דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח טיפוח וקוסמטיקה – מאיפה להתחיל?
טיפוח וקוסמטיקה – מאיפה להתחיל?
עמית רוזן 15/11/14 |  צפיות: 3215

טיפוח וקוסמטיקה היו בעבר מנת חלקן של הנשים אך כיום גם לגברים יש מודעות רחבה לגבי טיפוח הגוף שלהם וחשיבות למראה שלהם. עולם הטיפוח והקוסמטיקה מכיל מידע רב על סוגים של מוצרים, האופן שבו משתמשים בהם והבחירה במוצר המתאים לכל אחד ואחד. מידע זה הוא רב שנים והחל עוד משימוש בחומרים טבעיים ששימשו לבישום, טיפוח העור והחדרת לחות.

כיום, בעקבות התפתחויות טכנולוגיות ישנו מגוון רחב של מוצרים קוסמטיים ומוצרי טיפוח, שחלקם טובים יותר וחלקם טובים פחות. על מנת לעשות שימוש במוצרים אלו בצורה הנכונה יש להכיר מספר שיטות ומושגים שבעזרתם תוכלו לייצר תוצאה מצוינת, טיפוח מוצלח ומראה מושלם כרצונכם.

התאמת המוצר לעור

כל מוצר קוסמטי צריך בראש ובראשונה להיות מותאם לעור המטופל. ככלל, קיימים 3 סוגי עור מרכזיים: עור יבש, עור שמן ועור מעורב. עור יבש הוא עור שניחן ברמות לחות נמוכות, מה שגורם להיעדר ברק מהפנים ומהגוף ולמראה של חיוורות. עור שמן הוא עור שניחן ברמות גבוהות של לחות שיוצאת מהנקבוביות, מה שגורם למראה שמנוני ולא אסתטי. עור מעורב הוא עור שבחלקו יבש ובחלקו שמן. כדי לבחור את מוצר הטיפוח הכי טוב יש לזהות תחילה מהו סוג העור שלכם ואת זאת ניתן לעשות על ידי היוועצות בנשות מקצוע כמו קוסמטיקאיות ואף מאפרות מקצועיות.

ביקור אצל קוסמטיקאית - חובה לכל אחד

קוסמטיקאיות הן נשות מקצוע שדואגות גם לבריאות העור וגם למראה האסתטי שלו. על מנת לזהות את סוג העור יש להיוועץ בעין מקצועית, מה שקוסמטיקאית יכולה לעשות בקלות. כמו כן, חשוב להיוועץ בקוסמטיקאית כי היא בעלת ידע נרחב בסוגי בעיות שונות ובסוגי טיפולים שיכולים להיטיב עם העור שלכם. הקוסמטיקאית מכירה מגוון רחב של מוצרי טיפוח ותוכל להתאים את מוצר הטיפוח שיביא אתכם למראה אסתטי כרצונכם.

ביקור אצל מאפרת מקצועית

מאפרות מקצועיות יכולות להוות עזר רב לנשים רבות שלא יודעות איזה איפור הכי מחמיא להן, או לא מצאו עדיין את סגנון האיפור המועדף עליהן. יש לציין כי לא כל הנשים אוהבות להתאפר, אך לעיתים הדבר נעשה מחוסר ידע ומונע מאותן נשים להתאפר גם כשהן כבר רוצות. לכן, מומלץ לערוך ביקור אצל מאפרת מקצועית שתוכל להעניק לכן מושג כלשהו על מראה הפנים שלכן ולהכווין אתכן באיפור שיחמיא לכן.

באופן זה תוכלנה להכיר את צבעי האיפור השונים לעיניים, את האודם שהכי יתאים לכן, את האופן הנכון למרוח סומק וכדומה. כמו כן, תוכלו להכיר את מוצרי הטיפוח והאיפור השונים שיעניקו לחות לשפתיים, לעפעפיים ולאזורים שונים בפנים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עמית רוזן


 


מאמרים נוספים מאת עמית רוזן
 
אחסון אתרי מג'נטו: כל מה שצריך לדעת
מג'נטו הצליחה ליצור לעצמה שם בעולם מערכות הניהול לחנויות מקוונות במערכת פתוחה. אחד מהמאפיינים החזקים שלה היא היכולת לשנות את תצורת התוכנה בשימוש מודולים אשר נותנים לכם יותר שליטה וללקוחות שלכם יותר אפשרויות. לדעת מה לחפש עבור אחסון אתר המג'נטו שלכם זה קריטי במיוחד.

כלים מתקדמים לביצוע פעולות ניקיון מורכבות
המקום בו אנו מתגוררים, עובדים או מבקרים חייב, כמובן, להיות הנקי ביותר האפשרי. הבעיה היא שבמספר לא מבוטל של מקרים, ההיפך הוא הנכון. מצבים מגוונים משנים את חוקי המשחק, ומצריכים, כדרך התמודדות כמעט יחידה, שימוש בכלים, במכונות ובמכשירים מתקדמים. לפניכם מספר תרחישים המצריכים ניקיון שכזה, ופירוט על הדרכים באמצעותן ניתן להחזיר את המצב לקדמותו.

ציפוי אמבטיה- פתרון יעיל ואיכותי לחידוש האמבטיה הקיימת
22/07/15 | שיפוצים
באמצעות ציפוי אמבטיה ניתן לחדש אותה בקלות ובמחיר זול, ניתן לבחור בין ציפוי כללי של כל האמבטיה או תיקון נקודתי. כמו כן, אם אין לכם אמבטיה בבית אך האגנית של המקלחון סובלת משחיקה, משריטות ומקילופי צבע גם כאן ניתן לבצע חידוש באמצעות ציפוי אגנית בחומרים מיוחדים ועמידים.

עיצוב דירות מחדש: איך לעבור את התהליך בשלום
עיצוב דירות מחדש צריך להיעשות בצורה מתוכננת ומסודרת. חשוב שכל צד בעסקה ידע את האחריות שלו בעבודה – עיצוב דירות אחראי חוסך כאב ראש. מאמר המרכז בעיות נפוצות בהם אתם עלולים להיתקל במהלך התהליך הנפוץ. מומלץ לקרוא.

טיפול בהצפה: כך מתמודדים עם נזקי המים
ישראל אינה המדינה הגשומה ביותר שניתן למצוא בכדור הארץ. ועדיין, בלא מעט ימים לאורך השנה יורדים בה כמויות גשמים מרשימות. כאשר מלווה לכך מערכת ניקוז שאינה מושלמת, בלשון המעטה, סכנת ההצפה הופכת למוחשית יותר ויותר. אז כיצד מתבצע כיום טיפול בהצפה? מדוע יש צורך בפיתרון מיידי? ומיהם הגורמים שלוקחים על עצמם את המשימה?

טיפוח וקוסמטיקה – מאיפה להתחיל?
טיפוח וקוסמטיקה היו בעבר מנת חלקן של הנשים אך כיום גם לגברים יש מודעות רחבה לגבי טיפוח הגוף שלהם וחשיבות למראה שלהם. עולם הטיפוח והקוסמטיקה מכיל מידע רב על סוגים של מוצרים, האופן שבו משתמשים בהם והבחירה במוצר המתאים לכל אחד ואחד. מידע זה הוא רב שנים והחל עוד משימוש בחומרים טבעיים ששימשו לבישום, טיפוח העור והחדרת לחות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI