דף הבית רפואה ובריאות בריאות ילדים ותינוקות פתרון יעיל למניעת אלרגיות לאבק
פתרון יעיל למניעת אלרגיות לאבק
מאוריסיו בכר 12/02/15 |  צפיות: 5174

אם לא רואים אותה, היכן היא נמצאת?

קרדית האבק אוהבת שטיחים, ריפודים, שמיכות פוך וצמר, ספותומזרונים הנמצאים בבית. הכורסא החדשה בסלון או השטיח צבעוני בחדר הילדיםעלולים להיות הבית החדש של קרדית האבק. המזון של קרדית האבק הזה הוא קשקשיהעור שלנו שנמצאים בשפע בכל הבית, ובמיוחד בתוך המצעים והבגדים.
תוחלתהחיים של קרדית האבק קצרה יחסית, כעשרה שבועות, אך במהלכן היא מטילה אלפיביצים. קרדית האבק נמצאת כמעט בכל מקום אך איננה גורמת לתחושות כלשהן, היאלא עוקצת או מוצצת דם.

אם כך מדוע היא כה מסוכנת עבורנו?

כרבע מאוכלוסיית ישראל סובלים מאלרגיה לקרדית האבק. תגובותהאלרגיות כמו גרד וגירויים בעור, התעטשויות, גודש באף, ליחה, נזלת ושיעול,נפיחות בעפעפיים ודמעות, נובעות מהצואה של קרדית האבק. ההפרשות של קרדיתהאבק המתערבבות באוויר וכך מגיעות אל תוך מערכת הנשימה שלנו, של ילדנו ואףשל חיות המחמד שלנו. במקרים קיצוניים קרדית האבק יכולה לגרום לחנק אצל חוליאסטמה חריפה ואף למוות.

למרות אורך החיים הקצר של נקבת קרדית אבק, היא מסוגלת להתרבותפעמים רבות ומייצרת שושלת ארוכה של מזיקים קטנים מציקים, המתנחלים ברחביהבית, ברהיטים, ובשטיחים ובכך יוצרת תגובות אלרגיות רבות, בעיקר לילדיםהקטנים שלנו, ובייחוד לפעוטות שזוחלים על הרצפה. גם לאחר שקרדית האבק מתהעדיין ניתן למצוא פסולת והפרשות ברחבי הבית. ילדנו רגישים אליה בעיקרויכולים לסבול מסיבוכים שונים.

אז מה אפשר לעשות?

בגלל שקרדית האבק כל כך זעירה, נדמה לנו שלא ניתן להילחם בה, מה גם שהמאבק בה הוא כמעט יומיומי .בטבע ליצורים קטנים מאוד יכולתההישרדות טובה. חלק מיכולת ההישרדות של קרדית האבק נובעת מיכולתה להתרבות במהירות.

ישנן שיטות רבות לניקוי כמו תלייה בשמש, הקפאה או ניקוי בחומץ של השטיחים, הכריות ושל חיטוי מזרנים.אך שיטות אילו לא מחטאות בצורה המשתווה לניקוי מקצועי הנעשה על ידי חברהמקצועית. הדרך הטובה ביותר להגן מפני קרדית האבק היא בעזרת ניקוי ייחודי שנועד למטרה זו מחברת ניקוי מקצועית.

צרו עמנו קשר עוד היום לטיפול בבעיית קרדית האבק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאוריסיו בכר


רענן ניקוי ספות,שטיחים,מזרונין וריפודים http://www.wash.co.il/ 050-2429586
חברת רענן ניקוי מזרונים,ספות ושטיחים מתמחה בניקוי וחיטוי שטיחים, ספות, מזרונים וכל סוגי הריפודים מזה כ-10 שנים.
החברה עובדת בשיטת הניקוי האמריקאית הידועה ומשתמשת בכלים, במכונות ובחומרי הניקוי המתקדמים ביותר בתחום.
חברת רענן ניקוי ספות חורטת על דגלה בראש ובראשונה שירות אמין, אדיב, יסודי ומקצועי ביותר, תוך שמירה על מחירים הוגנים!



 


מאמרים נוספים מאת מאוריסיו בכר
 
פתרון יעיל למניעת אלרגיות לאבק
קרדית האבק – דיירת לא רצויה בבית אנו רוצים בכל מחיר להגן על משפחתנו מפני מזיקים שונים החודרים אל ביתנו, עכברים, כינים, נמלים, אך למרות כל מאמצנו, ישנו יצור אחד שאנו נוטים לשכוח כי כמעט ואינו נראה. קרדית האבק. חיה קטנה הניזונה משאריות תאי עור, לכלוך ואבק ונמצאת כמעט בכל מקום. קרדית האבק מקבלת מהאבק מזון, חום, מחסה ומקום להתרבות בו. אם לא רואים אותה, היכן היא נמצאת?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI