דף הבית רפואה ובריאות בריאות עיניים מחירי הסרת משקפיים
מחירי הסרת משקפיים
09/01/14 |  צפיות: 13202

אם בחרתם לבצע ניתוח של הסרת משקפיים רצוי כי תמצאו את הרופאים המנתחים בעלי הוותק המרבי ביותר בענף על מנת להקטין את הסיכונים שכלולים בניתוח זה. בארץ יש הרבה מכוני עיניים שמעניקים את האופציה. כמו: מרפאת אסתטיקה רפואית. יש לברר את מחירי הסרת משקפיים ולערוך השוואת מחירים מקיפה לפני שתחליטו לעבור את הניתוח ואיפה. חשוב לא להתפשר על הוותק של מנתח העיניים כדאי לבדוק את הניסיון , ההסמכה ומטופלים מרוצים שעברו אצלו כבר את הניתוח להסרת משקפיים. מחיר רגיל של ניתוח להסרת משקפיים עולה כמה אלפי שקלים המחירים נעים בין 5,000-14,000 ₪. המחירים האלה משתנים ויש הבדל גדול ביניהם בגלל הוותק של המנתח ואם הרופא המנתח משתמש בציוד משוכלל.

היזהרו ממחירים זולים מדי של ניתוחי הסרת משקפיים

ישנה היום תחרות גדולה בין מכוני העיניים השונים המבצעים  ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר.  ואם תערכו סקר שוק נכון, תוכלו למצוא מבצעים והטבות ולהשיג מחיר נמוך בשביל ציוד חדש. כדאי שלא תתפשרו על הצעות של מחירי הסרת משקפיים בייחוד אם המנתח הוא אינו בעל וותק של שנים בניתוחי עיניים מסוג זה. אם הגעתם למרפאת עיניים שנתקלתם במחירים ממש זולים כמו 2,000-4,000ש"ח  כדאי להיזהר ולבדוק מדוע מחירי הסרת משקפיים הם כל כך זולים. לא כדאי להסתכן ולגרום לעצמכם נזק בריאותי בלתי הפיך במקרה זה. מחירי הסרת משקפיים, הוזלו בשניים האחרונות ובכך כל מי שמעוניין לבצע ניתוח הסרת משקפיים יוכל לבצע אותו מבלי לחשוש ממחירים גבוהים.

הסרת משקפיים- כבר אינו בגדר מותרות

טיפול כמו ניתוח הסרת משקפיים, אינו נחשב היום בגדר מותרות. ישנה הוזלה משמעותית במחירים והטיפול הינו מומלץ למי שקצה נפשו במשקפיים. היום, מחירים של ניתוחים להסרת משקפיים הם יכולים להתאים לכולם, בגלל התחרות הרב בין מכוני העיניים. טיפולים להסרת משקפיים הם בטוחים, פשוטים ומהירים. את התוצאות ניתן כבר להרגיש זמן קצר לאחר הניתוח. הניתוח של הסרת משקפיים אורך זמן קצר, וזה מה שמסביר את העלות שהיא זולה יחסית לניתוחים אלה. התחרות הגדולה בשוק בו ישנם הרבה מכוני עיניים הובילה להורדת המחירים של ניתוחי הסרת משקפיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 


 


מאמרים נוספים מאת
 
ניתוח להסרת משקפיים
מעוניינים לבצע ניתוח להסרת משקפיים ? במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש על ניתוח זה.

מחירי הסרת משקפיים
ישנה היום תחרות גדולה בין מכוני העיניים השונים המבצעים ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר. ואם תערכו סקר שוק נכון, תוכלו למצוא מבצעים והטבות ולהשיג מחיר נמוך בשביל ציוד חדש.

הסרת משקפיים מחירים
הדרך לבצע הסרת משקפיים אינה חד גונית. בשונה מהעבר, בו נדרש ניתוח להסרת משקפיים, היום ישנן עדשות מסוג אורתו קיי המשפרות את תפקוד קרניות העיניים. הליך זה אמור להחליף את הניתוח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI