דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה רפואה משלימה – בואו אל הקליניקה אשר נמצאת ברחובות !
רפואה משלימה – בואו אל הקליניקה אשר נמצאת ברחובות !
masterplus- אייל ליבנה 01/10/13 |  צפיות: 3930

כמה פעמים ניסיתם -  פניתם לרופאים שונים, דיווחתם להם על כאבים, בעיות שינה, כאבי גב, נשירת שיער, פריחות, אלרגיות, כאבי מחזור ועוד, אך לא קיבלתם טיפול מתאים אשר סייע לכם להבריא ? אם אתם מזדהים אם הכתוב ומכירים את המצב, תוכלו לנסות שיטות אחרות. אולי הן יעזרו לכם כפי שהן סייעו לאנשים רבים אחרים. מגוון השיטות הללו כלולות במסגרת הרפואה המשלימה.

רפואה משלימה מתבוננת באדם באופן שונה מהרפואה המסורתית, היא רואה את האדם כמכלול של גוף ונפש ומאמינה כי הגוף משפיע על הנפש וההפך - הנפש משפיעה על הגוף. על ידי התמקדות בשני החלקים הללו, ניתן לרפא את האדם.

אם אתם רוצים לקבל טיפול מקצועי אצל מטפל מנוסה אשר סיים את לימודי הרפואה הסינית, הרפואה היפנית, השלים התמחויות והכשרות רפואיות מגוונות בתחום הבריאות, רפואת המזרח, בבית החולים "אסף הרופא" וקופת חולים "לאומית", תוכלו להגיע אל הקליניקה שלו  אשר נמצאת בעיר רחובות. שם, תעברו אבחון, המטפל ישאל אתכם שאלות לגבי סגנון החיים שלכם, עברכם הרפואי, הרגלי התזונה שלכם ועוד. בצורה זו הוא ידע באיזו דרך לטפל בכם.

רפואה משלימה – ידע הוא כוח ובמקרא הזה הידע הוא גם בריאות

הרפואה המשלימה מכילה מגוון סוגים של טיפולים – טיפולי עיסוי כמו למשל טווינה, עיסוי רקמות, שיאצו, טיפולים אשר כוללים שימוש בצמחי מרפא, שימוש בפרחי באך, דיקור סיני, דיקור יפני (דיקור אשר מתבצע באמצעות מחטים עדינות. את המחטים, מחדיר המטפל לנקודות שונות אשר נמצאות לאורך המרידיאנים), טיפולים באמצעות כוסות רוח, דמיון מודרך, רכיבה טיפולית ועוד. באמצעות הטיפולים הללו תוכלו לטפל בבעיות שונות, כמו למשל : צינון, נשירת שיער אצל גברים, אלרגיה, טיפול באקנה, תופעות גיל המעבר, בלוטת התריס, בעיות זקפה, בעיות שינה, עייפות כרונית, חריקת שיניים, דלקת בדרכי השתן, סוכרת, סינוסים, טיפול בעצירות, הרפס, חיזוק המערכת החיסונית בגוף, מעי רגיז ועוד. במידה ותגיעו אל הקליניקה של המטפל, הוא יוכל לבחור את שיטת הטיפול המתאימה עבורכם. באמצעות הטיפולים תוכלו להחזיר את האיזון לגופכם ולהבריא.

לפני הטיפול, מה תרצו לדעת ? כאן תוכלו לקבל את כל התשובות

אל תהססו לנסות את הטיפולים המגוונים אשר כלולים במסגרת הרפואה המשלימה. באמצעותם תוכלו להרגיש טוב ולחזור אל המוטב. אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי הקליניקה, ניסיונו המקצועי של המטפל, מגוון שיטות הטיפול שהמטפל מבצע או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי המכשור הרפואי אשר קיים בקליניקה, רפואה משלימה וכו', תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בדף יצירת הקשר ואחד מהנציגים שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 masterplus- אייל ליבנה

Msterplus- ד"ר אייל ליבנה מומחה לרפואה משלימה.

לפרטים נוספים לחץ כאן.



 


מאמרים נוספים מאת masterplus- אייל ליבנה
 
רפואה משלימה – בואו אל הקליניקה אשר נמצאת ברחובות !
רפואה משלימה - מטפל מקצועי אשר יעניק לכם את הטיפול המתאים ביותר

רפואה משלימה – עזרו לנו לעזור לכם לשמור על המערכת – בואו אל הקליניקה ברחובות
רפואה משלימה – איך לטפל בגוף שלכם בצורה נכונה ? רוצים ללמוד ?

טיפול בעצירות – להשתחרר מהבעיה שלכם
טיפול בעצירות – תסמונת המעי הרגיז

רפואה משלימה – קשת נרחבת של טיפולים
רפואה משלימה – מטפלים בכם כמו שצריך ?

דיקור יפני - דרך אחרת לטיפול
דיקור יפני - יש פיתרון!

כאב ראש- ואזורים כואבים אחרים
כאב ראש- הכאבים האלו באים במבצע ? אנשים רבים סובלים מגוון כאבים ותסמינים כמו למשל - כאבי צוואר, נשירת שיער, כאבי מחזור, עקמת, אלרגיות שונות, דלקות בפרקים, גב תפוס ועוד.

דיקור יפני - לטפל בדרך אחרת
דיקור יפני – המתח נשאר בחוץ

טיפול קטן פתרון גדול - תגיד שלום לכאבי ראש
כאב ראש הוא אחד התופעות הנפוצות ביותר, כמובן שהוא נובע מגורמים שונים, ביניהם תזונה לקויה, שרירי צוואר תפוסים, מזונות מעוררי כאבי ראש, השאלה שאנו צריכים לשאול את עצמנו, האם הכאב הוא כרוני או שמא הוא תוקף אותנו פעם בכמה חודשים.

מהן נקודות הדיקור וכיצד דיקור סיני עובד?
כיום דיקור סיני זו אחת משיטות הריפוי הידועות ביותר בתחום הרפואה המשלימה, ביכולתו לשפר פלאים את המצב הבריאותי שלנו מקצה לקצה, ביכולתו של הדיקור לרפא כליל בעיות רפואיות שונות שלעתים הרפואה הקונבנציונלית אינה מוצאת להם פתרון מלא.

רפואה אלטרנטיבית- בראש שונה
רפואה אלטרנטיבית נקראת גם רפואה משלימה, רפואה אלטרנטיבית וכן רפואה הוליסטית. מדובר בצורת חשיבה אחרת מזו אשר מקובלת בעולם הרפואה השמרנית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI