דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים ללמוד אמנות ב "פרדס" ולהשלים תואר במכללה האקדמית בית ברל
ללמוד אמנות ב "פרדס" ולהשלים תואר במכללה האקדמית בית ברל
גבעת ושינגטון 30/10/14 |  צפיות: 4147

"פרדס" - בית הספר הגבוה לאמנות חזותית ב"גבעת ושינגטון", רשם השבוע הישג משמעותי כאשר חתם על שיתוף פעולה עם הפקולטה לאמנויות "המדרשה" במכללה האקדמית בית ברל,  - המוסד המוביל בארץ בלימודי אמנות.

משמעות שיתוף הפעולה היא שהחל מהשנה הקרובה, סטודנטים הלומדים ב"פרדס" יוכלו, לאחר שנת הלימודים הראשונה שלהם בפרדס, ללמוד בפקולטה לאמנויות המדרשה במקביל להמשך לימודיהם בפרדס. זאת, על מנת לאפשר לבוגרי "פרדס" לרכוש תואר אקדמי באמנות ובהוראת אמנות – תואר ראשון B.Ed.F.A ותעודת הוראה.

חוויית הלימודים ב"פרדס" היא חלק מיצירת קהילת אמנים, יחד עם תלמידי בית הספר "מזמור", שעושה מסע משותף באווירת ‘כפר אמנים' במטרה להרחיב את היצירתיות ושיתופי הפעולה. לרשות הסטודנטים עומדים מגורים מוזלים במעונות הקמפוס ולנשואים שבהם ישנם מגורים לזוגות נשואים ואף פעוטונים לילדיהם.

מנהל בית הספר הגבוה לאמנות חזותית "פרדס" פורת סלומון אמר: "פרדס מצטרף לליגה של הטובים ביותר והמובילים בתחום לימודי האמנות ובונה את נבחרת האמנים שתפרוץ דרך חדשה. באמצעות שיתוף הפעולה עם המכללה האקדמית בית ברל חיברנו עבור האמנים את הטוב שבכל העולמות: מצד אחד הם יוכלו להתפתח בתוך קהילת אמנים קטנה ומגובשת שפורצת יחד דרך חדשה וקול תרבותי חדש, ומצד שני - להיות חלק ממוסד אמנות מוביל וותיק שבנה דורות של אמנים ולקבל תואר אקדמי נחשב ותעודת הוראה, שיאפשרו לאמנים בוגרי התכנית לא רק לעשות אמנות, אלא גם ללמד אמנות.

להרשמה ולמידע נוסף לחצו כאן


אודות פרדס

“פרדס” – בית הספר הגבוה לאמנות חזותית, השוכן בגבעת וושינגטון, הוא בית עבור גברים ונשים המבקשים להציב רף גבוה של מחויבות והתמסרות לאמנות כמקצוע עיקרי וכדרך חיים.

בית הספר מעמיד קול חדש של יוצרים ויוצרות המביאים עמם את השראתו של עולם הרוח היהודי ומבקשים ליצור ולהתבטא במרחב התרבותי הכללי, תוך יצירת זיקות חדשות בין עולם האמנות לעולם הדתי, באופן שיפרה ויעשיר את שניהם גם יחד.

תכנית הלימודים כוללת מערך הכשרה ברמה המקצועית ביותר, בהדרכת צוות אמנים ואמניות מהבכירים והמקוריים ביותר באמנות הישראלית, במטרה לאפשר לתלמידי בית הספר לפתח יצירה מקורית וייחודית המשתלבת בשיח התרבותי הישראלי ואינה נבדלת ממנו. לרשות הסטודנטים עומדות סדנאות עבודה עם ציוד מתקדם שמאפשר להם להתמקצע בתחומים השונים של האמנות הפלסטית ( ציור, רישום, פיסול, צילום ווידאו- ארט), והם זוכים להנחיה צמודה לצד מפגשים קבועים עם אנשי אמנות ותרבות (אמנים, אוצרים, חוקרים וכיו”ב), שחושפים בפני הסטודנטים מגוון עולמות יצירה.

לעמוד הפייסבוק של פרדס לחצו כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גבעת ושינגטון


 


מאמרים נוספים מאת גבעת ושינגטון
 
תלמידים יקרים כאפרים ומנשה תהיו לנו
בטקס חגיגי רב משתתפים שנערך במכללת גבעת ושינגטון חולקו פרסים ומלגות לעשרות תלמידות ותלמידים ממוסדות חינוך על יסודיים ברחבי הארץ, מטבריה עד אילת, על הצטיינותם במעשי חסד והתנדבות בשנת תשע"ד.

קריית חינוך גבעת וושינגטון זכתה בחמישה כוכבי יופי בתחרות "קריית חינוך יפה ומקיימת בישראל יפה"
04/01/15 | לימודים
החודש, זכתה קריית חינוך גבעת וושינגטון, זו השנה ה-18ברציפות, בחמישה כוכבי יופי בתחרות "קריית חינוך יפה ומקיימת בישראל יפה" מטעם המועצה לישראל יפה ומרכז המועצות האזוריות בישראל.

מחר: הפסטיבל ה-3 לאמנויות הבמה בגבעת ושינגטון
מחר, יום שלישי, י' בכסלו התשע"ה (2.12) עורכת "אמונה" בקמפוס קריית החינוך גבעת ושינגטון את הפסטיבל ה-3 לאמנויות הבמה ובו תינתן שוב ההזדמנות ללהקות המחול הדתיות להביא לידי ביטוי את השילוב בין קודש ל(מ)חול, ואת החיבור שבין התנועה והאמנות לבין עבודת הבורא והאמונה.

ללמוד אמנות ב "פרדס" ולהשלים תואר במכללה האקדמית בית ברל
"פרדס" - בית הספר הגבוה לאמנות חזותית ב"גבעת ושינגטון" חתם על שיתוף פעולה עם הפקולטה לאמנויות "המדרשה" במכללה האקדמית בית ברל, המוסד המוביל בארץ בלימודי אמנות. זאת, על מנת לאפשר לבוגרי "פרדס" לרכוש תואר אקדמי באמנות ובהוראת אמנות – תואר ראשון B.Ed.F.A ותעודת הוראה.

פרופסור שלמה מרגל מונה לנשיא וראש המכללה האקדמית גבעת ושינגטון
בתפקידו האחרון כיהן פרופ' מרגל כדיקאן הסטודנטים באוניברסיטת בר אילן. פרופ' שלמה מרגל מחליף בתפקידו את פרופ' כרמי הורוביץ שכיהן כנשיא המכללה ב 4 השנים האחרונות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI