דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר סקסולוגית למסיבת רווקות - הטרנד הכי הסקסי לשדרוג המסיבה
סקסולוגית למסיבת רווקות - הטרנד הכי הסקסי לשדרוג המסיבה
טלי גל 19/11/12 |  צפיות: 4238

רוצות להפיק ערב מרתק, סוחף חושים ומצחיק עד דמעות? אין היום מסיבת רווקות שלא כוללת בתוכה סקסולוגית מצחיקה שפותחת את הצ'קרות לכל מי שנמצא בחדר ומפיצה אווירה רומנטית וחושנית, וכמובן - בלתי נשכחת.

הנה הגיע הרגע, והחברה הטובה שלך עומדת להתחתן לבחיר ליבה ולהישבע לו אמונים לנצח נצחים. והנה ההזדמנות שלך להפיק לה ערב מעניין ומרתק לפני שהיא מסיימת את תקופת ההוללות שלה ונכנסת לחיי הנישואים. אז מה בכלל עושה סקסולוגית למסיבת רווקות ולמה צריך אותה? מסיבת רווקות היא מין הסתם הסמל לסיום הרווקות של האישה. אמרתן רווקה - אמרתן סקס. לכן, המסיבה הזו זו הזדמנות לפגוש מישהי שמבינה בתחום, שתדבר איתכן על כל הפנטזיות המיניות ועל כל סודות הסקס הכי כמוסים.

תפקידה הוא לשדרג את האווירה, לשוחח איתכן על נושא שמעניין את כולנו, ולפתוח את הבנות ואת הכלה כך שירגישו בנוח. כמובן שהסקסולוגית היא חלק בלתי נפרד מתחום הפעלות למסיבת רווקות, ומשתלב באופן קליל ומצחיק במסיבה. גם אם אתן עורכות את האירוע במקום של ספא למסיבת רווקות, בים או בווילה, הסקסולוגית תגיע למקום שתגידו לה, בזמן שתגידו לה, ותקפיץ את האווירה.

גם סקס וגם הומור

אתן תחליטו כיצד הסקסולוגית תשתלב באירוע. אתן יכולות לבחור הרצאה מפי סקסולוגית שתיערך לדוגמה שעה וחצי, ותדבר איתכן על סקס, על טיפים ועל כל המשתמע מכך. אתן יכולות גם להזמין סקסולוגית שמשלבת את הבנות בשיחה והיא גם סטנדאפיסטית שהופכת את האווירה למצחיקה וקלילה.

ישנן גם סקסולוגיות שהן אסטרולוגיות, ויכולות לשלב גם סקס וגם אסטרולוגיה. הסקסולוגיות בדרך כלל מגיעות למקום עם שלל אביזרים הקשורים לסקס, ולפעמים גם מתנות לבנות. לפני שאתן בוחרות את הסקסולוגית, עליכן לערוך סקר קצר עם חברות ולבדוק המלצות.

לאחר שבחרתן מישהי, עליכם לבדוק מה היא מציעה עבור מסיבת רווקות. סכמו איתה לכמה זמן היא מגיעה, מה היא מביאה איתה, מה אופי ההרצאה, האם היא משלבת את הבנות בשיחה, האם יש לה כישורים נוספים, וכמובן מה המחיר שלה.

נסו להבין באופן מדויק באילו עזרים היא משתמשת, באילו משחקים ועוד. אם המחיר גבוה לכן מדי עקב התקציב, אתן יכולות לבדוק מה ניתן להוריד מההרצאה ובכך להוריד במחיר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טלי גל


 


מאמרים נוספים מאת טלי גל
 
ספרינקלרים - קו הפסקת האש
אחת השיטות היעילות לשליטה או למניעת שריפה הם הספרינקלרים. בבתי עסקים יש להתקין ספרינקלרים, וכל עסק מחויב לתקנים המחמירים ביותר של כיבוי וגילוי אש. בכל מקרה, חשוב לנקוט בצעדי מניעת שריפת גם בבתים פרטיים ובבתי מגורים על מנת למנוע אסון.

סדנת סושי לכל גיל
הכנת סושי דורשת מיומנות, לא מדובר במאכל פשוט כמו פיצה שכל אחד יוכל להכין בבית ללא הכנות מוקדמות. הטכניקה בה מכינים את הסושי אינה מורכבת אך היא כן דורשת תרגול והדרכה ראשונית. ההכנה הביתית מאפשרת הקפדה על שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים.

התקנת אזעקה - עצור בטרם תעבור גבול
יותר ויותר אנשים מבינים שאם יבצעו התקנת אזעקה. בביתם, מסיגי הגבול יחשבו פעמיים לפני שהם קופצים לבקר אצלכם בהפתעה ומבלי שהזמנו אותם בכלל.

סקסולוגית למסיבת רווקות - הטרנד הכי הסקסי לשדרוג המסיבה
רוצות להפיק ערב מרתק, סוחף חושים ומצחיק עד דמעות? אין היום מסיבת רווקות שלא כוללת בתוכה סקסולוגית מצחיקה שפותחת את הצ'קרות לכל מי שנמצא בחדר ומפיצה אווירה רומנטית וחושנית, וכמובן - בלתי נשכחת.

מסחר במט"ח - איך עושים את זה לקראת נסיעה
19/11/12 | מט"ח
ברגע שאתם מתכננים לנסוע לחופשה בחו"ל, אז סביר להניח שבתוך כל ההתארגנויות שלכם לקראת הנסיעה, תעברו בבנקים ובסניפים השונים כדי להמיר את המזומנים שלכם למטבע המקומי של הארץ אליה אתם נוסעים.

ניקוי יבש - מקצועיים בניקיון
ניקוי יבש מחזיר לסיבי הבד את הגמישות והרכות המקורית שלהם. בגדים שחוזרים מהמכבסה לאחר שעברו ניקוי יבש נראים ממש כמו חדשים. מגע עם מים מזיק לסוגים מסוימים של בדים, מכווץ אותם ופוגע באיכות הצבע.

טיפול שיאצו לילדים
טיפולי הרפואה המשלימה מתאימים לילדים, מבוגרים וקשישים כאחד. הרפואה הסינית משמשת לטיפול בבעיות נירולוגיות, בעיות אורתופדיות, הפרעות קשב וריכוז ושאר מחלות ילדות. בכדי לטפל בילדים עוברים המטפלים הכשרות מקצועיות מיוחדות, לומדים להכיר את המבנה האנטומי של הילדים ומפתחים גישה טובה לילדים.

עיצוב מטבחים - להוציא את הארוחה מהמטבח
בעבר, המטבחים היו מאופיינים בכך, שלצד ארונות המבטח, המקרר ושאר מוצרי המטבח, היה גם את שולחן המטבח ופינת האוכל. למעשה אנשים נהגו לאכול את ארוחת הצהריים שלהם במטבח, יתרה מזו, הם נהגו לארח (אם וכאשר אירחו) את המשפחה והחברים במטבח עצמו.

מזרקות לגינה - חלקת גן עדן קטנה
19/11/12 | גינון
מזרקות במקומות ציבוריים תמיד נותנים לנו הרגשה אירופאית של ממלכתיות ואציליות, יוקרה ושלווה. אז למה לא להפוך את המזרקה למשהו ביתי יותר, כזאת שתעמוד אצלכם בגינה, תשמיע קול קסום, ותהפוך את המרחב האישי שלכם

כנריות לאירועים - פורטים על המיתר הנכון
כשמדברים על אירוע מוצלח, מתכוונים לאירוע איכותי. בין כל המרכיבים נכללת גם, איך לא, המוסיקה: האם האנשים רקדו? האם הם שרו עם המוסיקה ברקע? האם הרחבה הייתה מלאה? האם הדי.ג'יי היה טוב? כולנו רוצים שהתושבות לכל השאלות הללו יהיו כן, ואת זה בקלות אתם יכולים להבטיח באמצעות כנריות לאירועים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI