דף הבית רפואה ובריאות נשירת שיער מה זה "איי רולר"?
מה זה "איי רולר"?
ורד 27/01/15 |  צפיות: 12696

בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מה יש בערכה? ערכת איי רולר לטיפול בנשירת שיער כוללת מסרק בעל עשרות זיזים קשיחים שתפקידו לבצע עיסוי במקום בו הזקיקים חלשים, ובעצם העיסוי במסרק גורם לחיזוקם, התחדשותם ולהצמחת שיער (שנובע בעצם ותלוי במצבו של הזקיק!).

טיפול כזה לא ניתן לקבל מידי מעסה שלא לדבר על העלויות הכרוכות בכך, אולם רכישת הערכה וטיפול יום יומי תוך הנחייה בשימוש הערכה אכן מצליחים להוכיח תוצאות גבוהות בטיפול בהתקרחות.

לאחר העיסוי שנעשה ע"י המסרק שבערכה, מטפלים באזור זקיקי השיער החלשים בתערובת צמחים, שלכל אחד ממרכיביה יש קשר, השפעה ויכולת הן בחידוש והאצת זרימת הדם לאזור החלש והן כגורמים תורמים לשיער עצמו.

מהן התרכובות הצמחיות?

התרכובות הצמחיות מכילות תמצית דקל, תמצית פרח השרעיל, תמצית הרימניה, תמצית רוזמרין, וארכובית. בכל התמציות הללו חומרים שיש להם פוטנציאל והוכחות להאצת מחזור הדם בקרקפת, לחיזוק שורשי וזקיקי השיער.

התרכובות הצמחיות נועדו להמשיך את הטיפול בנשירת שיער שעושה המסרק. הוא פותח את זקיקי השיער אבל עכשיו כדאי מאוד "לדשן" את הזקיקים בחומרים טובים שגורמים להם להתחזק, ומכאן גם לא חלילה למות, משום שלא ניתן בשום פנים ואופן להחיות זקיק מת.

מתי לעשות טיפול בהתקרחות ובנשירת שיער?

כאמור הזמן הנכון ביותר לטיפול בנשירת שיער ובהתקרחות היא מיד כאשר אתם רואים האצה של נשירה שאיננה טבעית, או כאשר אתם כבר רואים "מפרצים" קטנים בקרקפת. ככל שתזדרזו לגשת לטיפול, כך תוכלו להציל כמה שיותר מהר את השיער משום שכאמור, צריך להתחיל לטפל בזקיקים כל עוד הם חיים. (זה בדיוק כמו שן בלי שורש ושן עם שורש...).


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ורד


 


מאמרים נוספים מאת ורד
 
מה זה "איי רולר"?
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

האם יש טיפול בהתקרחות עם תוצאות?
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

פתרון קליל לשיער הדליל
במקרים אחרים, כאשר שיער דליל הופך מן הסתם לאורח חיים שאיתו צריך לחיות, כדאי להתחיל לפעול על פי שיטות אלטרנטיביות. דרכים אלה מתייחסות בדרך כלל לקרקפת כאל אמצעי חיצוני לגוף כולו. אם על הראש יש שיער דליל כנראה הדבר נובע מחולשה באזורים אחרים בגוף ויש לטפל בהם כמקשה אחת.

גם לך נושר השיער? את לא היחידה
גילוי נשירת שיער אצל נשים או חס וחלילה מופיעים חורים במערך המלא שלו ממש עלולים לגרום להיסטריה.

אפשר לטפל בנשירת שיער
לפי הרפואה הסינית יש קשר ישיר בין מצבם של האברים הפנימיים, הכליות, הכבד והריאות אל אזור הקרקפת ונשירת השיער. כוח, חיות וזרימת דם באברים הללו כמו גם בעור הגולגולת יועילו למצבו של השיער ובכך נוכל לקבל טיפול בנשירת שיער למשל.

מתקרחים מוקדם מהרגיל?
קל יותר למנוע את היחלשותן והזדקנותן של שערות קיימות מאשר לגרום לגדילתן מחדש של שערות שכבר נשרו, למרות שלמוצרים מסוימים נגד התקרחות נרשמה הצלחה במניעת נשירה וכן בעידוד צמיחה מחודשת.

מהן הדרכים לטיפול בנשירת שיער?
התקרחות גברית הינה תופעה מוכרת מאוד בקרב האוכלוסייה הבוגרת בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI