דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח מוצרי קוסמטיקה טבעיים
מוצרי קוסמטיקה טבעיים
מיכל ז 05/11/12 |  צפיות: 2683

מוצרי קוסמטיקה טבעיים מיוצרים על פי תקני איכות ובטיחות בינלאומיים מחמירים, הכוללים צמחים, מים ומינראליים טבעיים. במטרה ברורה להגן על הצרכנים, אימץ האיחוד האירופי תקנים ברורים וקשוחים אשר רק עמידה קפדנית בהם מזכה בקבלת אישור לייצורם ולשיווקם.

המוצרים לא כוללים חומרים כימיים וסינתטיים רעילים. הצמחים שמהם הם מיוצרים לא דושנו בכימיקלים. אל אריזות המוצרים כתובים המרכיבים כך שניתן לבדוק ולוודא כי מוצר מסוים הוא, אכן, מוצר קוסמטי טבעי.

רוקחים בבתי מרקחת יסייעו לכם ואף ימליצו על מוצרי קוסמטיקה טבעיים כאלו ואחרים. עם מוצרים אלה נמנים מוצרי דר האושקה לריכוך עור הפנים, להחלקתו ולשיווי מראה צעיר ורענן. מוצרים אלה  מכילים מרכיבים בוטאניים ועומדים בתקן האיגוד הבינלאומי לקוסמטיקה טבעית ואורגנית - NATURE

אפקט השימוש במוצרי קוסמטיקה טבעיים מורגש כבר בשלבים הראשוניים של השימוש בהם. בשל הרגישות של עור הפנים בכלל ושל העור סביב העיניים בפרט יש חשיבות לאיכות החומרים הנמרחים עליו. המוצרים הטבעיים מונעים כל אפשרות של פגיעה בעור, צריבתו וגרימת כווייה.

אין נאמנה מעדותן של בעלות ניסיון

נשים רבות המשתמשות בקביעות במוצרי קוסמטיקה טבעיים עשויות להעיד על שביעות רצונן המלאה ועל העדר כל תופעות לוואי בשימוש. הערך המוסף של מוצרים אלה הוא במרקם ובניחוח העדינים שלהם.

ברשת בתי מרקחת מקצועיים ורבי מוניטין תוכלי להשיג מוצרי קוסמטיקה טבעיים רבים ומגוונים שייפו את עור פנייך בפרט ואת המראה הכללי שלך בכלל. נשים רבות "מכורות" למוצרים אלה ולאחר שהחלו להשתמש בהן שוב אינן  מוותרות עליהן ובוחרות אך ורק בהם.

על מנת להעשיר ולהעצים את אפקט השימוש במוצרי קוסמטיקה  טבעיים רצוי ומומלץ לרכוש ערכות לטיפוח הפנים הכוללות מי פנים לניקוי טבעי, קרם לחות, מסכה לפנים, קרם לאיזון עור הפנים, וערכת טיפוח מיוחדת לפנים למי מכן שעבודתה התובענית מחייבת אותה לנוד ולנוד כל העת בדרכים.  ( אגב, ערכה זו מאפשרת לך לדאוג לעור פנייך גם כשאת מחוץ לבית והזמן  שלך מוגבל).


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI