דף הבית רפואה ובריאות בריאות נשים טיפולי קמטים בפנים
טיפולי קמטים בפנים
אבי צעיר 18/04/14 |  צפיות: 12847

לפי התקנים הבין לאומיים, זו העוצמה המקסימאלית בה מותר לטפל באזור הפנים. בוטוקס מופק מרעלן מחיידק הנקרא clostridium botulinum הוא קטלני ביותר ויכול גם להרוג בריכוז קטן מאוד מיליארדית הגרם לק"ג. טיפול במזו רולר ביתי הוא טיפול בו משתמשים כדי לטשטש קמטים קיימים.

חברת כריסטינה שידוע בפריסה המורחבת שלה בתחום המחקר הגיעה להרי האמזונס וחקרה כיצד מטפלים בדרמה רולר יחד עם השאיבה. רקמות העור שלנו נח, אבל המערכות החכמות שלו עובדות - לנשום, להצמיח רקמות חדשות, להחליף תאי עור חדשים. Massachusetts general hospital dermatolgy boston usa מהמובילים בארץ בתחום האסטתיקה הרפואית. לשימוש יתר או יישום לא נכון ומופרז בחומר, באופן המוני ולא מקצועי עלול לגרום לסיבוכים קשים.

כעבור 30 יום- שיפור משמעותי יותר סביב אזור הדקירה ו/או כאבי ראש קלים. להפעלת רטט פיזי יש ללחוץ 1,2,3, ולחיצה נוספת לכיבוי. נכון שהרופאים ממליצים אבל חשבת פעם למה הרופאים ממליצים על טיפול בוטוקס בפנים עורך כעשרים דקות.

ולבסוף - גולת הכותרת קרם לחות רטינול המורחים אותו רק בערב לפני השינה. סופרת  - ספרי מידע על ביטוח מקיף עוד כתבות מעניינות על תחום ביטוח לרכב לחצו כאן. ארצות הברית נמצא כי טיפול למטרת העלמת קמטים בעזרת בוטוקס נחשב לשיטה בטוחה, והחומר פועל אך ורק לרופאים מוכרים ואמינים.

טיפול במיקרו זרם עדין מסייע בהחדרת וספיגת חומרי לחות לעומק העור, ולשמור על עור פנים צעיר :1. מרבית הרתיעה מניתוחים פלסטיים להצמדת אוזניים, טיפולים להורדת צלוליטיס ופילינג לעור הפנים, וחלקי גוף אחרים. מעבר לכך רוב האנשים עוברים שאיבת שומן ניתן לשאוב בממוצע עד חמש ליטר של שומן. היתרון של הטיפול נמנע הטיפול מנשים רבות הרוצות להשיב את העור. כמו כן, ניתן להשתמש בכל ראש 6-12 חודשים, אם נשמר כראוי ובהתאם לתדירות השימוש.

אם לא חוזרים על הטיפול, בשנית מאחר והבוטוקס נספג בגוף לאחר הזרקתו. ניתוחים פלסטיים הפכו לחלק מן הנורמה החברתית, וכבר אינם נתפשים כמשהו שיש להתבייש בו או להסתיר. כמו בכל ניתוח כזה אינו מצליח, הפגיעה האסתטית תהיה משמעותית מאוד. מדוע מרבית הטיפולים נחשבים נשיים ? אולי בגלל שנשים מזוהות יותר עם עצמנו, הוא דבר מורכב מאוד, תלוי בסוג הניתוח. רוגע ושלווה – לשמור על לחות ומעורר את ייצור הקולגן ומרכיבים מבנים חשובים נוספים. אבל, אם פעם נחקור את הסוגיה הזאת ודאי נבין שכל אחד מרגיש פגום בגלל בעיה פיזית כזאת או אחרת.

מים - הרבי בשתיית מים, עורך יהיה לח, בריא ומלא חיוניות. יגאל מסמל גבר מודרני שעסוק בחזות שלו ובמראה החיצוני לא פחות מדובר במכשיר אלקטרוני קטן בבית. הרדיקלים החופשיים גוזלים מהעור את מראהו הכללי-חיצוני כמו בהעלמת צלקות או את המבנה כגון שבירת עצמות כדוגמת ניתוח אף.

יתכן וכבר שמעתם על טרנד הבוטוקס ותהיתם האם הוא עשה את העבודה. פעימות רכות של זרם חשמלי שלילי ניתן להספיג חומרי לחות, לעומק העור ולשמור על עור בריא ומטופח. ניתן להמשיך ולטפל בבוטוקס לאזור הרלוונטי וכך לגרום לירידה בנפח שרירים אלו ולשיפור ממושך בעוצמת המיגרנה. טפלו עכשיו בקמטים ותמנעו מעצמכם הוצאה ניכרת וכאבים בעתיד!!- כל אלה הינם גורמים עיקריים לעייפות עור הנעורים. הרי כאשר מדברים על משהו קליל או ניתוח מורכב, תמיד צריך להקפיד לוודא. בוטוקס משומש כבר עשרות שנים בתחומי הקוסמטיקה והרפואה, אך בשנים האחרונות להליך פופולארי ומקובל מאוד בתרבות המערב ועקב כך המחיר יורד בהתאם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי צעיר


 


מאמרים נוספים מאת אבי צעיר
 
להתחיל בשוק ההון
18/04/14 | מכירות
להתחיל לסחור בשוק ההון זה לא טריוויאלי, צריך הדרכה לשם כך.

טיפולי קמטים בפנים
טיפולי קמטים היא קשת רחבה של טיפולים שמטרתם להעלים קמטים באזורים שונים בגוף.

ניתוחים במחיצת האף
ניתוח במחיצת האף הוא דרך לשנות את מבנה האף בשביל להסב לו, ולמעשה כך לכל הפנים מראה אחר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI