דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח טיפולי פנים- יפים ונהנים
טיפולי פנים- יפים ונהנים
יפית 26/11/12 |  צפיות: 3120

הם ממש כמו כרטיס ביקור. תאוריות שונות מניחות כי קיים קשר בין אופיו של האדם ותווי פניו. נוסף על כך, ידוע, כי תינוקות נוטים לחייך לאנשים יפים, יותר מאנשים פחות יפים. בין אם מדובר באמת או לא, ישנה חשיבות רבה לעור הפנים שלנו, לגוונו, מרקמו וצורתו. המבוגרים נוטים לומר לילדים שיש להם "עור של תינוק" ואכן עורו של תינוק הינו בריא לחלוטין, גמיש, סמוק מעט ורך להפליא. כולנו היינו רוצים עור יפה ונקי שכזה. רצוי שתדעו כי ניתן לשפר באופן רב את עור הפנים שלכם על ידי טיפולי פנים.

טיפולי פנים- לא מספיק רק לרצות, צריך לקום ולעשות

בעזרת טיפולים עבור עור הפנים תוכלו לטפל באקנה. אקנה פירושה, פצעי בגרות. מדובר במצב שכיח מאוד. ישנן דרגות שונות של חומרת האקנה ולכן טיפול באקנה עשויי להשתנות מאדם לאדם. מרבית האנשים יסבלו מהפצעונים בגילאי ההתבגרות אך קיימים גם מקרי אקנה בגילאים צעירים יותר כמו גיל 9 ואפילו עד גיל 40. אצל גברים יהיו פצעי הבגרות במרבית המקרים חמורים, אך הם יישארו זמן רב יותר אצל נשים. הטיפול יכלול רחיצת פנים בסבונים מיוחדים, שימוש במשחות מייבשות וכדורים במקרים חמורים יותר, אפילו עד כדי שימוש באנטיביוטיקה. כל אלוהינן אופציות עבור טיפול בפצעי בגרות.

טיפול פילינג מתבצע דרך עיסוי עם אלקטרודות גלילי ואלקטרודות כדוריות, בעזרתן חודרים אל העור החומרים אשר מיטיבים עמו וגורמים לחיזוקו .לאחר טיפול זה, יקבלו הפנים מראה צעיר, אחיד יותר והקמטים יבלטו פחות . כמו כן, יכול עיסוי הפילינג לעזור בטיפול בצלקות, להעלימן ולעזור בהבהרתם של כתמים בפנים. ההבהרה כוללת את קילופה של שכבת העור העליונה והלא בריאה. טיפול נוסף מתבצע בעזרת חומרים עדינים אשר מבהירים את העור.

צעיר במצח

במידה ותקפידו על הליכה קבועה ומסודרת לקוסמטיקאית, תקבלו ממנה טיפולי פנים, תקפידו לנקות את עורכם באמצעות סבונים מקציפים, תטפחו את העור באמצעות קרמים בעלי לחות, תמנעו מחשיפה מרובה לשמש, תקפידו על שתיית מים ,מריחת קרם הגנה, תבצעו פעילות גופנית אשר תמריץ את תאי העור, תעזור לחידושם ותאכלו מזון בריא אשר מיטיב עם גופכם- תראו כי עורכם יראה צעיר, רענן וגמיש. נכון, מדובר בהשקעה אך אלו הפנים שלכם, הדבר הראשון שכולם רואים כאשר אתם נכנסים לחדר. שווה לכם להכניס את הטיפול לסדר היום וכך יהיה הדבר חלק בלתי נפרד מהשגרה שלכם. בצורה כזו לא תצטרכו לחשוב על כך כל כך הרבה ולאט לאט זה יהיה כמו שינה אכילה ושתייה. בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יפית


 


מאמרים נוספים מאת יפית
 
הקוסמטיקאית שלך זו הפיה שלך – קוסמטיקאית בתל אביב
טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית הם ממש כמו ללכת לרופא מידי פעם לעשות בדיקות שגרתיות שהכל בסדר, רובנו הגדול אומנם הולכות לקוסמטיקאית בתל אביב בכדי למרוט שיער או להוריד את השפם אך אין עלינו להתעלם מעור הפנים שלנו.

את לא צריכה להסתובב כמו אינדיאנית
פיגמנטציה אי אפשר להגיד נשיקות של השמש בניגוד לנמשים, היא פשוט מכהה לנו את הפנים באזור הטי, גורמת לנשות ישראל ובעיקר לנשות תל אביב להסתובב כמו אינדיאניות. בעבר אולי היינו צריכות להתמודד עם הגזרה, אך כיום ניצבות בפנינו מספר דרכים על מנת להיפטר מהפיגמנטציה – לפנות לקוסמטיקאית בתל אביב.

קוסמטיקאית בתל אביב- הגילוי
קוסמטיקאית בתל אביב- מהפך עידן היה בחור חנון לכל הדעות. אפילו לדעתה של אמו. היא דחקה בו כבר שש עשרה שנים שימצא כלה ראויה וסוף סוף יקים משפחה לתפארת מדינת ישראל. עידן רצה מאוד להקים משפחה אך ניסיונו עם נשים לא היה רב ומראהו, שגם כך לא הסב לו נחת רק הורע עם חלוף השנים. הוא היה בן ארבעים ושש ושיער שיבה מילא את ראשו.

טיפולי פנים- יפים ונהנים
הפנים שלנו הם החזות שלנו- הם הדבר הראשון שאנשים רואים. לא משנה לאן אתם הולכים, כאשר תכנסו לפגישה עם חברים,תלכו למסיבה, ללימודים לאוניברסיטה, לחתונה לראיון עבודה ועוד.

טיפולי פנים- זה כיף
איזה כיף זה להרגיש זוהרים ונקיים, לגעת בעור רך כמשי, להיכנס למסיבה ולגרום לכולם להביט בקנאה. מה לעשות, כן, זה כיף כשמקנאים בך, ואם השקעת כדי להשיג את המראה את גם מגיע לך. אנשים רבים נהנים ממראה זוהר בזכותם של טיפולי פנים שונים ומגוונים. היום, גם בשל המודרנה אשר הזרימה עימה זיהום אוויר, גם בשל השמש החמה והיבשה, עונות השנה המתחלפות ומזון לא בריא, סובלים אנשים רבים מעור שמנוני.

טיפול בפצעי בגרות
25/07/12 | נשים - אחר
טיפול בפצעי בגרות הם שילוב של טיפול יומי הנעשה באופן עצמאי על ידי מי שסובל מהתופעה וטיפול תקופתי ומעקב של קוסמטיקאית רפואית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI