דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר ספרינקלרים - קו הפסקת האש
ספרינקלרים - קו הפסקת האש
טלי גל 19/11/12 |  צפיות: 4302

אחת השיטות היעילות לשליטה או למניעת שריפה הם הספרינקלרים. בבתי עסקים יש להתקין ספרינקלרים, וכל עסק מחויב לתקנים המחמירים ביותר של כיבוי וגילוי אש. בכל מקרה, חשוב לנקוט בצעדי מניעת שריפת גם בבתים פרטיים ובבתי מגורים על מנת למנוע אסון.

ספרינקלרים הם מתזי מים. מערכת ספרינקלרים היא מערכת שבנויה מרשת של צינורות בקירות ובתקרות, ואותם צינורות תמיד מלאים במים תחת לחץ. המים נשארים בצינורות כל זמן שאין התרעה לפעולה באמצעות המתזים המותקנים בפתחו של כל צינור.

במקרה של שריפה או חשד לשריפה, השסתומים שנמצאים בפתחו של כל מתז נפתחים ואז המערכת מתיזה מים בלחץ רב במקום בו היא מוצבת, ויכולה למנוע את התפשטות השריפה ולהציל חיים. הספרינקלרים מוצבים בתקרת מסדרונות, בחדרים, במדרגות ולמעשה יכולים להיות מוצבים בכל המקומות בבניין או בבית המגורים, וכמובן גם בבית משרדים.

אם אתם חוששים לגבי הויזואליות של המערכת, ראשית זכרו שמדובר ברכיב כמעט בלתי נראה, ומעבר לכך ניתן להסתיר אותם באמצעות שיטות שונות.

מערכת ספרינקלרים היא מערכת שעובדת בצורה אוטומטית ונחשבת ליעלה מאוד בתחום מערכות לכיבוי אש. מאחר והמערכת עובדת באופן אוטומטי היא מאוד יעילה במניעת השריפה. הספרינקלרים מתיזים מים באופן מבוקר, הרבה פחות ממטף כיבוי רגיל, ולכן אם מדובר בהתרעת שווא, הנזק שהמים גורמים אינו חמור כמו המטף.

חשוב לזכור שאת הספרינקלרים יש לתחזק אחרת הם לא יפעלו בזמן אמת או יפעלו חלקית בלבד. הם עלולים להגיע למצב של בלאי ולכן חשוב לנקות אותם מאבק. מעבר לכך חשוב לערוך להם בדיקה אחת לתקופה לוודא שהם עדיין עומדים בתקנים. את הבדיקה יש לבצע רק באמצעות אנשים שמוסמכים לעשות זאת

ישנן חברות רבות שתחומן הוא התקנת מערכות כיבוי אש בבתים פרטיים, בנייני מגורים או בניינים של משרדים, ולמעשה בכל מבנה בו רוצים להתקין מערכת שכזו.

חשוב לבדוק שמדובר בחברה בעלת ניסיון שעומדת בכל התקנים המחמירים הנדרשים, שיש לה אחריות על הציוד שהיא מספקת ושהיא מלווה אתכם מרגע הפנייה אליה ועד ההתקנה. החברה תייעץ לכם באיזה אמצעים כדאי להשתמש בהתאם לגודל המקום או המבנה אותו אתם רוצים לאבטח מאש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טלי גל


 


מאמרים נוספים מאת טלי גל
 
ספרינקלרים - קו הפסקת האש
אחת השיטות היעילות לשליטה או למניעת שריפה הם הספרינקלרים. בבתי עסקים יש להתקין ספרינקלרים, וכל עסק מחויב לתקנים המחמירים ביותר של כיבוי וגילוי אש. בכל מקרה, חשוב לנקוט בצעדי מניעת שריפת גם בבתים פרטיים ובבתי מגורים על מנת למנוע אסון.

סדנת סושי לכל גיל
הכנת סושי דורשת מיומנות, לא מדובר במאכל פשוט כמו פיצה שכל אחד יוכל להכין בבית ללא הכנות מוקדמות. הטכניקה בה מכינים את הסושי אינה מורכבת אך היא כן דורשת תרגול והדרכה ראשונית. ההכנה הביתית מאפשרת הקפדה על שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים.

התקנת אזעקה - עצור בטרם תעבור גבול
יותר ויותר אנשים מבינים שאם יבצעו התקנת אזעקה. בביתם, מסיגי הגבול יחשבו פעמיים לפני שהם קופצים לבקר אצלכם בהפתעה ומבלי שהזמנו אותם בכלל.

סקסולוגית למסיבת רווקות - הטרנד הכי הסקסי לשדרוג המסיבה
רוצות להפיק ערב מרתק, סוחף חושים ומצחיק עד דמעות? אין היום מסיבת רווקות שלא כוללת בתוכה סקסולוגית מצחיקה שפותחת את הצ'קרות לכל מי שנמצא בחדר ומפיצה אווירה רומנטית וחושנית, וכמובן - בלתי נשכחת.

מסחר במט"ח - איך עושים את זה לקראת נסיעה
19/11/12 | מט"ח
ברגע שאתם מתכננים לנסוע לחופשה בחו"ל, אז סביר להניח שבתוך כל ההתארגנויות שלכם לקראת הנסיעה, תעברו בבנקים ובסניפים השונים כדי להמיר את המזומנים שלכם למטבע המקומי של הארץ אליה אתם נוסעים.

ניקוי יבש - מקצועיים בניקיון
ניקוי יבש מחזיר לסיבי הבד את הגמישות והרכות המקורית שלהם. בגדים שחוזרים מהמכבסה לאחר שעברו ניקוי יבש נראים ממש כמו חדשים. מגע עם מים מזיק לסוגים מסוימים של בדים, מכווץ אותם ופוגע באיכות הצבע.

טיפול שיאצו לילדים
טיפולי הרפואה המשלימה מתאימים לילדים, מבוגרים וקשישים כאחד. הרפואה הסינית משמשת לטיפול בבעיות נירולוגיות, בעיות אורתופדיות, הפרעות קשב וריכוז ושאר מחלות ילדות. בכדי לטפל בילדים עוברים המטפלים הכשרות מקצועיות מיוחדות, לומדים להכיר את המבנה האנטומי של הילדים ומפתחים גישה טובה לילדים.

עיצוב מטבחים - להוציא את הארוחה מהמטבח
בעבר, המטבחים היו מאופיינים בכך, שלצד ארונות המבטח, המקרר ושאר מוצרי המטבח, היה גם את שולחן המטבח ופינת האוכל. למעשה אנשים נהגו לאכול את ארוחת הצהריים שלהם במטבח, יתרה מזו, הם נהגו לארח (אם וכאשר אירחו) את המשפחה והחברים במטבח עצמו.

מזרקות לגינה - חלקת גן עדן קטנה
19/11/12 | גינון
מזרקות במקומות ציבוריים תמיד נותנים לנו הרגשה אירופאית של ממלכתיות ואציליות, יוקרה ושלווה. אז למה לא להפוך את המזרקה למשהו ביתי יותר, כזאת שתעמוד אצלכם בגינה, תשמיע קול קסום, ותהפוך את המרחב האישי שלכם

כנריות לאירועים - פורטים על המיתר הנכון
כשמדברים על אירוע מוצלח, מתכוונים לאירוע איכותי. בין כל המרכיבים נכללת גם, איך לא, המוסיקה: האם האנשים רקדו? האם הם שרו עם המוסיקה ברקע? האם הרחבה הייתה מלאה? האם הדי.ג'יי היה טוב? כולנו רוצים שהתושבות לכל השאלות הללו יהיו כן, ואת זה בקלות אתם יכולים להבטיח באמצעות כנריות לאירועים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI