דף הבית רפואה ובריאות מחלות לב מחקר IN-TIME: הפחתה משמעותית בתמותת חולי אי ספיקת לב שהשתמשו במערכת ניטור ביתית אוטומטית
מחקר IN-TIME: הפחתה משמעותית בתמותת חולי אי ספיקת לב שהשתמשו במערכת ניטור ביתית אוטומטית
רוני לבנון 24/10/13 |  צפיות: 12724

תוצאות מחקר IN-TIME הבינלאומי, שפורסמו במהלך כנס האגודה האירופאית לקרדיולוגיה, ה-ESC, מוכיחות כי יש הפחתה ניכרת בתמותה של חולי אי ספיקת לב, עקב כשל בתפקוד הלב, כאשר הם נעזרו בשירותי ניטור ביתי מרחוק. זהו המחקר הראשון מסוגו המבוסס על ניטור מרחוק של מכשור מושתל בפרוטוקול של מחקר רנדומלי, המדגים תועלת מובהקת של ניטור חולי אי ספיקת לב מתקדמת בביתם, באמצעות התקן מושתל.

התוצאות, שהוצגו על ידי פרופ' גרהארד הינדריקס, רופא במכון הלב באוניברסיטת לייפציג, הראו כי קבוצת חולי לב מושתלי דפיברילטור שהמעקב והניטור של מצבם בוצע באמצעות מערכות הניטור הביתי של ביוטרוניק (BIOTRONIK Home Monitoring), הפגינה אחוזי תמותה של 3.4% בלבד בשנה הראשונה, לעומת 8.7% בקבוצה שלא נוטרה מרחוק. בקרב 58% מהחולים הושתלו מכשירי CRT-D (מכשירי רה-סינכרוניזציה קרדיאלית משולבת עם דפיברילטור) ומכשירי ICD (דפיברילטורים) הושתלו אצל 42% מהחולים. המטופלים צויידו במערכת ניטור מרחוק שהוצבה בביתם וקלטה נתונים מהמכשור המושתל, כשהללו משודרים היישר מההתקנים המושתלים למרכז ניטור ובקרה.

"שינויים בקצב הלב יכולים לא פעם להוות סימן להרעה במצב החולה ולבו, מה שיכול להוביל לאשפוז ומוות" אומר פרופ' הינדריקס. "מערכת הניטור הביתי, מאפשרת לרופאים לבצע אבחון מוקדם של אירועים קליניים בלב החולים כמו גם לבחון פרמטרים שונים במכשיר המושתל עצמו. הזמן הזה מאפשר להם להתערב בזמן ולמנוע החמרה של המצב".

לדברי כריסטוף בוהמר, נשיא ביוטרוניק, מספר מחקרים בשנים האחרונות מאששים את היתרונות הכלכליים  ובחיי אדם, שיש למערכת הניטור של ביוטרוניק (נמצאת  בשימוש בלמעלה מ- 3800 מרפאות וב- 55 מדינות ברחבי העולם. "לפי האגודה האירופאית לקרדיולוגיה, למערכות ניטור ביתיות יהיה תפקיד מרכזי ביותר בעתיד הקרוב, כשהיא ממליצה על שימוש במערכות ניטור מרחוק לאבחון מוקדם של מצבים קריטיים בחולי לב. מערכת ה- Home Monitoring של חברת ביוטרוניק מותאמת במיוחד לשירות אוכלוסיית חולי הלב", אומר בוהמר.

 

אודות ביוטרוניק

ביוטרוניק היא מהיצרניות המובילות בעולם של פיתוח, ייצור ושיווק מכשירים רפואיים ללב. החברה הגרמנית חוגגת בימים אלה 50 שנות פעילות בלמעלה מ-100 מדינות, כשמיליוני חולי לב משתמשים בשתלים שפיתחה. בין החידושים שהשיקה החברה בשנים האחרונות: מערכת ניטור ללב מרחוק המיועדת לשימוש ביתי וקוצבי לב ודפיברילטורים, המאושרים לשימוש במהלך ביצוע בדיקות MRI.

למידע נוסף, בקרו באתר www.biotronik.com


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רוני לבנון

רוני לבנון, דוניצה תקשורת



 


מאמרים נוספים מאת רוני לבנון
 
המקרנים הניידים החדשים של אפסון למשרד ולכיתה: קטנים, קלי משקל ומפגינים קישוריות ועבודה ברשת
קו המקרנים החדש מגיע עם תוכנה להקרנה ממחשבים מרובים, המאפשרת הצגת בו-זמנית של תוכן מארבעה מכשירים, לרבות מחשבים, מחשבי טבלט וסמארטפונים

ההצטיינות משתלמת
חברת אפסון ישראל, ערכה במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון, ערב הוקרה לעובדים המצטיינים של שותפתה העסקית, אופיס-דיפו.

מדפסת פוטו חדשה של אפסון - SC-P800 - תאפשר לצלמים ואמנים להדפיס עבודות איכותיות במיוחד והכל עד לגודל A2
אפסון, המובילה העולמית בחדשנות וטכנולוגיות הדמיה, מכריזה על ה- SureColor SC-P800, התוספת החדשה לקו מדפסות הפוטו של החברה. המדפסת אידיאלית עבור צלמים מקצועיים ואמנים, ומפיקה תמונות מציאותיות ובאיכות גבוהה עם מעברי צבעים וגוונים 'חלקים'. המדפסת הערוכה לטפל בגדלי דף של עד לגודל A2, מגיעה גם עם יחידה אופציונלית לנייר בגליל, כך שצלמים ואמנים יכולים כעת ליצור הדפסות איכותיות וגדולות, דוגמת כרזות.

חברת המחקר FCL: אפסון היא יצרנית המקרנים מספר אחת בעולם
התואר, המוענק לחברה זו השנה ה- 14 ברציפות, מציין כי לחברה יש את נתח השוק הגדול ביותר בעולם של מקרני 500 לומן ומעלה. מנכ"ל אפסון ישראל: "חלק מההצלחה שלנו טמון בהיותנו מובילי חדשנות גלובאליים"

FESPA 2015 - תערוכת הדפוס הגדולה בעולם: אפסון תציג פנים דירה שעוצב והודפס על מגוון חומרים בשיתוף המעצבת הטרנדית ביירוני בנג'-אבוט
27/05/15 | תעשייה
עשרות אלפי המבקרים הצפויים לבקר ב-FESPA 2015, תערוכת הדפוס הגדולה בעולם, יקבלו השנה הזדמנות לחזות מקרוב בשלל רעיונות עיצוביים שיתעוררו לחיים בסביבה "ביתית". התצוגה יוצאת הדופן תקרה בביתן חברת אפסון, והיא תוצאת שיתוף פעולה שיצרה ענקית ההדמיה עם אחד מהכוחות העולים בזירה הגלובלית - מעצבת הטקסטיל ביירוני בנג' אבוט.

מגזין The3DZone: ההדפסה בתלת מימד היא מהמקצועות המבוקשים בעולם
מנכ"ל מכללת מדיאטק ג'ון ברייס: "מקצועות ההדפסה בתלת מימד שכלל לא היו קיימים בישראל עד לפני שנתיים, הולכים וצוברים תאוצה רבה. זו הזדמנות מצויינת לקריירה חדשה במקצוע חדשני שהדרישה אליו רק הולכת ומתעצמת

אפסון היא הזוכה הגדול של פרסי TIPA היוקרתיים לשנת 2015 עם מדפסת הפוטו הטובה ביותר, המקרן הטוב ביותר וסורק התמונות הטוב ביותר
שלושה מוצרים של חברת אפסון, זכו השנה בתארים הנחשקים ביותר בתעשייה שהוענקו על ידי איגודTIPA (Technical Image Press Association), הנחשב כיום לאיגוד המקצועי הגדול והמשפיע ביותר בעולם בתחומי הצילום וההדמיה.

חוזרים להדפיס: למרות העלייה בשימוש במכשירי צילום דיגיטליים, ליותר מחצי מהאוכלוסייה חשוב לשמור עותק מודפס של תמונות
סקר גיאוקרטוגרפיה בשיתוף חברת EPSON חושף את הרגלי הדפסת התמונות בישראל • ישראלים רוצים תמונות בגלל הערך הסנטימנטלי ולא מתפשרים על האיכות

ה'מייקרים’ (Makers)הישראלים מתגייסים ל- 3 ימים ל-TOM-TLV - מייקאתון לטובת אנשים בעלי מוגבלויות
האירוע, בו יקחו חלק חברות טכנולוגיה דוגמת Makerbot, Intelו-Autodesk, יעסוק בפיתוח רעיונות ואבות טיפוס למוצרים עבור אנשים עם צרכים מיוחדים, שיאפשרו להם להתמודד עם אתגרים יומיומיים ויקלו על שילובם בקהילה. במפגש הראשון בסדרה פותחו, בין היתר, פרוטזת יד לילד, זרוע רובוטית המסייעת למשותקי גפיים וכובע מיוחד המתריע בפני עוורים על מכשולים

לקראת הבחירות המתחממות לנשיאות ארה"ב: MakerBot מאפשרת לבעלי מדפסות התלת מימד להדפיס לעצמם - בחינם - בובת הילארי קלינטון
חברת MakerBot, קובעת הסטנדרט למדפסות התלת-מימד השולחניות וסטודיו FCTRY הברוקלינאי, חברו למשימה שביבי/בוז'י היו צריכים לאמץ כבר מזמן: בובה מודפסת בתלת מימד. במרכז תשומת הלב: הגברת הראשונה לשעבר, הילארי קלינטון, המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב בבחירות 2016. תחילתו של הסיפור ב-2008 כשאובמה החל את צעדיו הראשונים במירוץ, כשחברה צעירה בשם FCTRY הוציאה לשוק מודל בובה ממוזערת של הנשיא העתידי, מכרה 150 אלף יחידות ועשתה הסטוריה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI