דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה שירותי הסעות – לקבל את התנאים הטובים ביותר ולהגיע רחוק
שירותי הסעות – לקבל את התנאים הטובים ביותר ולהגיע רחוק
משה לוי- למובן 20/08/13 |  צפיות: 4033

"אין כמו שירותי הסעות -  אתה יושב לך במושב האחורי, עם המחשב הנייד, יכול לעבוד, לסמס, לדבר, להביט בחלון, לחלום בהקיץ או אפילו להירדם בזמן שנהג פרטי לוקח אותך אל יעדך. בצורה זו אתה לא צריך להתעצבן על הנהגים החצופים שצופרים, עוקפים, מזגזגים בין הנתיבים, מקללים, אתה לא צריך לבזבז את הזמן שלך במהלך חיפוש חנייה, לא צריך לנהוג במזג אוויר לא יציב כמו שרב, גשם, ערפל ואתה יכול פשוט לעבוד מסביב לשעון, לקיים פגישות עם הלקוחות, לא לדאוג שאתה מאחר והכי חשוב - אתה יוצר רושם טוב".

את המונולוג הארוך הזה, שמע דני מחברו אייל שטרן, איש עסקים מצליח, מוכשר וכריזמטי. אייל היה נשוי לעובדת שב"כ מיומנת, גר ברעננה והיו לו שלושה ילדים מוצלחים. הוא היה ממש כמו גורו עבור דני, שרק התחיל את דרכו כאיש עסקים. מכיוון שדני העריץ את חברו, הוא יצר קשר עם חברה מנוסה אשר סיפקה שירות הסעות והחל להשכיר רכב יוקרה. לאחר זמן מה, הוא הרגיש שעבודתו משתפרת, שהוא מספיק לקיים פגישות רבות במהלך כל יום ושהוא כבר לא מותש מהנסיעות ומחיפושי החנייה. מכונית היוקרה הכילה שולחנות, כיסאות, בר ועוד ודני יכל לקיים בה את הפגישות. כמו כן, נהנה דני משירותיו של נהג צמוד. הנהג אפשר לדני לנוח בין פגישה לפגישה, הוא נהג בזהירות ולא בלבל לו את השכל.

שירותי הסעות – איזו חברה נהדרת

באותה שנה תכננה אשתו של דני (אשר הייתה מורה במקצועה), טיול לכיתה ג'. כשדני שמע שהיא מחפשת שירות הסעות בארץ, הוא הציע לה לקבל את השירות מחברת השכרת הרכבים. אשתו לא ידעה שאותה החברה מציעה שירותים רבים כל כך. לאחר שסיפקה לחברה את כל הפרטים הדרושים, מצא לה הנציג את הרכב המתאים והמרווח ביותר. הטיול היה נפלא, כך נאמר לדני.

חברת השכרת הרכבים מספקת מגוון שירותי השכרה.  ביניהם תוכלו למצוא השכרת רכבי יוקרה, הסעות אומנים, הסעות תיירים, שירותי הסעות לאנשי עסקים, שירותי הסעות לנתב"ג, הסעות לאנשים שרישיונם נשלל, הסעות לאנשים אשר מעוניינים לצאת לבלות ולשתות מבלי לסכן את רישיון הנהיגה שלהם ועוד.

ליצור קשר ולצאת אל הדרך – למה אתם מחכים ?

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי שירותי החברה, הנהגים המקצועיים והמנוסים אשר עובדים בחברה, שירותי הסעות, סוגי הרכבים שניתן להשכיר, מחירי השכרת הרכבים וכו', תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. כמו כן, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ואחד מנציגנו יעזור לכם למצוא את הרכב שמתאים לצרכים שלכם. יחד איתנו תוכלו להגיע אל היעד בשלום. תוכלו להיות בטוחים שהרכבים שלנו בטוחים ושהנהגים שלנו זהירים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 משה לוי- למובן


 


מאמרים נוספים מאת משה לוי- למובן
 
השכרת רכב יוקרה – שירותים בדרכים ואתם רגועים ונינוחים
השכרת רכב יוקרה – נעים מאוד. תכירו את החברה שלנו

שירותי הסעות – לקבל את התנאים הטובים ביותר ולהגיע רחוק
שירותי הסעות – ללמוד מהמוצלחים

הסעות אומנים – בדיוק מה שאתם צריכים
הסעות אומנים – שירות מקצועי ובטוח

נהג פרטי – כיף לי בדרכים
נהג פרטי – נעים בדרכים

השכרת רכב יוקרה לחתונה שלכם
אתם מתחתנים רק פעם אחת בחיים, יום החתונה הוא הזדמנות של פעם בחיים להגשים את כל החלומות. הכלה חולמת על יום חתונה קסום כמו באגדות, כבר מגיל 5.

השכרת רכב לחתונה – חתונה ברמה הגבוהה ביותר
השכרת רכב לחתונה - ימים של חג ושמחה החתונה של סיגלית תוכננה שנה מראש. השמלה נבחרה, תוקנה ושופצה עשרות פעמים, האולם נבחר בקפידה, המנות הראשונות, העיקריות והקינוחים עברו בדיקה דקדקנית, אורחים רבים הוזמנו, הזמנות נשלחו, קבצי יוטיוב שודרו, תזכורות נשלחו בהודעות אסאמאס, שירים קובצו ליצירת מספר דיסקים, סידורי פרחים עוצבו, תסרוקת תוכננו, נעליים הוחלפו, תכשיטים נרכשו ועוד. כל אלו סודרו מבעוד מועד אך דבר אחד נותר. בני הזוג סיגלית ואמיר לא הצליחו לבחור ברכב אשר התאים עבורם

שירותי הסעות- אמהות בדרכים
שירותי הסעות- כל היום על הכביש ליהי הייתה בכיתה ד. היא התגוררה בצפון תל אביב ולמדה בבית הספר "בבלי". לליהי היו הרבה חברות בכיתה וכולן התרגשו לקראת תחילתה של השנה הראשונה בצופים. קבלת העניבה הצהובה נחשבה למאורע חשוב עבור כולן והיום הראשון לווה בהרבה צחקוקים ושמחה.

שירותי הסעות- אמהות בדרכים
שירותי הסעות- כל היום על הכביש ליהי הייתה בכיתה ד. היא התגוררה בצפון תל אביב ולמדה בבית הספר "בבלי". לליהי היו הרבה חברות בכיתה וכולן התרגשו לקראת תחילתה של השנה הראשונה בצופים. קבלת העניבה הצהובה נחשבה למאורע חשוב עבור כולן והיום הראשון לווה בהרבה צחקוקים ושמחה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI