דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים תכנון ועיצוב בתים פרטיים- נקודות למחשבה
תכנון ועיצוב בתים פרטיים- נקודות למחשבה
ליעד רוזנברג 02/08/13 |  צפיות: 2354

תכנון ועיצוב בתים פרטיים- נקודות למחשבה

בבואנו לעצב את בית חלומותינו עולים לנגד עינינו לא מעט שיקולים שיש לקחת אותם בחשבון: תקציב, צרכים בהווה וצרכים בעתיד, סגנון עיצובי מועדף, גודל החללים הציבוריים מול החללים הפרטיים ועוד נקודות שסביר להניח שטרם חשבתם עליהם ו מעצב פנים מנוסה ומיומן יוכל להסב את תשומת ליבכם אליהן.

במאמר זה אתייחס למספר נקודות שיש להתייחס אליהם בתכנון הפנים של ביתכם הפרטי.

מבואת הכניסה לבית- איזה תחושה רוצים שהיא תשדר?, האם המבואה אמורה לחשוף אזורים מסוימים בבית? האם צריך מקומות אחסון במובאת הכניסה (-רצוי וכדאי לחשוב על ארון מעילים/תיקים, מקום לאפסון מפתחות הבית ועוד...) האם אזור חליצת הנעליים בכניסה? אם כך כדאי לייעד לכך אזור מסוים עם ספסל נוח לישיבה וארון נעליים בקרבה.

החלל הציבורי- כולל את אזור הסלון, מטבח ופינת האוכל. האם מומלץ לתכנן חלל אחד גדול ופתוח או ליצור הפרדה בן החללים ההחלטה תהיה ממניעים של גודל הבית, וסגנון.

חדר שינה הורים- האם בקרבת אזור הילדים או מרוחק ממנו, השיקולים וההחלטות לכך בכל משפחה שונות בכל מקרה במשפחה עם ילדים קטנים יש לשים את הדעת אם בוחרים יחידת הורים מרוחקת ולחשוב כיצד עדיין עומדים בקשר עם הקטנטנים.

כל יחידת הורים כולל חדר שינה, חדר רחצה וחדר/אזור ארונות, ההחלטה תתקבל בהתאם להעדפות של הלקוח, אם החדר מספיק גדול אפשר ליצור פינת הסבה מפנקת, וכמובן אם יש מרפסת הצמודת ליחידת הורים כדאי להתייחס אליה, לעצב אותה ולתכנן אותה נכון כך שתהיה ראויה לשימוש.

חדרי הילדים- מה החדר כולל ? האם פינת המחשב והטלוויזיה בחדרים או מחוצה להם? האם החדר מספיק גדול להכיל את כל הפונקציות?

כאשר מדובר בתכנון ו עיצוב בתים פרטיים חשיבה עם מעצב פנים על כל הפרטים מבעוד מועד והתאמת  המרחבים והחללים לצרכיי הלקוח, יימנעו טעויות ומפח נפש בתהליך הבניה ובכניסתכם לבית חלומותיכם.

נמאס לך לחפש מעצבת פנים בדרום? התקשר/י עכשיו:

052-8287245


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ליעד רוזנברג

ליעד רוזנברג, מעצבת פנים - 052-8287245

www.home-designer.co.il



 


מאמרים נוספים מאת ליעד רוזנברג
 
עיצוב חדרים- כיצד?
מרבית האנשים מעדיפים להתכנס בביתם לאחר יום עבודה ולבלות בו עם כל בני המשפחה, כדי שהשהיה בבית תהיה נעימה, ארגונומית ומתוכננת נכון אנשים החלו לפנות למומחים בתחום עיצוב הבית ועיצוב חדרים.

עיצוב דירות יוקרה- כיצד?
כיצד להפוך דירה קיימת לדירה יוקרתית? האם בהכרח צריך לקנות דירת יוקרה חדשה מקבלן? מהי דירה יוקרתית? ומה הופך אותה לדירה יוקרתית?

תפקידיו של מעצב פנים
כיום יותר ויותר לקוחות מהמגזר הפרטי פונים למעצבי פנים כבר בשלבים הראשונים של תהליך הבניה והשיפוץ. במאמר זה אפרוט לכם את תפקידיו של מעצב הפנים בתהליך זה.

שיפוץ ועיצוב דירות- מתי כדאי?
ים בעלי הדירות המתלבטים האם לשפץ את הדירה שבבעלותם? חלקם מעדיפים לחסוך את הכסף ולמכור את הדירה AS IS, ללא כל שיפוץ, חלקם מחליטים על שיפוץ קוסמטי בלבד , ואחרים על שיפוץ אינטנסיבי.

שיפוץ ועיצוב בתים פרטיים- נקודות למחשבה
שיפוץ הבית הפרטי נובע משיקולים רבים, אך לכולם מכנה משותף אחד ליצור בית מרווח יותר, הרמוני יותר העונה על צרכיי הדיירים.

כיצד נשפץ ונעצב בתים פרטיים
החלטתם שהבית זקוק לשינוי ורענון, וכעת אתם עומדים בפני הדילמה איזה שיפוץ לעשות? האם לשבור קירות? ואיך בכלל נגשים לזה? לא מעט אנשים דוחים את השיפוץ מעצם המחשבה על אנשי המקצוע השונים שנכנסים לבית והבלגאן שנובע מזה, התיאום בן כולם והספק הגדול לגבי התוצאות.

עיצוב פנים- מדוע זה כדאי?
ציטוט ידוע מדבריו של וינסטון צ'רציל: " קודם אנו מעצבים את ביתנו ובהמשך הבית שלנו מעצב אותנו" מבהיר ומחזק את הקשר בן עיצוב הבית והשפעתו על איכות חיינו.

כיצד לעצב דירות קטנות?
עיצוב ותכנון נכון של חדרים קטנים יכול להגביר את תחושת המרחב ולאפשר לכם לאחסן לא מעט דברים בשטח יחסית קטן.

כיצד לעצב את חדר הרחצה?
עיצוב חדרי הרחצה כמו כל חלל אחר בבית דורשים תכנון מוקדם וחשיבה יצירתית. שילוב של השניים מביא לתוצאה של חדר רחצה מפנק, נעים ופרקטי כאחד.

טיפים לעיצוב חדרי ילדים
עיצוב חדר ילדים כמו כל חלל אחר בבית דורש חשיבה מעמיקה לצד יצירתיות. הכניסה לעולם הילדים והפנטזיה לוקחת אותנו למקומות מרגשים וכייפים, לצד זה בל נשכח כי יש להקדיש לא מעט מחשבה בתכנון נכון פרקטי ובטיחותי של החדר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI