דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר בריכות שחייה ביתיות
בריכות שחייה ביתיות
גודי 03/12/13 |  צפיות: 2291

יש כאלה שאוהבים ללכת לבריכות ציבוריות או לג'קוזי וספא בנופש, אבל בימי שבת וחג, הבילוי הזה הופך להיות ממש לא נעים כאשר הבריכה צפופה ואי אפשר כבר לשחות כי אין מקום. יש הרבה אנשים בעלי חצרות גדולים, המעדיפים לבנות בריכות ביתיות . ייתכן כי בריכה ביתית יכולה להיות עסק יקר אבל זה לא אומר שהבילוי הזה הוא רק לעשירים בלבד. נוכל למצוא בריכות  ביתיות למכירה מיד שנייה שהן ממש במצב טוב ולהוזיל את העלויות. יש גם בריכות מתקפלות שהן הפתרון האידאלי  עבורנו, כי ניתן לקפל אותן ולאחסן אותן בימי החורף. יש לרכוש ציוד נלווה, על מנת לשמור על ניקיון המים בבריכה. יש לרכוש פילטרים מיוחדים לבריכה הביתית וכיסוי עליון. ניתן למצוא בריכות שחייה ביתיות בגדלים שונים, יש גם בריכות עגולות או מלבניות הנחשבות כבריכות חזקות יותר.

בריכות שחייה מתנפחות

בריכות שחייה וג'קוזי לחצר מתנפחות, הן בריכות ביתיות בעלות צורה עגולה וניתן לנפח אותן בעזרת קומפרסור. יש בריכות שחייה מתנפחות, המיועדות לשניים עד שלושה ילדים וניתן לרכוש בריכות שחייה מתנפחות המתאימות לכל המשפחה. בריכות אלה, לא מחזיקות הרבה זמן מעמד, ולכן רצוי לחסוך יותר כסף ולרכוש בריכות ביתיות שיהיו הרבה יותר מקצועיות וקבועות בחצר הבית. בריכות מתקפלות העשויות מחומר pvcהו הרבה יותר חזקות מאשר הבריכות המתנפחות, והיתרון הגול הוא, שניתן לקפלן בימי החורף ולחסוך מקום בגינה בתקופה זו. ציוד נלווה, לבריכה] כפי שהזכרתי קודם לכן, כולל גם מתקנים סולריים לחימום הבריכה אם ישנם ימים קרירים יותר או בשעות הערב כשיותר קריר וחשקה נפשכם לטבול במי הבריכה.

האם בריכה בנויה בחצר מצריכה אישורי בניה?

אם אתם מעוניינים בבריכת שחיה ביתית בחצר ביתכם, כדאי כי תדאגו לאישורי בניה מתאימים. חשוב כי תתייעצו עם עורך דין הבקיא בדיני מקרקעין בטרם תפנו לבנות בריכת שחייה בחצר ביתכם . חוץ מאישורי הבניה הדרושים עבור בריכת שחייה, ישנם גורמים שיצטרכו לאשר את בניית הבריכה כמו המשטרה ומכבי האש. מי שבאמת מעוניין ליהנות מבריכת שחייה בחצר ביצתו, חייב לדעת כי יהיו לו הרבה ריצות הכרוכות באישורים טרם יבנה אותה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גודי


 


מאמרים נוספים מאת גודי
 
בריכות שחייה ביתיות
יש כאלה שאוהבים ללכת לבריכות ציבוריות, אבל בימי שבת וחג, הבילוי הזה הופך להיות ממש לא נעים כאשר הבריכה צפופה ואי אפשר כבר לשחות כי אין מקום. יש הרבה אנשים בעלי חצרות גדולים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI