דף הבית פיננסים וכספים מט"ח מסחר במט"ח - איך עושים את זה לקראת נסיעה
מסחר במט"ח - איך עושים את זה לקראת נסיעה
טלי גל 19/11/12 |  צפיות: 13647

ברגע שאתם מתכננים לנסוע לחופשה בחו"ל, אז סביר להניח שבתוך כל ההתארגנויות שלכם לקראת הנסיעה, תעברו בבנקים ובסניפים השונים כדי להמיר את המזומנים שלכם למטבע המקומי של הארץ אליה אתם נוסעים. רגע אבל לפני שאתם מבצעים את פעולת ההמרה למטבע חוץ, אז מוטב לדעת היכן הכי משתלם לבצע את הפעולה הנ"ל כדי לחסוך מבלי לשלם יותר מידי על עמלות.

לא מעט אנשים שנוסעים לחו"ל נתקלים בשאלה: היכן הכי משתלם לבצע המרת מטבע חוץ ?

ראשית, מומלץ קודם כל לרכז מסחר במט"ח בבנק אחד ובפעם אחת עקב העובדה שפיצול קנייה גורר עימו ריבוי עמלות. הדבר לא משתלם במיוחד בימים בהם שער הדולר נמוך בכל העולם (חבל שתשלמו יותר ממה שאתם צריכים).

ברגע ביצוע ההמרה למטבע חוץ, אז אל תשכחו לוודא שאתם רוכשים את המטבע על-פי הארץ אליה אתם נוסעים. בצורה כזאת, תוכלו לחסוך את העמלות והפרשי השער הכרוכים בהמרות למטבע חוץ. במידה ואתם מתכננים לנסוע למדינות העולם השלישי, אז כדאי לקחת אישור שטרות מהבנק בעת קניית הדולרים בבנק.

לפני שאתם רצים להמיר את המזומנים שלכם בבנק, אז תעצרו רגע, כי אתם יכולים לחסוך את העמלות שאתם משלמים שם. הבנקים לוקחים בדרך כלל בסביבות ה-4.03 ש"ח על כל דולר שאתם רוכשים, בזמן שסניפים שנמצאים ברחוב הראשי ליד הבית שלכם, הרי הם לוקחים שער חליפין של 3.99 ש"ח על כל דולר.

נוסף על כך, מומלץ לרכוש בסניף בנק הדואר שבעיר שלכם, כאשר הנחות ברכישה של 500 דולר/ אירו ומעלה, אז אלו הופכות את הפערים לעומת הבנקים למשמעותיים יותר. עדיף גם למשוך מזומנים בכספומטים בארץ על פני משיכה בבנק, שכן זה לוקח עמלה של פקיד המוערכת ב-25 ש"ח.

חשוב שתזכרו כי כל משיכה בכספומטים שבחו"ל מתווסף סכום של כ-15 ש"ח. בעקבות כך, מומלץ להימנע ממשיכות הסמוכות אחת לשנייה של סכומים קטנים.

ברגע שאתם מתכננים את הנסיעה שלכם, אז חשוב שתבדקו לעומק מהו הסכום הכסף הזר שתצטרכו במשך כל החופשה , זאת ניתן לעשות באמצעות תוכנות מטח ואתרים שעוסקים בתחום . בדיקת גובה התקציב היא חשובה, כי ברגע שתחזרו לארץ עם עודף כסף, אז המרת מטבע חוץ חזרה לשקלים כרוכה בעלות נוספת.

במידה והגעתם לחו"ל וראיתם שאתם צריכים למשוך עוד כסף, אז לכו לאחד מהכספומטים המקומי, כשמומלץ לכם למשוך סכומים גדולים יותר מ-250 דולר בשל עמלת המינימום שיש שם.

בסופו של דבר, בכל פעם שאתם בדרך לטוס לחו"ל, אל תמהרו להמיר את כספכם למטבע חוץ. תבדקו קודם כל כמה כסף אתם צריכים שיהיה אתכם במדינה שתהיו בה, שכן המרה להרבה מזומנים זרים לא מומלצת בשל הגניבות הידועות בחו"ל.

תמירו את המזומנים שלכם למטבע חוץ בסניפים הקרובים אליכם לסכום שיספיק לכם לימים הראשונים של החופשה. כפי שנאמר, משיכה בכספומטים בחו"ל כרוכה בעמלת מינימום לעומת זאת שבארץ. והכי חשוב, תיהנו בחופשה שלכם. אם אתם רוצים להתעמק בתחום אתם מוזמנים לעבור קורס מט"ח באחד מבתי הספר שעוסקים בתחום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טלי גל


 


מאמרים נוספים מאת טלי גל
 
ספרינקלרים - קו הפסקת האש
אחת השיטות היעילות לשליטה או למניעת שריפה הם הספרינקלרים. בבתי עסקים יש להתקין ספרינקלרים, וכל עסק מחויב לתקנים המחמירים ביותר של כיבוי וגילוי אש. בכל מקרה, חשוב לנקוט בצעדי מניעת שריפת גם בבתים פרטיים ובבתי מגורים על מנת למנוע אסון.

סדנת סושי לכל גיל
הכנת סושי דורשת מיומנות, לא מדובר במאכל פשוט כמו פיצה שכל אחד יוכל להכין בבית ללא הכנות מוקדמות. הטכניקה בה מכינים את הסושי אינה מורכבת אך היא כן דורשת תרגול והדרכה ראשונית. ההכנה הביתית מאפשרת הקפדה על שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים.

התקנת אזעקה - עצור בטרם תעבור גבול
יותר ויותר אנשים מבינים שאם יבצעו התקנת אזעקה. בביתם, מסיגי הגבול יחשבו פעמיים לפני שהם קופצים לבקר אצלכם בהפתעה ומבלי שהזמנו אותם בכלל.

סקסולוגית למסיבת רווקות - הטרנד הכי הסקסי לשדרוג המסיבה
רוצות להפיק ערב מרתק, סוחף חושים ומצחיק עד דמעות? אין היום מסיבת רווקות שלא כוללת בתוכה סקסולוגית מצחיקה שפותחת את הצ'קרות לכל מי שנמצא בחדר ומפיצה אווירה רומנטית וחושנית, וכמובן - בלתי נשכחת.

מסחר במט"ח - איך עושים את זה לקראת נסיעה
19/11/12 | מט"ח
ברגע שאתם מתכננים לנסוע לחופשה בחו"ל, אז סביר להניח שבתוך כל ההתארגנויות שלכם לקראת הנסיעה, תעברו בבנקים ובסניפים השונים כדי להמיר את המזומנים שלכם למטבע המקומי של הארץ אליה אתם נוסעים.

ניקוי יבש - מקצועיים בניקיון
ניקוי יבש מחזיר לסיבי הבד את הגמישות והרכות המקורית שלהם. בגדים שחוזרים מהמכבסה לאחר שעברו ניקוי יבש נראים ממש כמו חדשים. מגע עם מים מזיק לסוגים מסוימים של בדים, מכווץ אותם ופוגע באיכות הצבע.

טיפול שיאצו לילדים
טיפולי הרפואה המשלימה מתאימים לילדים, מבוגרים וקשישים כאחד. הרפואה הסינית משמשת לטיפול בבעיות נירולוגיות, בעיות אורתופדיות, הפרעות קשב וריכוז ושאר מחלות ילדות. בכדי לטפל בילדים עוברים המטפלים הכשרות מקצועיות מיוחדות, לומדים להכיר את המבנה האנטומי של הילדים ומפתחים גישה טובה לילדים.

עיצוב מטבחים - להוציא את הארוחה מהמטבח
בעבר, המטבחים היו מאופיינים בכך, שלצד ארונות המבטח, המקרר ושאר מוצרי המטבח, היה גם את שולחן המטבח ופינת האוכל. למעשה אנשים נהגו לאכול את ארוחת הצהריים שלהם במטבח, יתרה מזו, הם נהגו לארח (אם וכאשר אירחו) את המשפחה והחברים במטבח עצמו.

מזרקות לגינה - חלקת גן עדן קטנה
19/11/12 | גינון
מזרקות במקומות ציבוריים תמיד נותנים לנו הרגשה אירופאית של ממלכתיות ואציליות, יוקרה ושלווה. אז למה לא להפוך את המזרקה למשהו ביתי יותר, כזאת שתעמוד אצלכם בגינה, תשמיע קול קסום, ותהפוך את המרחב האישי שלכם

כנריות לאירועים - פורטים על המיתר הנכון
כשמדברים על אירוע מוצלח, מתכוונים לאירוע איכותי. בין כל המרכיבים נכללת גם, איך לא, המוסיקה: האם האנשים רקדו? האם הם שרו עם המוסיקה ברקע? האם הרחבה הייתה מלאה? האם הדי.ג'יי היה טוב? כולנו רוצים שהתושבות לכל השאלות הללו יהיו כן, ואת זה בקלות אתם יכולים להבטיח באמצעות כנריות לאירועים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI