דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים ציפוי אמבטיה- פתרון יעיל ואיכותי לחידוש האמבטיה הקיימת
ציפוי אמבטיה- פתרון יעיל ואיכותי לחידוש האמבטיה הקיימת
עמית רוזן 22/07/15 |  צפיות: 3058

אנו מבלים שעות ארוכות בעבודה ואין כמו רחצה באמבטיה כאשר מגיעים חזרה לבית ומעוניינים להשיל את לחצי היום והלכלוך שצברנו בחוץ. האקלים הישראלי החם מחייב אותנו להתרחץ לפחות פעם ביום ויש המעדיפים לרחוץ באמבטיה מלאה במים חמים בעוד אחרים מעדיפים לרחוץ במקלחון.

כאשר יש ילדים קטנים בבית הרי האמבטיה היא הפתרון הטוב ביותר לרחצת הילדים לפני השינה, וידוע כי כל הילדים אוהבים אמבטיות כך שהם יכולים לשהות במים החמימים זמן ארוך, לשחק וליהנות גם מניקיון וגם מחוויה נעימה ומהנה. עם זאת, כאשר האמבטיה ישנה והגוון שלה הפך לצהוב או מגלים בה סימני חלודה וקילופי צבע הרחצה אינה נעימה כיוון שמרגישים כי האמבטיה מלוכלכת כל הזמן, למרות שמשקיעים בניקוי שלה.

לכן, כדאי לדעת כי באמצעות ציפוי אמבטיה ניתן לחדש אותה בקלות ובמחיר זול, ניתן לבחור בין ציפוי כללי של כל האמבטיה או תיקון נקודתי. כמו כן, אם אין לכם אמבטיה בבית אך האגנית של המקלחון סובלת משחיקה, משריטות ומקילופי צבע גם כאן ניתן לבצע חידוש באמצעות ציפוי אגנית בחומרים מיוחדים ועמידים.

יתרונות רבים

במקום להיכנס לסחרור הוצאות הכרוך בחידוש חדר הרחצה ניתן לבצע חידוש של האמבטיה או אגנית המקלחון באמצעות ציפוי בחומר ייעודי, עמיד ואיכותי. ציפוי אמבטיה היא אחת הדרכים המהירות ביותר לחידוש האמבטיה הקיימת. באמצעות שיטה זו אין כל צורך לשבור את האמבטיה הישנה על מנת להחליפה בחדשה ולכן אין צורך בהרס תשתיות האינסטלציה, שבירת קירות, קילוף חיפויי הקיר מקרמיקה או מאבן וכדומה.

חברה מקצועית המתמחה בחידוש אמבטיות יכולה להציע פתרון מתקדם של ציפוי אגנית המקלחון או ציפוי חדש לאמבטיה בעלות משתלמת ובאיכות גבוהה.

חשוב להדגיש כי הציפוי עמיד ומעניק מראה יוקרתי, מבריק ויפהפה לאמבטיה או לאגנית של המקלחון. חומר הציפוי עומד בכל התקנים הנדרשים וכדאי לדעת כי ניתן לבחור בגוונים שונים של הציפוי בהתאם לצרכי ודרישות הלקוח ועל פי טעמו האישי.

כיצד מצפים אמבטיות?

את הציפוי מתיזים על דפנות וקרקעית האמבטיה לאחר הסרת שכבת הפורצלן של האמבטיה הקיימת. הסרת הפורצלן נעשית באמצעות מכונת שיוף ושימוש בחומר ממיס מיוחד כדי להגיע לשכבה התחתונה של המשטח המקורי של האמבטיה. השיוף חשוב גם להסרת כתמים ולכלוך ובמידת הצורך ממלאים סדקים ושברים באמבטיה באמצעות חומרי איטום מאיכות גבוהה. לאחר מכן מתיזים 2-3 שכבות של חומר פרמייר ליצירת שכבת יסוד, שכבות אלה חשובות כדי להבטיח פיזור אחיד והומוגני של חומר הציפוי וכדי להבטיח עמידות גבוהה לאורך זמן.

בשלב האחרון מתיזים בין 15 ל- 20 שכבות של חומרים פולימרים המתחברים היטב לשכבת היסוד ומעניקים עמידות גבוהה בפני טמפרטורות גבוהות ובפני שחיקה. לאחר ייבוש החומרים, כ- 24 שעות, מתקבלת שכבה חדשה ומרשימה ביופייה עם ברק וגוון עמוק ויפהפה.

חשוב לדעת כי חומר הציפוי עמיד לאורך תקופה ארוכה וכמו כן הוא עמיד בפני קרינתUV  שגורמת להצהבה. כמו כן, חומר הציפוי עמיד בפני כל חומרי הניקיון כך שאין חשש לנקות את האמבטיה או אגנית המקלחון. כדאי לדעת כי לא נדרשות הכנות מיוחדות לקראת חידוש האמבטיה והעבודה מתבצעת על ידי בעלי מקצוע מיומנים ומוכשרים. חברה מקצועית מעניקה ללקוח אחריות בסיום העבודה ומקפידה על עבודה נקייה לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עמית רוזן


 


מאמרים נוספים מאת עמית רוזן
 
אחסון אתרי מג'נטו: כל מה שצריך לדעת
מג'נטו הצליחה ליצור לעצמה שם בעולם מערכות הניהול לחנויות מקוונות במערכת פתוחה. אחד מהמאפיינים החזקים שלה היא היכולת לשנות את תצורת התוכנה בשימוש מודולים אשר נותנים לכם יותר שליטה וללקוחות שלכם יותר אפשרויות. לדעת מה לחפש עבור אחסון אתר המג'נטו שלכם זה קריטי במיוחד.

כלים מתקדמים לביצוע פעולות ניקיון מורכבות
המקום בו אנו מתגוררים, עובדים או מבקרים חייב, כמובן, להיות הנקי ביותר האפשרי. הבעיה היא שבמספר לא מבוטל של מקרים, ההיפך הוא הנכון. מצבים מגוונים משנים את חוקי המשחק, ומצריכים, כדרך התמודדות כמעט יחידה, שימוש בכלים, במכונות ובמכשירים מתקדמים. לפניכם מספר תרחישים המצריכים ניקיון שכזה, ופירוט על הדרכים באמצעותן ניתן להחזיר את המצב לקדמותו.

ציפוי אמבטיה- פתרון יעיל ואיכותי לחידוש האמבטיה הקיימת
22/07/15 | שיפוצים
באמצעות ציפוי אמבטיה ניתן לחדש אותה בקלות ובמחיר זול, ניתן לבחור בין ציפוי כללי של כל האמבטיה או תיקון נקודתי. כמו כן, אם אין לכם אמבטיה בבית אך האגנית של המקלחון סובלת משחיקה, משריטות ומקילופי צבע גם כאן ניתן לבצע חידוש באמצעות ציפוי אגנית בחומרים מיוחדים ועמידים.

עיצוב דירות מחדש: איך לעבור את התהליך בשלום
עיצוב דירות מחדש צריך להיעשות בצורה מתוכננת ומסודרת. חשוב שכל צד בעסקה ידע את האחריות שלו בעבודה – עיצוב דירות אחראי חוסך כאב ראש. מאמר המרכז בעיות נפוצות בהם אתם עלולים להיתקל במהלך התהליך הנפוץ. מומלץ לקרוא.

טיפול בהצפה: כך מתמודדים עם נזקי המים
ישראל אינה המדינה הגשומה ביותר שניתן למצוא בכדור הארץ. ועדיין, בלא מעט ימים לאורך השנה יורדים בה כמויות גשמים מרשימות. כאשר מלווה לכך מערכת ניקוז שאינה מושלמת, בלשון המעטה, סכנת ההצפה הופכת למוחשית יותר ויותר. אז כיצד מתבצע כיום טיפול בהצפה? מדוע יש צורך בפיתרון מיידי? ומיהם הגורמים שלוקחים על עצמם את המשימה?

טיפוח וקוסמטיקה – מאיפה להתחיל?
טיפוח וקוסמטיקה היו בעבר מנת חלקן של הנשים אך כיום גם לגברים יש מודעות רחבה לגבי טיפוח הגוף שלהם וחשיבות למראה שלהם. עולם הטיפוח והקוסמטיקה מכיל מידע רב על סוגים של מוצרים, האופן שבו משתמשים בהם והבחירה במוצר המתאים לכל אחד ואחד. מידע זה הוא רב שנים והחל עוד משימוש בחומרים טבעיים ששימשו לבישום, טיפוח העור והחדרת לחות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI