דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה טיפול שיאצו לילדים
טיפול שיאצו לילדים
טלי גל 19/11/12 |  צפיות: 4333

רפואה משלימה לילדים

טיפולי הרפואה המשלימה מתאימים לילדים, מבוגרים וקשישים כאחד. הרפואה הסינית משמשת לטיפול בבעיות נירולוגיות, בעיות אורתופדיות, הפרעות קשב וריכוז ושאר מחלות ילדות. בכדי לטפל בילדים עוברים המטפלים הכשרות מקצועיות מיוחדות, לומדים להכיר את המבנה האנטומי של הילדים ומפתחים גישה טובה לילדים.

שיטת השיאצו מציעה מענה לילדים שסובלים מבעיות פיזיות ומנטליות. הטיפול אינו כרוך בכאב או אי נוחות והילדים נהנים לקחת בו חלק ולהפוך את המטפל לדמות משמעותית בחייהם.

ילדים עם מודעות עצמית

טיפול שיאצו עוסק בזרימת האנרגיה בגוף ומקשר בין הגוף ונפש. מודעות עצמית לתחושות הפנימיות ולזרימת האנרגיה בקרב ילדים מסייעת להם להרחיב אופקים ולפתח את דרכי החשיבה. מטפלי שיאצו שמטפלים בילדים הופכים את הילד לשותף פעיל בתהליך הטיפול ומראים לו כיצד לגלות את היצירתיות שבתוכו.

יצירת כימיה טובה בין המטפל והילד חיונית להצלחת הטיפול. במקרים בהם הילד לא מרגיש נינוח בסביבת המטפל ומבקש להפסיק את הטיפולים כדאי יהיה לבחון אפשרות להחליף מטפל.

עקרונות הטיפול

תורת השיאצו עוסקת בזרימת אנרגיה, המטפלים מעבירים את האנרגיה בגוף ממקום למקום בעזרת עקרון הלחץ השווה. כלי הטיפול העיקרי של המטפלים הוא הידיים, הפעלת לחץ מדויק במיקומים הנכונים הוא סוד ההצלחה של הטיפול.

מטפלי שיאצו מאופיינים בשרירי ידיים חזקים, את הלחיצות הם מבצעים בעזרת האגודלים, כפות הידיים והמרפקים. הטיפול מצליח להביא את הגוף למצב של רגיעה, זרימת אנרגיה תקינה ואיזון פנימי. יחד עם זרימת האנרגיה משתפרת גם זרימת הדם לאיברים הפנימיים ומשפרת את פעילותם.

מתי כדאי לפנות לטיפול

הילדים בעולם המודרני מתמודדים עם סביבת חיים לחוצה ועמוסה. הם מסיימים את לימודי בית הספר וממשיכים אל צהרונים, אל ביתם הם מגיעים רק בשעות אחר הצהריים או הערב. אורח החיים הזה מעודד חוסר ביטחון, קשיי התבגרות, מצבי רוח ובעיות קשב וריכוז.

שיאצו מסייע לילד לאזן את גופו, להתחבר לרגשות הפנימיים שלו ולמצוא שלווה. חשוב לציין כי המתח הנפשי מעודד גם התפתחות של מחלות, ליקויים בזרימת האנרגיה מחלישים את מערכת החיסון והופכים אותה לפגיעה יותר.

אל מטפלי השיאצו אפשר להגיע עם הילד באופן פרטי ובאמצעות הפנייה של רופא המשפחה ויועצים חינוכיים.ילדים שסובלים ממתחים, חולי וקשיי ריכוז יוכלו להפיק תועלת רבה מהטיפול.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טלי גל


 


מאמרים נוספים מאת טלי גל
 
ספרינקלרים - קו הפסקת האש
אחת השיטות היעילות לשליטה או למניעת שריפה הם הספרינקלרים. בבתי עסקים יש להתקין ספרינקלרים, וכל עסק מחויב לתקנים המחמירים ביותר של כיבוי וגילוי אש. בכל מקרה, חשוב לנקוט בצעדי מניעת שריפת גם בבתים פרטיים ובבתי מגורים על מנת למנוע אסון.

סדנת סושי לכל גיל
הכנת סושי דורשת מיומנות, לא מדובר במאכל פשוט כמו פיצה שכל אחד יוכל להכין בבית ללא הכנות מוקדמות. הטכניקה בה מכינים את הסושי אינה מורכבת אך היא כן דורשת תרגול והדרכה ראשונית. ההכנה הביתית מאפשרת הקפדה על שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים.

התקנת אזעקה - עצור בטרם תעבור גבול
יותר ויותר אנשים מבינים שאם יבצעו התקנת אזעקה. בביתם, מסיגי הגבול יחשבו פעמיים לפני שהם קופצים לבקר אצלכם בהפתעה ומבלי שהזמנו אותם בכלל.

סקסולוגית למסיבת רווקות - הטרנד הכי הסקסי לשדרוג המסיבה
רוצות להפיק ערב מרתק, סוחף חושים ומצחיק עד דמעות? אין היום מסיבת רווקות שלא כוללת בתוכה סקסולוגית מצחיקה שפותחת את הצ'קרות לכל מי שנמצא בחדר ומפיצה אווירה רומנטית וחושנית, וכמובן - בלתי נשכחת.

מסחר במט"ח - איך עושים את זה לקראת נסיעה
19/11/12 | מט"ח
ברגע שאתם מתכננים לנסוע לחופשה בחו"ל, אז סביר להניח שבתוך כל ההתארגנויות שלכם לקראת הנסיעה, תעברו בבנקים ובסניפים השונים כדי להמיר את המזומנים שלכם למטבע המקומי של הארץ אליה אתם נוסעים.

ניקוי יבש - מקצועיים בניקיון
ניקוי יבש מחזיר לסיבי הבד את הגמישות והרכות המקורית שלהם. בגדים שחוזרים מהמכבסה לאחר שעברו ניקוי יבש נראים ממש כמו חדשים. מגע עם מים מזיק לסוגים מסוימים של בדים, מכווץ אותם ופוגע באיכות הצבע.

טיפול שיאצו לילדים
טיפולי הרפואה המשלימה מתאימים לילדים, מבוגרים וקשישים כאחד. הרפואה הסינית משמשת לטיפול בבעיות נירולוגיות, בעיות אורתופדיות, הפרעות קשב וריכוז ושאר מחלות ילדות. בכדי לטפל בילדים עוברים המטפלים הכשרות מקצועיות מיוחדות, לומדים להכיר את המבנה האנטומי של הילדים ומפתחים גישה טובה לילדים.

עיצוב מטבחים - להוציא את הארוחה מהמטבח
בעבר, המטבחים היו מאופיינים בכך, שלצד ארונות המבטח, המקרר ושאר מוצרי המטבח, היה גם את שולחן המטבח ופינת האוכל. למעשה אנשים נהגו לאכול את ארוחת הצהריים שלהם במטבח, יתרה מזו, הם נהגו לארח (אם וכאשר אירחו) את המשפחה והחברים במטבח עצמו.

מזרקות לגינה - חלקת גן עדן קטנה
19/11/12 | גינון
מזרקות במקומות ציבוריים תמיד נותנים לנו הרגשה אירופאית של ממלכתיות ואציליות, יוקרה ושלווה. אז למה לא להפוך את המזרקה למשהו ביתי יותר, כזאת שתעמוד אצלכם בגינה, תשמיע קול קסום, ותהפוך את המרחב האישי שלכם

כנריות לאירועים - פורטים על המיתר הנכון
כשמדברים על אירוע מוצלח, מתכוונים לאירוע איכותי. בין כל המרכיבים נכללת גם, איך לא, המוסיקה: האם האנשים רקדו? האם הם שרו עם המוסיקה ברקע? האם הרחבה הייתה מלאה? האם הדי.ג'יי היה טוב? כולנו רוצים שהתושבות לכל השאלות הללו יהיו כן, ואת זה בקלות אתם יכולים להבטיח באמצעות כנריות לאירועים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI