דף הבית עסקים מכירות סטנדים לנקודות מכירה
סטנדים לנקודות מכירה
מיקי עטיה 27/12/12 |  צפיות: 3711

הפכנו למכורים לחידוש.עולם השיווק חי את הקצב של הלקוחות הנכנסים לסופר או לחנות גדולה ומחפשים את המילה האחרונה בתחום היינות, תחום הדאודורנטים, השוקולדים, הוופלים, העוגות או הקערות מפורצלן. פתרונות לנקודות המכירה שמטרתם להציג מוצרים חדשים ולמשוך על ידי כך את עין הלקוחות השבעים ממוצרים, אמורים להיות כאלו שימציאו בכל פעם מחדש את הגלגל. חברות המפתחות מתקני תצוגה, עובדות קשה על מנת לבדל אותם ואת המוצרים המוצגים עליהם על מנת למשוך אליהם כמה שיותר זוגות עיניים.

כוח המשיכה

סטנדים לנקודות המכירה המיועדים לתצוגת מוצרים חדשים חייבים להיות מגרים ומושכים ולאמר בלי מילים :"אתם חייבים לקחת אותי הביתה לנסיון".סטנדים לתצוגה חייבים להיות גימיקיים וצבעונייםעל מנת שהלקוחות יקדישו להם כמה רגעים מזמנם. סטנדים לנקודות מכירה חייבים להיות בולטים יותר,זוהרים יותר, מעניינים יותר והכל כדי שתעצרו על ידם. וכן, הם צריכים להיות גם יציבים כדי להחזיק את המוצר שאמור להיות מוצג עליהם.ש

שרטטים, מעצבי מוצר, אנשי שיווק מקצועיים, כולם יושבים סביב שולחן אחד ומנסים לפצח כיצד יראה מתקן התצוגה המנצח.

סטנדים לתצוגה הם אמצעי יעיל לקידום מכירות. בדיוק בשביל זה מקיימות חברות קבוצות מיקוד האמורות לזהות את קהל היעד שיהווה אינדיקציה לתגובת השטח העתידית. כך ניתן לעמוד על טיב הרעיון ולנבא הצלחה.

סטנדים לתצוגה בנקודת המכירה חייבים להיות:1. מושכים את העיין ואטרקטיביים.2. יציבים וחזקים על מנת שהמוצרים העומדים עליהם לא יפלו

מתקני תצוגה יכולים להיות עשוים מתכת, פלסטיק, פרספקט, עץ ועוד הכל תלוי בדרישות הלקוח וכמובן בתקציב העומד לרשותו. כמובן שסטנד המיועד להצבת בקבוקי ייןלא יוכל להיות עשוי קרטון, אופיו של המוצר המחובר לטבע, דורש שימוש בעץ. קו החטיפים החדש לעומת זאת יכול להיות מוצג על גבי סטנד עשוי קרטון ועליו ציורים עליזים המושכים את עיני הילדים, קהל היעד שלהם.

מתקני תצוגה חייבים לבלוט ולכן גם מיקומם ברחבי החנות חייב להילקח בחשבון. סטנדים כאלו יוצבו במקומות בולטים:בכניסה לחנות, בצד הקופות או בפתח המעבר הרלוונטי: דאודורנט חדש מוצב על סטנד בפתח המעבר של מוצרי הטיפוח

על מנת להגיע לסטנד היעיל ביותר יש לפנות לחברה גדולה ובעלת נסיון בתחום שמאחוריה פרוייקטים רבים ומעוררי התפעלות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיקי עטיה



 


מאמרים נוספים מאת מיקי עטיה
 
אלי אסקוזידו תומך בכלכלה חברתית
26/03/14 | אקטואליה
ראש מועצה אזורית נחל שורק, אלי אסקוזידו, תומך בכלכלה חברתית וחיזוק הקשר בין העסקים לקהילת המועצה האוזרית.

אלי אסקוזידו פתח את הכינוס שהתקיים במתנ"ס ביד בנימין בו השתתפו עשרות מנהלים מקרב תושבי המועצה. במסגרת הכינוס הוצגו גישות חדשניות לכלכלה חברתית והוצגו פרויקטים חברתיים וסביבתיים המיושמים במועצה כחלק מהחזון של אלי אסקוזידו להביא לצמיחתם של עסקים קטנים ובינוניים באזור.


מבול חידושים בתחום מוצרי פרזול
24/03/14 | ריהוט
רוצים להכניס לביתכם ניחוח של חדשנות ופונקציונאליות? עולם של מוצרי פרזול פותח בפניכם אינספור אופציות מעניינות ומעוררות השראה לשינויים שתוכלו לערוך בביתכם. כך תשדרגו את עיצוב החלל הביתי ותהפכו אותו לנוח יותר לשימוש, תגבירו את הנראות האסתטית ותיהנו מפתרונות פרזול מתקדמים שיביאו אל ביתכם עדכניות עיצובית אופנתית במיוחד.

עורך דין גירושין - כך תעברו את הגירושין בשלום
18/03/14 | משפחה
על מנת לעבור את התקופה הלא קלה של הגירושין בשלום, מומלץ לפנות לעורך דין גירושין מוסמך ועתיר ניסיון בתחום, שיוכל להנחות ולהוביל אתכם לאורך התהליך, יסייע לפתור את הסכסוך, יעזור להגיע להבנות ולהשלים ביעילות את כל שלבי הגירושין.

הדברה כימית או הדברה ירוקה
הדברה נחשבת ליעילה כאשר היא גורמת להיעלמותם של המזיקים מסביבתנו. כלומר, מטרתה של ההדברה – לפתור את בעיית המזיקים על ידי הרחקתם מהאזור או באמצעות קטילתם. לאור שיטות וטכניקות ההדברה הרבות העומדות לרשותנו כיצד נדע איזו מהן עדיפה ובאילו נסיבות?

אטרקציות לאירועים מיוחדים
אנשים רבים "שוברים את הראש" במחשבה איך לשמח את האורחים באירוע שלהם, בדרך מקורית ומעניינת. לכאורה הכל כבר ידוע מראש, וקשה לחדש באמת על הטקסים המקובלים.

השכרת גנרטורים לאירועים
03/09/13 | תעשייה
הגנרטור, "מחולל זרם" בעברית, הומצא במאה התשע-עשרה במטרה לספק חשמל גם במקומות שבהם אין לנו אפשרות להתחבר למעגל חשמלי קיים. מדובר במכונה ניידת, שמאפשרת לנו לספק חשמל בכל מקום ולכל מטרה.

יום גיבוש לעובדים
מהו התקציב העומד לרשותכם?
תקציב הוא המסגרת בה ניתן לפעול, ועל כן, כאשר בוחרים ימי כיף לעובדים, חייבים להתחשב בתקציב הקיים והעומד לרשותנו. ישנן חברות רבות המתמחות בארגון והפקת אירועים עסקיים, בהם ימי גיבוש וכיף לעובדים, והשכרת שירותיהן יכולה להוזיל משמעותית בעלויות.


מתקני תצוגה למכירה
16/05/13 | חקלאות
מתקני תצוגה הינם מתקנים המשמשים לפרסום או לתצוגה של חומרים, שירותים ומוצרים שונים. מתקני תצוגה משמשים גם לתצוגת מידע כמו לוחות זמנים, סדר היום, רשימת חברות או ארגונים, רשימת הרצאות וכיוצא באלו. השימוש במתקני תצוגה נעשה בעיקר בכנסים ואירועים, וגם בתערוכות שונות. קיימים סוגים שונים של מתקני תצוגה וחשוב להתאים את סוג המתקן לצרכים שלכם ולאפשרויות הקיימות.

מה היא בנייה מתועשת?
13/05/13 | תעשייה
בניה מתועשת היא שם כולל של מספר שיטות בניה המשמשות באמצעים מכניים על מנת ליעל ולזרז את הבניה. בבניה מתועשת חלקי המבנה נוצרים בשטח על ידי תבניות פלדה רב פעמיות אליהם ניתן לצקת בטון ומורכבים זה לזה.

איך בוחרים קייטרינג לאירועים?
כיום, כמעט לכל אירוע דרושים שירותי קייטרינג, או בעברית, שירותי הסעדה. אחרי בחירת מקום האירוע, מגיעה העת להזמנת שירותים שונים, בהם קייטרינג לאירועים. בדומה לבחירת נותני שירותים אחרים, כמו תקליטן וצלם, גם בחירת קייטרינג לאירועים היא משימה לא פשוטה שעלולה לגזול זמן רב, ובעיקר, מאמץ. כאשר ניגשים לבחירת חברת קייטרינג לאירועים, עומדות בפנינו שלוש אופציות מרכזיות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI