דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה פריחה בגוף- כשבא אביב
פריחה בגוף- כשבא אביב
דוד פלדמן 19/05/13 |  צפיות: 3245

כל שנה, עם בוא האביב, הייתה תוקפת את אביבה פריחה בגוף ובכל שנה ניסתה אמא שלה למצוא פיתרון, אך שום דבר ושום דרך לא הצליחה להפסיק את האלרגיה בצורה טוטאלית. הדבר היה מוזר ביותר מפני שכל השנה הייתה אביבה בריאה לגמרי, אפילו במהלך החורף לא חלתה בשפעת ולא סבלה מנזלות. אמא של אביבה חשבה שאולי מדובר בחומר מסוים אשר נמצא באוויר ולכן היא נהגה לנקות ולקרצף את הבית עד אשר הבריק ונצץ, אך אביבה המשיכה לסבול.

לאחר מכן הוציאה אמא של אביבה את כל הפרחים, אך גם הפעולה הזו לא הועילה. רק לאחר חמש שנים שמעה אמא של אביבה על בדיקה אשר מתבצעת בעזרת מכשור חדיש. אמא של אביבה הבינה שהבדיקה יכולה לאתר את מקור הפריחה ולכן קבעה לביתה תור באופן מיידי. עוד באותו השבוע הגיעו האם מלאת התקווה והבת האדומה והנפוחה אל הקליניקה.

פריחה בגוף- יש פיתרון!

בקליניקה המטופחת והנעימה, ביצעה אביבה אבחון. מטרת הבדיקה הייתה לגלות את מקורה של הפריחה. האבחון התבצע בצורה פשוטה למדי - הוא לא היה פולשני, לא חודרני ולא גרם לשום תחושת כאב. כמו כן, הטיפול התאים לכל הגילאים.

האבחון התבצע על ידי נגיעה של עפרון בדיקה קטן בנקודות באצבעות הידיים ובבהונות הרגליים. לאחר מכן, קיבלה אביבה טיפול מתאים ואופטימאלי אשר סייע לגופה להבריא ולהפטר מהסימפטומים המטרידים. הטיפול כלל שימוש בחומרים מן הטבע, ויטמינים ומינרלים. גופה התחזק והיא לא סבלה יותר. האם והבת היו מאושרות. סוף כל סוף הן יכלו ליהנות מעונת האביב.

בואו לקליניקה שלנו

בקליניקה שלנו תוכלו להרגיש בנוח מכיוון שתקבלו טיפול אישי ואיכותי. בצורה זו תוכלו להפטר מבעיות שונות כמו למשל- פריחה בגוף, גירוי בעור, חום, כאבים בפרקים ובמפרקים, קוצר בנשימה, רגישות למגע ועוד. תוכלו לבצע מגוון בדיקות נוספות כמו למשל: סריקה ממוחשבת של מערכות הגוף, בדיקה ממוחשבת של אלרגיות ורגישויות למזון, בדיקה ממוחשבת של ויטמינים ומינרלים, בדיקה ממוחשבת של אלרגיות ורגישויות לתינוקות וילדים ועוד. נוסף על כך, תוכלו לקבל ייעוץ ואימון תזונתי, טיפולי רפלקסולוגיה, טיפול פנים יפני אשר נקרא אנטי אייג'ינג ועוד.

במידה ואתם רוצים לקבל מידע נוסף לגבי טיפול בבעיות פריחה בגוף, הבדיקות השונות, המכשור הרפואי שלנו, צוות המטפלים, השיטות ודרכי הטיפול הקיימות ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם. אל תזניחו את הבעיות שלכם. אלו החיים שלכם. פנו עוד היום, בצעו את הבדיקה וקבלו את הטיפול המתאים. בצורה זו תוכלו לשוב אל קו הבריאות ולשפר בצורה ניכרת את איכות החיים שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד פלדמן


 


מאמרים נוספים מאת דוד פלדמן
 
פריחה בגוף- כשבא אביב
פריחה בגוף- אביבה אהובתי

פריחה בגוף – כשהגוף נהיה אדום וכואב
פריחה בגוף- איך מטפלים בפריחה הזו? אנשים רבים סובלים מפריחות אלו ואחרות במהלך חייהם. פריחה בגוף עשויה להופיע על עור הגוף, להשפיע על גוונו, לגרום לגירודים, שלפוחיות, נפיחות ועוד. נוסף על כך, עשויה הפריחה לגרום לעליית חום הגוף, לגרום לכאבי פרקים, כאבי מפרקים, ליצור רגישות למגע, בעיות נשימה ועוד.

ירידה במשקל- עולם מערבי
ירידה במשקל- תרבות השפע העולם המערבי ותרבות השפע הביאו עימם חידושים רבים. ביניהם קיימים פיתוחים טכנולוגיים, התפתחויות בתחומים מדעיים, שיפור איכות החיים ועוד, אך יחד עם ההטבות הללו הגיעו גם הבעיות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI