דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה השכרת רכב יוקרה לחתונה שלכם
השכרת רכב יוקרה לחתונה שלכם
משה לוי- למובן 16/05/13 |  צפיות: 3584

זהו היום המיוחד והמאושר ביותר בחייה, היום היא באמת נסיכה. פינוקים קטנים כמו השכרת רכב יוקרה, ספא, נעליים נוחות וטבעת נישואין מיוחדת, עושים את כל ההבדל. על אף השאיפה לצמצם בהוצאות מיותרות ולא לסיים את החתונה בגירעון, אין צורך לוותר על כל הפינוקים שתמיד חלמתם עליהם. הערב הזה שייך לכם ורק לכם, אל תשכחו להגשים כמה חלומות ולהגיע אל החופה מחויכים ומלאים בהתרגשות.

השכרת רכב יוקרה עם פינוקים והפתעות

אם החלטת להפתיע את הכלה שלך ולהעניק לה כניסה מפוארת לאולם, השכרת רכב לחתונה היא התשובה. השמלה הלבנה הנפוחה וכל המלוות של הכלה, לא תוכלנה להידחס אל תוך הרכב המשפחתי הקטן והמלוכלך שלכם.  חברות השכרת רכבי יוקרה מציעות מבחר של רכבים יוקרתיים להשכרה לזוגות צעירים. את הרכבים תוכלו לשכור לערב אחד בלבד, יום שלם או כמה ימים. במידת הצורך, מספקות חברות ההשכרה גם שירותי נהג צמוד, קישוטים, שמפניה צוננת, פרחים, ריפודי עור רכים, שוקולדים ושאר ממתקים.

ביום הגדול, אוסף החתן את הכלה מסלון הכלות ברכב היוקרתי, משם ממשיכים אל אתרי הצילום ומסיימים את הערב בכניסה מרשימה לאולם לעיני כל האורחים. השכרת רכב יוקרה משלימה את המראה המהודר של החתן והכלה. הרכב מגיע שזור בפרחים וסרטים, נקי ומבריק. אם שכרתם גם נהג פרטי, הוא יגיע לבוש בחליפה ממש כמו בסרטים. בכל עצירה יפתח בעברכם הנהג את הדלת ויעניק לכם שירות אישי עם חיוך ממש כמו בסרטים.

השכרת רכב יוקרה לצילומי חתן כלה - תמונות חתונה מדהימות!

אין זה משנה האם בני הזוג חובבים רכבים ומוטוריקה, רכבי יוקרה מצטלמים נהדר בתמונות החתונה. השכרת רכב יוקרה לחתונה תאפשר לכם לנהוג במרצדס, להגיע לאולם בלימוזינה גדולה או ברכב אספנות עתיק ומיוחד. אם תרצו רכב ספורט עם גג נפתח לנסיעה חופשית ומשחררת, אפשר לשכור גם רכבי ספורט. הרכב עומד לרשותכם למשך הערב כולו, אל תשכחו לכלול אותו בתמונות החתונה שלכם. הנהג שמלווה אתכם, כבר ליווה בעבר אלפי זוגות, אל תחששו לשאול לעצתו או לבקש המלצות על אתרי צילום מיוחדים. אותם הנהגים מבצעים גם הסעות אומנים, אנשי עסקים ודיפלומטים. הם מקפידים לספק שירות ברמה גבוהה ולשמור על דיסקרטיות לכל אורך הדרך.

שירותי VIP חתן כלה

השכרת רכב יוקרה היא הרבה יותר מנסיעה ברכב מרווח, נוח ומפואר. ממש כמו שלא תלבשו את הבגדים הרגילים שלכם ביום החתונה, כך גם לא תשתמשו ברכב הפרטי שמשמש אתם בכל יום. רכב יוקרה משתלב טוב יותר עם שמלת הכלה המפוארת וחליפת החתן היוקרתית. המרצדס והנהג הפרטי שילוו אתכם במהלך היום, יאפשרו לכם להרגיש ממש כמו נסיך ונסיכה מהאגדות. ביום החתונה שלכם מגיע לכם הטוב ביותר, אל תתפשרו על פחות משירות VIP.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 משה לוי- למובן


 


מאמרים נוספים מאת משה לוי- למובן
 
השכרת רכב יוקרה – שירותים בדרכים ואתם רגועים ונינוחים
השכרת רכב יוקרה – נעים מאוד. תכירו את החברה שלנו

שירותי הסעות – לקבל את התנאים הטובים ביותר ולהגיע רחוק
שירותי הסעות – ללמוד מהמוצלחים

הסעות אומנים – בדיוק מה שאתם צריכים
הסעות אומנים – שירות מקצועי ובטוח

נהג פרטי – כיף לי בדרכים
נהג פרטי – נעים בדרכים

השכרת רכב יוקרה לחתונה שלכם
אתם מתחתנים רק פעם אחת בחיים, יום החתונה הוא הזדמנות של פעם בחיים להגשים את כל החלומות. הכלה חולמת על יום חתונה קסום כמו באגדות, כבר מגיל 5.

השכרת רכב לחתונה – חתונה ברמה הגבוהה ביותר
השכרת רכב לחתונה - ימים של חג ושמחה החתונה של סיגלית תוכננה שנה מראש. השמלה נבחרה, תוקנה ושופצה עשרות פעמים, האולם נבחר בקפידה, המנות הראשונות, העיקריות והקינוחים עברו בדיקה דקדקנית, אורחים רבים הוזמנו, הזמנות נשלחו, קבצי יוטיוב שודרו, תזכורות נשלחו בהודעות אסאמאס, שירים קובצו ליצירת מספר דיסקים, סידורי פרחים עוצבו, תסרוקת תוכננו, נעליים הוחלפו, תכשיטים נרכשו ועוד. כל אלו סודרו מבעוד מועד אך דבר אחד נותר. בני הזוג סיגלית ואמיר לא הצליחו לבחור ברכב אשר התאים עבורם

שירותי הסעות- אמהות בדרכים
שירותי הסעות- כל היום על הכביש ליהי הייתה בכיתה ד. היא התגוררה בצפון תל אביב ולמדה בבית הספר "בבלי". לליהי היו הרבה חברות בכיתה וכולן התרגשו לקראת תחילתה של השנה הראשונה בצופים. קבלת העניבה הצהובה נחשבה למאורע חשוב עבור כולן והיום הראשון לווה בהרבה צחקוקים ושמחה.

שירותי הסעות- אמהות בדרכים
שירותי הסעות- כל היום על הכביש ליהי הייתה בכיתה ד. היא התגוררה בצפון תל אביב ולמדה בבית הספר "בבלי". לליהי היו הרבה חברות בכיתה וכולן התרגשו לקראת תחילתה של השנה הראשונה בצופים. קבלת העניבה הצהובה נחשבה למאורע חשוב עבור כולן והיום הראשון לווה בהרבה צחקוקים ושמחה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI