דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים למה לקחת מעצב פנים?
למה לקחת מעצב פנים?
ליעד רוזנברג 02/08/13 |  צפיות: 2291

למה לקחת מעצב פנים?

לא מעט אנשים הנמצאים בתהליך שיפוץ או בניה מתלבטים האם לקחת מעצב פנים. חלק מהשיקולים נובעים מחיסכון כספי, חלקם מחשש לבית מעוצב אך לא פרקטי, מהחשש שמישהו אחר יחליט עבורי, וכמובן לא מעט חושבים שמסוגלים לתכנן לבד.

אז ככה רבותי השיקולים מוטעים ואינם נכונים, במאמר זה אעשה לכם סדר בבלגאן.

1. בתהליך העבודה מול הלקוח מעצב פנים מקצועי לומד להכיר את הלקוחות שהוא עובד איתם, הצרכים שלהם, האהבות, הטעם האישי והתקציב, זוהי נקודת ההתחלה להמשך עבודה. עיצוב הבית מבוסס כמובן על הכרות זו.

2. תכנון וארגון החללים- על סמך ההכרות עם הלקוחות והבנת הצרכים המשפחתיים מתכננים בצורה מקצועית את החדרים. מעצב פנים עם ניסיון יכול לראות את הפוטנציאל של החלל ולחבר זאת עם הצרכים המשפחתיים והתקציב.

לפעמים התקציב מוגבל ובשלב זה אני אעזור לכם לתעדף על מנת שבסופו של התהליך הבית יהיה מעוצב, פרקטי, נוח ונעים.

3. מניעת טעויות שעולות יקר- תכנון בטרם בניה יכול לחסוך עלויות הן במניעת שגיאות יקרות במהלך הבניה והן בהוצאות עתידיות הנובעות מהמחיה בבית.

4. מעצב פנים שמכיר את השוק החידושים והטרנדים יידע להנחות את הלקוח מפני סכנות בבחירת אופנות מתחלפות שקשה לשנותן בעיצוב הבית.

5. ליווי מקצועי במהלך הבניה או השיפוץ- בתהליך הבניה או השיפוץ אני עובדת ישירות עם אנשי המקצוע , מתאמת ומפקחת על ביצוע תוכניות העיצוב, תוך הקפדה על רמת גימור גבוהה. נותנת מענה מיידי תוך מתן פתרונות יצירתיים לבעיות הצצות במהלך השיפוץ.

6. חיסכון בהוצאות - ליווי לרכישות ימנע מכם להתפתות לקנות דברים שסוכני המכירות מנסים למכור לכם שאינם תואמים את העיצוב וסגנון הבית.

בנוסף, אני אלווה אתכם לרכישות למקומות התואמים את כיסכם וטעמכם, הדבר יחסוך לכם הרבה זמן וכסף.

7. הום סטיילינג- השלב הסופי והאחרון של תוכנית העיצוב. הלבשת קירות הבית, צבעים חיפויים מתאימים, גופי תאורה, שילוב ריהוט קיים וחדש, בחירת וילונות, שטיחים ופרטי טקסטיל. את כל זה נדאג לשלב בצורה הרמונית המותאמת לטעמו ולסגנונו של הלקוח.

בסיכומו, של דבר כאשר מדובר ב עיצוב בתים פרטיים, מעצב פנים איננו יקר, חוסך בעלויות, יחסוך מכם עוגמת נפש רבה במניעת טעויות ובעבודה מול אנשי המקצוע השונים, והכי חשוב ידאג שבית חלומותיכם יעבוד בצורה הרמונית וזורמת.

נמאס לך לחפש מעצבת פנים בדרום? התקשר/י עכשיו:

052-8287245


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ליעד רוזנברג

ליעד רוזנברג, מעצבת פנים - 052-8287245

www.home-designer.co.il



 


מאמרים נוספים מאת ליעד רוזנברג
 
עיצוב חדרים- כיצד?
מרבית האנשים מעדיפים להתכנס בביתם לאחר יום עבודה ולבלות בו עם כל בני המשפחה, כדי שהשהיה בבית תהיה נעימה, ארגונומית ומתוכננת נכון אנשים החלו לפנות למומחים בתחום עיצוב הבית ועיצוב חדרים.

עיצוב דירות יוקרה- כיצד?
כיצד להפוך דירה קיימת לדירה יוקרתית? האם בהכרח צריך לקנות דירת יוקרה חדשה מקבלן? מהי דירה יוקרתית? ומה הופך אותה לדירה יוקרתית?

תפקידיו של מעצב פנים
כיום יותר ויותר לקוחות מהמגזר הפרטי פונים למעצבי פנים כבר בשלבים הראשונים של תהליך הבניה והשיפוץ. במאמר זה אפרוט לכם את תפקידיו של מעצב הפנים בתהליך זה.

שיפוץ ועיצוב דירות- מתי כדאי?
ים בעלי הדירות המתלבטים האם לשפץ את הדירה שבבעלותם? חלקם מעדיפים לחסוך את הכסף ולמכור את הדירה AS IS, ללא כל שיפוץ, חלקם מחליטים על שיפוץ קוסמטי בלבד , ואחרים על שיפוץ אינטנסיבי.

שיפוץ ועיצוב בתים פרטיים- נקודות למחשבה
שיפוץ הבית הפרטי נובע משיקולים רבים, אך לכולם מכנה משותף אחד ליצור בית מרווח יותר, הרמוני יותר העונה על צרכיי הדיירים.

כיצד נשפץ ונעצב בתים פרטיים
החלטתם שהבית זקוק לשינוי ורענון, וכעת אתם עומדים בפני הדילמה איזה שיפוץ לעשות? האם לשבור קירות? ואיך בכלל נגשים לזה? לא מעט אנשים דוחים את השיפוץ מעצם המחשבה על אנשי המקצוע השונים שנכנסים לבית והבלגאן שנובע מזה, התיאום בן כולם והספק הגדול לגבי התוצאות.

עיצוב פנים- מדוע זה כדאי?
ציטוט ידוע מדבריו של וינסטון צ'רציל: " קודם אנו מעצבים את ביתנו ובהמשך הבית שלנו מעצב אותנו" מבהיר ומחזק את הקשר בן עיצוב הבית והשפעתו על איכות חיינו.

כיצד לעצב דירות קטנות?
עיצוב ותכנון נכון של חדרים קטנים יכול להגביר את תחושת המרחב ולאפשר לכם לאחסן לא מעט דברים בשטח יחסית קטן.

כיצד לעצב את חדר הרחצה?
עיצוב חדרי הרחצה כמו כל חלל אחר בבית דורשים תכנון מוקדם וחשיבה יצירתית. שילוב של השניים מביא לתוצאה של חדר רחצה מפנק, נעים ופרקטי כאחד.

טיפים לעיצוב חדרי ילדים
עיצוב חדר ילדים כמו כל חלל אחר בבית דורש חשיבה מעמיקה לצד יצירתיות. הכניסה לעולם הילדים והפנטזיה לוקחת אותנו למקומות מרגשים וכייפים, לצד זה בל נשכח כי יש להקדיש לא מעט מחשבה בתכנון נכון פרקטי ובטיחותי של החדר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI