דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה כל הדרכים לשלווה עולמית
כל הדרכים לשלווה עולמית
מיכל ז 11/04/13 |  צפיות: 3092

לא פעם קורה שאנחנו מרגישים הרבה לחץ ומעמסה, כאילו משהו יושב לנו על הכתפיים ועל הלב, והרבה פעמים גם על הראש. הבעיה היא שאנחנו לא מצליחים להתמודד היטב עם הלחץ והמעמסה, ושני אלה משפיעים במידה רבה על איכות החיים שלנו.

ריקון הראש מכל הדאגות והלחצים היא הדרך היחידה לחיות בשלווה. לא סתם אומרים ש"הכל בראש", ואם הראש יהיה שקט, כך גם הגוף שלנו, והחיים שלנו יהיו נינוחים ונעימים הרבה יותר.

יש מגוון שיטות לרוקן את הראש מדאגות. טיפול nlp (דמיון מודרך) הוא בין השיטות הכי טובות, אולי לא בגלל שהוא ממש מרוקן את הראש, אלא משום שהוא בו זמנית גם ממלא אותו במחשבות חיוביות, והכל לפי הדמיון של מי שעובר את הטיפול.

אפשר למצוא טיפולי דמיון מודרך בתל אביב והסביבה בעיקר, זאת משום שבתל אביב ואזור המרכז כולו יש הרבה יותר תזוזה, הרבה יותר פשע, הרבה יותר עבודה וכן הלאה, וכל אלה יוצרים לחץ וחרדות.

זו גם הסיבה שיש המון טיפולים אלטרנטיביים באזור המרכז, ובפרט בתל אביב, שגם הם עוזרים לרוקן את הראש מדאגות. תוכלו לחפש " דיקור סיני תל אביב " באינטרנט ובין תוצאות החיפוש בוודאי מסתתר לו המטפל או המטפלת המתאימים לכם.

כבר ברגע שתעצמו את העיניים, דיקור סיני יעזור לכם. יש בזה משהו פסיכולוגי, אבל לא רק; הדיקור עצמו נוגע בעצבים ומפעיל אותם כך שהגוף ישתחרר. ה'פגיעה' בנקודות מסוימות עוזרת לגוף ועוזרת גם לנפש.

לפעמים, כל מה שצריך כדי לרוקן את הראש מדאגות ולהחיות את הגוף זה לצאת לנופש, בארץ או בחוץ לארץ, וזה עובד, אין ספק. הבעיה היא שההשפעה של הנופש היא לטווח הקצר בלבד, ובמהרה נרגיש שחוקים בשנית. הדרך היחידה למנוע את זה היא לצאת לנופש על בסיס קבוע.

אבל, רובנו לא יכולים לצאת לנופש כל הזמן, הן מבחינה כלכלית והן בגלל מחויבויות כאלה ואחרות. ולכן, טיפולים אלטרנטיביים, כמו טיפול nlp ודיקור, הם הדרך הכי טובה להשיג חיים איכותיים ורגועים יותר. כדאי לכם לנסות, אצל מטפלים מקצועיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI