בנסיעה ברכב , לחגורת הבטיחות תפקיד עיקרי בצמצום הפגיעה והנזק שיכול להיווצר לגוף שלנו בעת תאונה. חגורת בטיחות מצילת חיים וזו לא סתם אמרה, רבים מקלים ראש עם קביעה זו ולא לא לוקחים מספיק ברצינות את העובדה שנסיעה ברכב ללא חגורת בטיחות מהווה סכנת חיים ממשית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI