דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה נהג פרטי – כיף לי בדרכים
נהג פרטי – כיף לי בדרכים
משה לוי- למובן 19/06/13 |  צפיות: 3446

תחבורה ציבורית היא לא דבר שמתאים לכל אחד - במרבית המקרים, האוטובוס אינו מדייק בזמנים, קל לפספס אותו (מספיק שאיחרת בשנייה והוא כבר נוסע), בימי החום, האנשים מזיעים - בקור האנשים עולים עם המטריות, המעילים, הבוץ והנסיעה הופכת להיות מסורבלת, לחלק מהאנשים קר, לחלק מהאנשים חם, לפעמים אין בכלל מקום לשבת, לפעמים הנהג עצבני ולא מנומס ועוד. גם מוניות שירות או מוניות פרטיות עשויות שלא להתאים לכולם- הנהגים עשויים להיות לא נחמדים, המחיר יכול להיות גבוה מאוד וייתכן ותצטרכו לחכות זמן רב עד שתגיע המונית לאסוף אתכם.

עובדה משמחת היא שאינכם חייבים להשתמש בתחבורה הציבורית, תוכלו להשתמש בשירותו של נהג פרטי. במידה ותבחרו להשתמש בשירות, תוכלו ליהנות מנסיעה נעימה, רגועה ומרווחת ללא אנשים זרים, יחד עם נהג חביב, אדיב, זהיר ותגיעו בדייקנות לכל פגישה או אירוע.

נהג פרטי- פנוי להובלה

אנשים רבים נעזרים בשירותי החברה שלנו, חברת השכרת מכוניות יוקרה. בין מגוון שירותי החברה, קיימים שירותי הסעות אומנים אשר נמצאים במהלך סיבוב הופעות וזקוקים למעט זמן לעצמם, זמן בו יוכלו להירגע ולצבור כוחות לפני כל הופעה והופעה, הסעות בארץ (טיולי משפחות, טיולים מאורגנים, הסעות תלמידים ועוד), הסעות לתיירים אשר מגיעים לראות את ארצנו ולבקר במקומות הקדושים, הסעות לאנשי עסקים אשר מעוניינים לקיים פגישות רבות במהלך היום, לחסוך בזמנים, לדייק וליהנות מנסיעות רגועות בהן יוכלו לנוח מעט, הסעות לנמל התעופה בן-  גוריון, הסעות לצעירים אשר רוצים לצאת לבלות ולהשתכר מבלי לסכן את רישיון הנהיגה שלהם, הסעות עבור אנשים שרישיון הנהיגה שלהם נשלל, הסעות עבור אנשים שלא אוהבים להשתמש בתחבורה ציבורית אך אינם יכולים לרדת מהכביש  ועוד.

כפי שניתן להבין, נהג צמוד הינו שירות מבוקש ביותר ואנשים רבים משתמשים בו. היום כבר לא צריך להיות אדם עשיר בכדי להשתמש בשירותים הללו ובמידה ותרצו בכך, תוכלו להשכיר את הנהג הפרטי למשך יום אחד או למשך חודש שלם. בצורה זו תוכלו ליהנות מהדרכים, להביט בחלון, לחשוב מחשבות ולנתח את מאורעות היום מבלי לדאוג למציאת חנייה ומבלי לחשוש שאתם מאחרים לפגישה או אירוע.

במידה ואתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי שירותי החברה אשר כוללים מגוון סוגי הסעות, שימוש בשירותו של נהג פרטי אדיב ומקצועי, סוגי רכבים מגוונים (כמו מרצדס, ג'יפ, שברולט ועוד), או במידה ויש לכם שאלות אחרות, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם באמצעות דף יצירת הקשר ונציג מטעם החברה שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה. יחד איתנו תוכלו להגיע אל כל מקום שתרצו, רק צרו קשר עם החברה שלנו ונהיה בדרך אליכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 משה לוי- למובן


 


מאמרים נוספים מאת משה לוי- למובן
 
השכרת רכב יוקרה – שירותים בדרכים ואתם רגועים ונינוחים
השכרת רכב יוקרה – נעים מאוד. תכירו את החברה שלנו

שירותי הסעות – לקבל את התנאים הטובים ביותר ולהגיע רחוק
שירותי הסעות – ללמוד מהמוצלחים

הסעות אומנים – בדיוק מה שאתם צריכים
הסעות אומנים – שירות מקצועי ובטוח

נהג פרטי – כיף לי בדרכים
נהג פרטי – נעים בדרכים

השכרת רכב יוקרה לחתונה שלכם
אתם מתחתנים רק פעם אחת בחיים, יום החתונה הוא הזדמנות של פעם בחיים להגשים את כל החלומות. הכלה חולמת על יום חתונה קסום כמו באגדות, כבר מגיל 5.

השכרת רכב לחתונה – חתונה ברמה הגבוהה ביותר
השכרת רכב לחתונה - ימים של חג ושמחה החתונה של סיגלית תוכננה שנה מראש. השמלה נבחרה, תוקנה ושופצה עשרות פעמים, האולם נבחר בקפידה, המנות הראשונות, העיקריות והקינוחים עברו בדיקה דקדקנית, אורחים רבים הוזמנו, הזמנות נשלחו, קבצי יוטיוב שודרו, תזכורות נשלחו בהודעות אסאמאס, שירים קובצו ליצירת מספר דיסקים, סידורי פרחים עוצבו, תסרוקת תוכננו, נעליים הוחלפו, תכשיטים נרכשו ועוד. כל אלו סודרו מבעוד מועד אך דבר אחד נותר. בני הזוג סיגלית ואמיר לא הצליחו לבחור ברכב אשר התאים עבורם

שירותי הסעות- אמהות בדרכים
שירותי הסעות- כל היום על הכביש ליהי הייתה בכיתה ד. היא התגוררה בצפון תל אביב ולמדה בבית הספר "בבלי". לליהי היו הרבה חברות בכיתה וכולן התרגשו לקראת תחילתה של השנה הראשונה בצופים. קבלת העניבה הצהובה נחשבה למאורע חשוב עבור כולן והיום הראשון לווה בהרבה צחקוקים ושמחה.

שירותי הסעות- אמהות בדרכים
שירותי הסעות- כל היום על הכביש ליהי הייתה בכיתה ד. היא התגוררה בצפון תל אביב ולמדה בבית הספר "בבלי". לליהי היו הרבה חברות בכיתה וכולן התרגשו לקראת תחילתה של השנה הראשונה בצופים. קבלת העניבה הצהובה נחשבה למאורע חשוב עבור כולן והיום הראשון לווה בהרבה צחקוקים ושמחה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI