דף הבית רפואה ובריאות מיניות ובריאות מינית חווית קניה בחנות סקס
חווית קניה בחנות סקס
Tsion Biton 05/03/14 |  צפיות: 12922

ישנו משפט שאומר " סחורה לא קונים בתמונות " . כמה נכון המשפט הזה, לא אחת מתקשרים אלינו לקוחות וטוענים שקנו אביזרי מין מאתר כזה או אחר וזה לא בדיוק מה שהם חיפשו.

צריך להבין כאשר רוכשים ויברטור הוא צריך להתאים בדיוק למי שמשתמש או משתמשת בו.

שגבר רוכש ויברטור לבת זוגתו רצוי שהתייעץ איתה לפני, לא משנה כמה שהויברטור נראה טוב בתמונה או אם יש לו פונקציות כאלה או אחרות אם הוא לא מתאים לאישה אשר אמורה לעשות בו שימוש הוא שווה כקליפת השום.

ההתאמה צריכה להיות ראשית בגודל שנית בצורה שלישית בחומר ממנו הוא עשויי ורק אחר כך כל יתר הפרמטרים. בכדי להגיע להתאמה נכונה צריך לראות את המוצר לחוש אותו ולבדוק אם הפונקציות מתאימות לבעליו.

נכון הדבר גם בהקשר של כל אביזרי המין האחרים, למשל טבעת רטט אשר תפקידה לענג את האישה בזמן החדירה צריכה להתאים לגבר העונד אותה וכן למבנה הפיזיולוגי של האישה. אישה בעלת מבנה אגן גדול צריכה בזמן החדירה שטבעת הרטט תגרה לה את הדגדגן ולכן היא צריכה טבעת רטט גדולה יותר מהסטנדרט הקיים.

כאשר רוכשים סטרפאון שהוא למעשה רתמה אשר אליה מתחבר דילדו רוטט או לא רוטט צריכים לוודא שאכן הרתמה מתאימה ללובש והדילדו תפוס בצורה מספיק טובה שתאפשר נוחות וההנאה מרבית לשני הצדדים.

כאשר רוכשים אביזר אנאלי חשוב מאוד לבדוק את התאמתו האנאלית של האביזר למשתמש, החומר יכול להיות רך או קשה בהתאם לביקוש, הגודל חייב להיות מתאים וכן סוג הרטט ועוצמתו זאת כמובן אם מעוניינים ברטט.

חנות סקס בתל אביב או בכל עיר אחרת מספקת חווית קניה אמיתית ומוחשית. גם אם לא תקנו כלום קרוב לודאי שתהנו מהביקור עצמו.

כל הסיבות שמנינו לעיל מספקות תשובה די ברורה והחלטית לשאלה מדוע חשוב לבקר בחנות סקס ולבצע קניה נכונה ואמיתית אשר תפיק את מירב התועלת עבור הרוכש או הרוכשת אותה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Tsion Biton


 


מאמרים נוספים מאת Tsion Biton
 
הגדלת הפין
מאז ומעולם התחבטו בשאלה האם הגודל קובע ומאז ועד לעצם היום הזה עדין לא נמצאה תשובה. ולמרות שעדין לא נמצאה תשובה חד משמעית גברים רבים מוטרדים בשל גודל הפין שלהם. גודל הפין הממוצע הוא כ-15 ס"מ כך שאם אתה בטווח הזה אז אין כל סיבה לדאגה. הפין שלך יעשה את עבודתו נאמנה אצל כל אישה. לגבי הנשים גם כאן הדעות חלוקות, פין גדול יכול להבהיל חלק מהנשים בעוד שנשים אחרות יכולות להתגרות ולהנות ממנו. בכל מקרה אם אתם מעוניינים להגדיל את הפין שלכם ישנם כמה אפשרויות.

חווית קניה בחנות סקס
הרבה אנשים שואלים אותנו מדוע היום בעידן האינטרנט אנחנו צריכים חנות, לא מספיק אתר אינטרנט ?. היום אפשר לקנות הכל באינטרנט הם טוענים. מסתבר שלא הכל ורוד ורשת האינטרנט ולא בטוח שאת המוצר שהזמנתם ברשת באמת רציתם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI