דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה נטורפתית וניקיון באופן הטבעי
נטורפתית וניקיון באופן הטבעי
דן ארביב 20/05/13 |  צפיות: 3229

בין כל הדברים, אפשר בהחלט לדבר על ניקוי רעלים ואפילו על נטורפתית ושיטות ייחודיות בדרך אל איכות החיים הנדרשת.


על אביב ועל ניקיון הגוף
בואו ונדבר לצורך העניין על תקופת האביב. מדובר בעונה חדשה ועונה של התחדשות, עונה זו למעשה מביאה יכולות לבצע ניקוי רעלים ואפילו לצאת בבחירה של שיטת הרזיה אשר תשנה את חייהם של לא מעט אנשים. היכולת לנקות את הכבד מרעלים וכך למעשה להוציא את הרעלים מהכבד החוצה, הינה אפשרות מוצלחת לחיים טובים יותר. תהליך הניקוי מתרחש באמצעות תהליך של חילוף חומרים וסילוק רעלים אשר מאפשר לגוף לסלק את  הרעלים אשר נאגרו בגוף במשך התקופה האחרונה או השנים האחרונות.


על רעל ועל ניקיון הגוף
בידיעת הדבר, מדברים על גוף האדם ועל היחשפותו לזיהומים בלתי נגמרים החודרים באמצעות מערכת הנשימה, עיכול ואפילו העור וכל השאר, מדובר בזיהום אוויר, בסיגריות, קרינה, ריסוס והדברה ואפילו מזונות ומוצרים כאלה ואחרים אשר מנחים וקשורים להתנהלות היומיומית והספק נראית בחיי היום יום. מערכת החיסון בגוף מביאה ומסייעת למנוע נזקים כאלה ואחרים. עם השנים נחלשת מערכת החיסון והתפקוד הופך לוקה בחסר. הגוף נחשף לבעיות ולרדיקלים חופשיים שחלקם קשורים גם בלחצים נפשיים ואפילו בעיות והשלכות פיזיות כאלה ואחרות. הצטברות הפסולת לאורך הזמן, מסייעת להתפתחות של כאבי ראש, מגרנות, עייפות, קושי בריכוז, עצבנות ובעיקר פעילות מעיים שאינה תקינה.


על ניקיון הגוף ועל מטרותיו בפועל

בסופו של יום , כל נטורפתית תעיד לכם כי מטרות הניקוי טמונות בניקוז והשלכת פסולת מהגוף ופינוי החוצה. כך גם לגבי הגנה מרעלים סביבתיים וסילוק הרעלים אשר הצטברו בגוף. כיצד ניתן לבצע ניקוי רעלים? אם תשאלו כל נטורפתית טבעית היא תספר לכם כי יש כללים שחשוב לדעת הרבה לפני תחילת התהליך. אספנו עבורכם כמה מהם כדלקמן.


כל הכללים לטרום ניקיון הגוף והתועלות שאחרי
אם הנכם נוטלים תרופות על תקן קבוע או סובלים מבעיה כזו או אחרת אשר חוזרת על עצמה, חשוב לבצע את התהליך תוך כדי התייעצות עם איש מקצוע, במידה וקיים היריון או הנקה, שהרי עדיף לדחות את התהליך עד תום התהליך הקודם. כמו בכל דבר, יש לשים לב לתופעות לוואי ולקחת אותן בחשבון. יש אנשים אשר יציגו כאבי ראש, שלשולים, פריחה או כל מיני תופעות שהגוף לא מציג בזמן רגיל. חשוב להיות במנוחה וברגיעה בכל תהליך הניקוי. חשוב לצמצם את מידת הלחץ ולהתנתק מכל המתרחש מסביב. ראוי להתנתק מכל הסביבה לרבות חופש ממקום העבודה. מן הסתם, תהליך הניקיון מספק את כל התשובות וזו בהחלט דרך להשאיר בצד את כל נזקי הגוף המנטליים, הפיזיים והן הנפשיים ולהתחיל נוכח התחלה חדשה ובעיקר אחת כזו המעלה חיוך ותחושה בריאה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דן ארביב


 


מאמרים נוספים מאת דן ארביב
 
נטורפתית וניקיון באופן הטבעי
בין כל הדברים, אפשר בהחלט לדבר על ניקוי רעלים ואפילו על נטורפתית ושיטות ייחודיות בדרך אל איכות החיים הנדרשת.

על נטורפתית ועל בעיות בשתן – מידע שימושי
דלקות בשתן מדברים על 60 אחוז נשים הסובלות מהבעיה לפחות פעם אחת או יותר בחייהן. בואו ונדבר על נטורפתית ועל ההקשר אל בעיות השתן הנפוצות. הרצון לייצר שתן בזמנים תכופים, ההתכווצות בבטן ואפילו הדימום הבלתי צפוי, מורים על בעיות חמורות במערכת השתן. האם נטורפתית יכולה לפתור עבורכם את הבעיה? מסתבר שכן. בין אם מדובר בנישה של בחירת שיטת הרזייה או אפילו טיפול במחלות אחרות, שהרי טיפולי הנטורופתיה מעניקים את כל התשובות בדרך אל הבריאות באופן הטבעי של הדבר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI