דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח לימודי קוסמטיקה פרא רפואית
לימודי קוסמטיקה פרא רפואית
לימודי קוסמטיקה 18/05/14 |  צפיות: 3107

מעוניינות במידע על לימודי קוסמטיקה? גם אתן מוטרדות משוק העבודה הקשוח של מדינת ישראל אך מעוניינות להגשים חלום? מצאנו עבורכן פתרון המספק גם את החלום וגם את הפרנסה! לימודי קוסמטיקה פרא רפואית: לימודים שייאפשרו לכן להשתלב במרפאות של רופאי עור פרטיים וציבוריים כאחד. לימודים שיאפשרו לכן לספק מענה רפואי לילדים ומבוגרים עם בעיות עור מבלי ללמוד רפואה 7 שנים באוניברסיטה! אתן לא תאמינו להיקף הדרישה של המקצוע בשוק גם בקרב רופאים אשר מחפשים קוסמטיקאית פרא רפואית וגם בתור עצמאיות בתחומכן:

אינדוקרמינולוגיה

מונח בקוסמטיקה פרא רפואית. מונח זה מסביר את בעיות העור בקרב בני נוער, ובראש ובראשונה – פצעי המחזור אצל הבנות, ופצעי הבגרות אצל שני המינים. מדוע זה נוצר דווקא בגילאי הנעורים, וכיצד ניתן להימנע ככל האפשר מהיקף גדול של פצעים אלו – על נושאים אלו ידונו במהלך הקורס. הם יאפשרו לכן, בנוסף למילוי תפקיד פעיל, למלא גם תפקיד של יועצות בו תספקו פתרונות בתחום הרפואה והתזונה להורים לילדים מתבגרים.

טיפול בקמטים

טיפול בקמטים באמצעות מילוי וטיפול בקמטים באמצעות לייזר. מקצועות אלו יילמדו הם בתיאוריה והן על ידי תרגול מעשי ומקיף. אנו בטוחים שאין תלמידה שתצא מהמכללה שהיא אינה יודעת קוסמטיקה בהינתן לימודים אלו. טיפול בקמטים, כמו גם מתיחת עור הפנים, נחשבים לתחומים החשובים ביותר בקרב לימודי קוסמטיקה פרא רפואית, שכן בשונה מבעיית פצעי הבגרות, הם קוראים ללא מעט צרכנים ופציאנטים, ולאו דווקא בגילאי הזיקנה או הישישות.

מתיחת פנים

נחשב לנושא חשוב בתחום לימודי קוסמטיקה פרא רפואית. פציאנטים רבים יגיעו למרפאתך כשהם עם עור אשר נדמה כי מכיל בלוטות נפוחות או תשישות כללית. למעשה, מדובר בעור שמנוני ולא נפוח. ניתן לטפל בבעיה זו באמצעות טיפול מתיחת פנים אשר נועד לצמצם את היקף הבלון בו נמצאים פניו של הלקוח וליצור לו פנים בעלות רצף המשכי ויפה.

לימודים לא קשים

מסלול לימודי קוסמטיקה פרא רפואית נחשב למסלול אשר חייב להתבצע לימוד מעמיק לגביו, אך התלמידות שיבצעו את המטלות כנדרש לא צריכות לחשוש מהרמה הפדגוגית המועברת בשיעורים. מובטחים לימודים לא קשים למשקיעות ולממלאות אחר מטלות הבית והכתה השוטפות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לימודי קוסמטיקה

לימודי קוסמטיקה - http://www.xn----5hcebcsccdwxf2b8ef.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת לימודי קוסמטיקה
 
לימודי קוסמטיקה פרא רפואית
מעוניינות במידע על לימודי קוסמטיקה? גם אתן מוטרדות משוק העבודה הקשוח של מדינת ישראל אך מעוניינות להגשים חלום?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI