דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים כל הדרכים הנכונות לביקת שירותי אינסטלציה
כל הדרכים הנכונות לביקת שירותי אינסטלציה
ירון וקנין 29/01/13 |  צפיות: 2196

כל הסלון מלא נזילות? צריכים שירותי אינסטלציה? ההרגשה הכללית היא שתמיד יש פתאום נזילה בזמנים מוזרים? זה יכול לקרות בשבתות או בדיוק שאנחנו מארחים חברים. בעיות בדוד הן תקלות התחזוקה שמופיעות הכי הרבה בכל דירה בישראל ובניגוד לבעיות אחרות כאן דרוש תיקון דחוף. הפתרון? צריך למהר ולהזמין שירות של אינסטלטור במרכז וכמה שיותר דחוף.

המים מלוכלכים? נזילה מהדוד? סדק בגוף החימום? איזה טיפים אפשר לתת על נושא של שירותי אינסטלציה? בואו לקרוא מספר עצות שימושיות.

הדוד חדל לפעול? בכל פעם שמזמינים אנשי שירות ודאו האם קניתם את הדוד לפני פחות מחמש שנים, אם התשובה חיובית תשמחו לדעת שיש לכם אחריות מצאו את הקבלה והזמינו שירות ללא תשלום, במידה ולא, הזמנת שירות עולה בין 200 ל 300 ש"ח.

בחירת טכנאים- כמובן, עדיף לבחור טכנאי בסיוע של המלצה מאנשים שאתם מכירים יחד עם זאת כדאי לבדוק גם באתרי אינטרנט רלווטיים וכך או כך, צריך להקפיד ולוודא ש יש לאיש המקצוע את כל ההסמכות שנדרשות לעבודה.

קיבלתם חשבונות מאוד יקרים של מים? כנראה שאתם סובלים מנזילה גדולה בצנרת או בדוד, אפילו אם הכל נראה יבש ובמצב טוב חבל מאוד על המים וודאי שעל הכסף, במקרה וזה קורה התקשרו להזמין אנשי מקצוע לגילוי ותיקון התקלה וזאת משום הסיכונים הכרוכים בבעיות שכאלו לרכוש.

תיקנתם נזילה? אם רכשתם את דוד השמש שלכם או שהחליפו במהלך התיקון חלקים, זכרו לבקש אחריות וקבלה. השוק לא בטכנאי דוד שמש אולם רק חלקם הקטן נושאים גם תעודת אינסטלטור מוסמך לכן שצריכים בעל מקצוע צריך לחפש רק שרברבים מומחים.

בדיקת מחירים- גם בעבודה דחופה וגם אם זה סובל דיחוי כדאי לבדוק כמה הצעות, אם זה החלפת צנרת או כל דבר אחר, אתם יכולים להשיג כמה אנשי שירות בעזרת אתרים ברשת תוך זמן קצר. בנוסף שאלו את כל השאלות בשביל שיהיה אפשר למנוע תקלות זהות בעתיד.

טיפ אחרון: ממש לא משנה אם מדובר בשבות או בימי חול כשיש בעיות בצנרת אתם צריכים לשאול בפורמים ברשת ולהשוות עלויות בתחום. אחרי כמה דקות תזמינו איש מקצוע ותוכלו לפתור את הבעיה שלכם במהירות ובקלות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון וקנין


 


מאמרים נוספים מאת ירון וקנין
 
רשימת מתווכים
מה יהיה עם שוק הנדל"ן? כולם יודעים מהו בית חלומותיהם, חזון מושלם לאופן שבו בית צריך להיות , מבחוץ ומבפנים.

עיצוב יוקרתי מתחיל עם...
הבתים שמוצעים למכירה לא לטעמכם? כולנו רוצים בית משל עצמנו, תכנון מלא לאופן שבו ביתנו אמור להיות,

אל תתפשרו על דשא סינטטי איכותי
10/02/13 | גינון
מצפייה בתכניות טלוויזיה, חצרות בתים, יציאה לנופש ועוד- אנו נחשפים ודאי בהמון דרכים לעולמות היפים של תחום הגינון.

חולדות רצות לכם בבית?
לא רוצים להסתכל לרצפה כי חולדות באו לביקור? הפחד מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית,

מחפשים או מוכרים דירה?
אישרו לך משכנתא? כל אחד ובית חלומותיו, חזון מושלם לאופן שבו צריך להיות בית , הן מבפנים והן מבחוץ.

בונים בית חדש?
מאיפה מתחילים לשפץ בית? רכשתם בית חדש? תמיד רציתם בית משלכם?

מחפשים מחשב נייד נוסף?
בעלי מקצוע אמין, יש כזה? שוב פעם בשבת הפסיק החשמל בבית? האם אצלכם בבית גם ה המקרר לא מקרר?

המקרר לא מפסיק להרעיש?
מה התקלקל עכשיו בבית? גם לכם ללא כל התראה הפקק של החשמל קפץ? שוב בבית המקרר לא מקרר?

הקמטים בולטים בזמן החיוך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? רוצים מראה צעיר ורענן? דעו שחלומות מתגשמים! היום יש מגוון רחב של טיפולים ובניהם: מתיחות פנים, ניתוחי אף, שאיבות שומן ועוד. הטיפול מתואם למצב בריאותו של הפציינט, אופי הטיפול ומורכבותו. גם אתם רוצים לטפח את המראה? כל ההמלצות והטיפים בהמשך!.

שיטות איטום חדשות
10/02/13 | שיפוצים
השתחררה לכם תוכנית חיסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם מעוניינים לחיות בדירה משופצת וגם לשפר את ערכו של הנכס בשוק הנדל''ן, שיפוץ מקיף הוא הפתרון המתאים עבורכם. אבל, עליכם להגיע אל התהליך בעיניים פקוחות כדי להימנע מבעיות מיותרות במהלך הפרויקט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI