דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים איפור לאחר מתיחת פנים
איפור לאחר מתיחת פנים
אורית אשקלון 25/02/09 |  צפיות: 2736

במקרה ובזמן האחרון עשית ניתוח קוסמטי, או שאת חושבת לעשות ניתוח כזה ישנה אפשרות לכסות בסיוע איפור מקצועי את סימני הניתוח, את הכתמים, החתכים, החבורות והנפיחות. מכלול זה הוא בדרך כלל מה שמתקבל בימים שלאחר הניתוח וילווה אותך בימים של ההתאוששות.

הרופאים המנתחים מודעים לתקופה שבאה מיד לאחר הניתוח, תקופה שמאופיינת לרוב בקשיים של המנותחת ובחוסר סיפוק מהמראה המתקבל ומהדרך בה הגוף מתאושש.

הסתרת סימני הניתוח

איפור מקצועי ייתן לך פתרון של כיסוי והעלמת סימני הניתוח הקוסמטי בימים הלא נעימים של ההתאוששות הפיזית והנפשית מהניתוח. בדרך כלל מספר ימים לאחר הניתוח, לאחר הורדת הרטיות ובאישור הרופא המנתח שלך תוכלי להיעזר באיפור על מנת להסתיר את סימני הניתוח.

איפור  טוב מתחיל תמיד בהזנת העור עם קרם לחות, לאחר ניתוח כשהעור עדיין מתוח חשוב מאד לא לוותר על הלחות.

הסוואה בעזרת איפור מקצועי תתבצע בעיקר על ידי שימוש בקונסילר ומייק-אפ.

עם הקונסילר עברי נקודתית ובטפיחות על הסימנים אותם תרצי להסתיר. ישנם קונסילרים במספר גוונים שנועדו בדיוק לשם כך:

קונסילר בגוון ירוק מיועד להסתרת אדמומיות, קונסילר בגוון סגול טוב במיוחד להסתרת כתמים צהובים ובעזרת קונסילר כתום ניתן להסתיר כהויות או כתמים כחולים.

מעל לקונסילר יש למרוח מייק-אפ בגוון התואם לצבע עורך, בגלל רגישות העור לשמש לאחר הניתוח הקפידי שהמייק-אפ שלך יכיל מסנני קרינה כך תרוויחי גם הגנה מן השמש. המייק אפ נועד להקנות לפנים צבע אחיד.

בדרך כלל לאחר ניתוח הדגש באיפור יהיה על קבלת מראה אחיד של עור הפנים והסתרת החבלות, אם הצלחת בכך, ביצירת מראה אחיד לעור הפנים גם נגיעה של שפתון או סומק תשדרג את המראה הכללי.

תשאירי למקצוענים

הסתרה של נפיחות שישנה בדרך כלל  לאחר ניתוח אף או מתיחת פנים, והצללות, משחקי אור וצל עם צבע שנועדו להסוות או לחטב ממש את הפנים  כדאי להשאיר למאפרת מקצועית ומנוסה, ניתוחי פנים הינם נפוצים מאד כיום וכך גם סדנאות איפור הנותנות דגש באופן מיוחד לאיפור שלאחר ניתוח פלסטי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית אשקלון

 מאפרת מקצועית



 


מאמרים נוספים מאת אורית אשקלון
 
איפור לאחר מתיחת פנים
איך להסתיר בעזרת איפור מקצועי את סימני הניתוח והצלקות בימים שלאחר מתיחת הפנים או הניתוח הפלסטי.

טיפים לאיפור נכון
04/02/09 | נשים - אחר
איפור טוב עושה קסמים. התוצאה של איפור לא נכון תהיה שונה לחלוטין. המאפרת המקצועית אורית אשקלון על תאונות איפור, ממה הן נגרמות וכיצד להימנע מהן

יום הולדת-מסיבת בנות
יום הולדת שונה לבנות בלבד, טיפים ועצות ממאפרת מקצועית

איפור כלות-טיפים לבחירת מאפרת
הדרך לחופה רצופה לבטים, משברים, ולעתים גם פשרות כואבות. איפור נכון מידי מאפרת מקצועית ומנוסה יוכל למנוע ממך עוגמת נפש רבה לפחות בתחום הזה. אז על מה כדאי לשים דגש, כיצד לנצל את נקודות האור (והעור) שלך ומה חשוב לספר למאפרת מבעוד מועד? אורית אשקלון, מאפרת מקצועית עושה סדר בבלאגן
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI