דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח סבון טבעי – הלהיט של עולם הקוסמטיקה הטבעית
סבון טבעי – הלהיט של עולם הקוסמטיקה הטבעית
מיכל ז 02/04/13 |  צפיות: 2868

עולם הקוסמטיקה משווק לנו מדי שנה בשנה לא מעט פיתוחים טכנולוגיים ומדעיים שמתחייבים להשאיר אותנו רכות, בלי קמטים, ריחניות למשך הרבה שעות ביממה ובלי יובש וגירויים בעור. לצד חברות הקוסמטיקה הגדולות אנו לומדים כיום להכיר יותר ויותר את תחום הקוסמטיקה הטבעית שמציע לא מעט תחליפים מעולים למוצרים היוקרתיים שלפעמים לא אפקטיביים של חברות הקוסמטיקה. לנשים ולנערות רבות מדובר בתהליך של ממש שבמהלכו הן מחליפות את כל המוצרים שהכירו בעבר במוצרים חדשים שהן מתנסות בהם לראשונה. אז מאיפה להתחיל ומה מומלץ לנסות?

המוצרים הכי שווים

השופינג ההתחלתי של מוצרי קוסמטיקה טבעיים צריך להיעשות תוך חשיבה על הדברים שאנו מעוניינות להתנסות בהן. אם נניח חווינו עד עכשיו מצב שבו הסבון הרגיל גורם גירויים כדאי לקנות סבון טבעי ולבדוק האם הוא מסוגל להקל על הגירוי. גם תכשירים כמו קרמים טבעיים לפנים עשויים להפוך עור יבש לעור רך ונעים. דבר אחר שמומלץ לנסות הוא דיאודורנטים טבעיים, ברוב המקרים הם נטולי ריח או בעלי ריחות עדינים יותר מריחות של דיאודורנטים רגילים. מוצרי הבישום הטבעיים בכלל מומלצים ורבות מדווחות שהן זונחות את הבושם הרגיל עבור הבשמים הטבעיים יותר. יש גם מוצרי ארומתרפיה שגם מרפאים את הגוף.

ממה עשויים מוצרים טבעיים?

מוצרי קוסמטיקה טבעית מיוצרים בדרך כלל מחומרים כמו שמנים ארומטיים, תמציות שמן לבנדר וצמחים כאלה ואחרים, צמחי מרפא ועוד. אלה משולבים יחד עם חומרים שמחליפים את החומרים הקוסמטיים הכימיים שניתן למצוא בכל תכשירי הקומסטיקה המקובלים ומשמשים כחומרים פעילים. כאשר אנחנו עושים שימוש במוצרי קומסטיקה טבעית תופעות הלוואי שעשויות לצוץ בעשיית שימוש בכימיקליים אלו אינן קיימות ואנחנו נהנים משימוש בטוח יותר בתכשירי הקומסטיקה היומיומיים שלנו.

איפה כדאי לקנות?

קניה של מוצרי קוסמטיקה טבעית יש אפשרות היום לרכוש בכל חנויות הפארמים ובתי הטבע. ישנם כיום גם מגוון חברות שמתמחות בקוסמטיקה טבעית שפתחו חנויות ייעודיות לענף הזה. כדאי מאד לבחור בעיקר בפעם הראשונה לקנות מוצרים של חברות מוכרות, שמתמחות בייחוד בייצור קומסטיקה טבעית ושיכולות לספק את המבחר הגדול והבטוח ביותר של מוצרים. רצוי לבחור גם בחנות שהמוכרים בה יכולים לתת הדרכה בקנייה הראשונה ולהתאים עבורכן את המוצרים הכי מוצלחים לעור שלכן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI