דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה שירותי הסעות- אמהות בדרכים
שירותי הסעות- אמהות בדרכים
משה לוי- למובן 10/03/13 |  צפיות: 3424

אביה של ליהי היה איש עסקים. אם ניתן לסכם את הזמן בו שהה האב בארץ, אפשר לומר כי היה בחוץ לארץ חצי שנה ושהה בארץ במשך חצי שנה. בשל הסיבה הזו, דאגה אמה של ליהי להעסיק אותה בשלל תחביבים וחוגים במהלך אחרי הצהריים. היא רצתה שהילדה שלה תגדל להיות ילדה בריאה ושמחה בנפשה ולא תסבול ממחסור באב. הדבר גרם לאם להתאמץ מאוד. היא אומנם עבדה בחצי משרה אך לפחות שלוש פעמים בשבוע עסקה בהסעות: ביום ראשון היה לליהי חוג גלגליות משעה חמש עד שש, ביום שני נסעה ליהי לשיעור הבלט וביום שלישי החלה ללכת לצופים. ביום חמישי היה לליהי שיעור בלט נוסף, אך זה היה כבר באחריותה של ענת, אמא של חברה של ליהי.

בשלב מסוים חשבה האם להשתמש באפשרות של שירותי הסעות. היא  חישבה את העלויות של הנסיעות והגיעה למסקנה כי ניתן אפילו לחסוך כסף באמצעות השירות.

שירותי הסעות- מסדרים לך את החיים

אמא של ליהי צלצלה אל החברה אשר סיפקה שירות הסעות לעסקים. היא הכירה את החברה בצורה מינימלית ביותר מכיוון שאביה של ליהי נהג לקבל את סיועם עבור שירותי הסעות לאנשי עסקים בזמן בו שהה בארץ. האם  גילתה כי החברה מציעה שירותים נוספים כמו שירותי הסעות לנתב"ג, הסעות לתיירים, הסעות אומנים ועוד שלל אפשרויות עבור הסעות בארץ. היא ביקשה בהיסוס נהג פרטי עבור ביתה. היא חשה מוזר לבקש זאת אך לתדהמתה נאמר לה כי רבים משתמשים בשירות עבור מצבים שכאלו.

נהג צמוד החל ללוות את ליהי בימים ראשון שני ושלישי , הוא היה חביב מאוד ונהג לשים לליהי שירי פופ כדי לשמח אותה. הנסיעות היו נעימות לליהי, המושב האחורי היה מרווח, הרכב היה נקי, מסודר ותמיד היה בו ריח נעים ונקי של לימון רענן.

אמא של ליהי הצליחה להירגע מעט. בזכות שירותי הסעות היא הצליחה להיפגש עם חברות אשר לא ראתה זה זמן רב וחזרה לעשות יוגה. היא חשה בטוחה מפני שידעה שביתה נמצאת בידיים טובות. כמו כן, הייתה עוזרת לליהי להכין את שיעורי הבית כאשר היו אלה קשים עבורה ובערבים היו הן  יושבות יחדיו, שותות תה וצופות בתוכניות טלוויזיה. זה היה זמן האיכות שלהן יחדיו והן לא וויתרו על כך. בצידה וגם אתם זקוקים לשירות ההסעות, מלאו את הפרטים בעמוד יצירת הקשר ויחזרו אליכם בהקדם. כמובן שיעזרו לכם להחליט באיזה רכב לבחור בכדי לספק לכם נוחות מרבית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 משה לוי- למובן


 


מאמרים נוספים מאת משה לוי- למובן
 
השכרת רכב יוקרה – שירותים בדרכים ואתם רגועים ונינוחים
השכרת רכב יוקרה – נעים מאוד. תכירו את החברה שלנו

שירותי הסעות – לקבל את התנאים הטובים ביותר ולהגיע רחוק
שירותי הסעות – ללמוד מהמוצלחים

הסעות אומנים – בדיוק מה שאתם צריכים
הסעות אומנים – שירות מקצועי ובטוח

נהג פרטי – כיף לי בדרכים
נהג פרטי – נעים בדרכים

השכרת רכב יוקרה לחתונה שלכם
אתם מתחתנים רק פעם אחת בחיים, יום החתונה הוא הזדמנות של פעם בחיים להגשים את כל החלומות. הכלה חולמת על יום חתונה קסום כמו באגדות, כבר מגיל 5.

השכרת רכב לחתונה – חתונה ברמה הגבוהה ביותר
השכרת רכב לחתונה - ימים של חג ושמחה החתונה של סיגלית תוכננה שנה מראש. השמלה נבחרה, תוקנה ושופצה עשרות פעמים, האולם נבחר בקפידה, המנות הראשונות, העיקריות והקינוחים עברו בדיקה דקדקנית, אורחים רבים הוזמנו, הזמנות נשלחו, קבצי יוטיוב שודרו, תזכורות נשלחו בהודעות אסאמאס, שירים קובצו ליצירת מספר דיסקים, סידורי פרחים עוצבו, תסרוקת תוכננו, נעליים הוחלפו, תכשיטים נרכשו ועוד. כל אלו סודרו מבעוד מועד אך דבר אחד נותר. בני הזוג סיגלית ואמיר לא הצליחו לבחור ברכב אשר התאים עבורם

שירותי הסעות- אמהות בדרכים
שירותי הסעות- כל היום על הכביש ליהי הייתה בכיתה ד. היא התגוררה בצפון תל אביב ולמדה בבית הספר "בבלי". לליהי היו הרבה חברות בכיתה וכולן התרגשו לקראת תחילתה של השנה הראשונה בצופים. קבלת העניבה הצהובה נחשבה למאורע חשוב עבור כולן והיום הראשון לווה בהרבה צחקוקים ושמחה.

שירותי הסעות- אמהות בדרכים
שירותי הסעות- כל היום על הכביש ליהי הייתה בכיתה ד. היא התגוררה בצפון תל אביב ולמדה בבית הספר "בבלי". לליהי היו הרבה חברות בכיתה וכולן התרגשו לקראת תחילתה של השנה הראשונה בצופים. קבלת העניבה הצהובה נחשבה למאורע חשוב עבור כולן והיום הראשון לווה בהרבה צחקוקים ושמחה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI