דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט ועסקים מקוונים אחסון אתרי מג'נטו: כל מה שצריך לדעת
אחסון אתרי מג'נטו: כל מה שצריך לדעת
עמית רוזן 16/05/16 |  צפיות: 3150

מג'נטו הצליחה ליצור לעצמה שם בעולם מערכות הניהול לחנויות מקוונות במערכת פתוחה. אחד מהמאפיינים החזקים שלה היא היכולת לשנות את תצורת התוכנה בשימוש מודולים אשר נותנים לכם יותר שליטה וללקוחות שלכם יותר אפשרויות. לדעת מה לחפש עבור אחסון אתר המג'נטו שלכם זה קריטי במיוחד.

מג'נטו הינה מערכת ניהול תוכן מקיפה וחזקה במיוחד אשר נותנת למשתמשים בה לבצע מגוון ענק של אפשרויות. בין הרבה דברים אחרים, המודולים של מג'נטו נותנים לכם לשלב צ'ק אאוט אוטומטיים, להטמיע אפליקציות של מדיה חברתית, יצירת שטחים לביקורות מוצרים, הצעה של קופונים מקוונים ועוד.

כל האפשרויות האלו דורשות מאפיינים טכניים מפורשים מהשרת האחסון אשר מאחסן את האתר: מג'נטו דורשת מהשרת להציע תצורת LAMP, מה שאומר שהיא צריכה מהספק להיות מותאם ללינוקס, לשבת של שרת אפאצ'י, מסד נתונים של MySQL, ולהשתמש ב-PHP בתור המעבד להיפר טקסט.

למזלנו, רוב חברות האחסון עומדות בקריטריון הזה אך למרות זאת מומלץ לבצע השוואת אחסון אתרים ולבדוק את כל הפרטים הנוספים: נפח אחסון, תעבורת נתונים חודשית, הגבלת כמות דומיינים ועוד.

אחסון לאתרי מג'נטו

כיום, באקלים העסקים בעולם, לתת ללקוח שלכם חווית קנייה מיוחדת ויעילה מוגדרת כחובה אם אתם רוצים להצליח.

המודולים הניתנים לעיצוב של מג'נטו נותנים לכם את הכלים הדרושים כדי שתוכלו להציע את חווית שירות הלקוחות הטובה ביותר.

על מנת לעשות זאת, אתם תרצו להשתמש בפאנל הניהול שלכם. אתרי המג'נטו הטובים ביותר עובדים כך. עם מודולים בשיטת עשה-זאת-בעצמך, אתם יכולים להשתמש פאנל ניהול נוח וידידותי בכדי לבנות טפסי יצירת קשר, מעקב הזמנות, לאפס סיסמאות של הגולשים ועוד.

רוב חברות אחסון האתרים בעולם מסכימות כי כדי לקבל את האחסון הטוב ביותר עבר אתרי מג'נטו, אתם צריכים שרת אפאצ'י. תוכלו להשתמש בזה כדי לנצל לטובתכם התממשקות עם תוכנות מגורם שלישי (כמו וורדפרס לדוגמה), ייצוא וייבוא של תוכן ותמיכה מאובטחת לעסקאות.

אתם בטח גם תרצו לקבל דוחות פנימיים כדי להבטיח שהעסק שלכם הולך בדרך הנכונה לא? אם תשתמשו במסד נתונים של MySQL דרך אחסון אתר המג'נטו הדבר ייתן לכם גישה לכל המידע העסקי שלכם, בין אם זה הכנסה והוצאות או היסטוריית הלקוחות ומידע המוצרים.

דרך MySQL, מג'נטו מביאה את העוצמה של המידע השמור ומאפשרת להסתנכרן עם מערכות אחרות.

ולחלק הטכני ביותר: הרכיב האחרון של תצורת ה-LAMP, ה-PHP, הולך לתת לאתר שלכם עוד שכבות ועוד גמישות. מעבדי היפר טקסט יכולים לעשות כל כך הרבה לאתר.

איתם, הלקוח יכול להשוות בקלות מספר פריטים, לקפוץ ישירות לדף רלוונטי מבלי לחזור אחורה וגם להחליף בין כתובות למשלוח בקלות.

מג'נטו היא מערכת ניהול תוכן מומלצת עבור בנייה של חנות מקוונת. המודולים שהוא מציע יספקו לכם עם מה שנראה כמו שליטה לא מוגבלת כדי לקחת את הנוכחות המקוונת שלכם בדרך הכי נכונה עבורכם ועבור הלקוחות שלכם.

שימו לב שאתם בוחרים בשרת אחסון אשר יאפשר לכם לנצל את מלוא הכוח של המערכת והמודולים שלה יכולים לעזור לכם לעצב ולשפר את החוויה עבור הגולשים שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עמית רוזן


 


מאמרים נוספים מאת עמית רוזן
 
אחסון אתרי מג'נטו: כל מה שצריך לדעת
מג'נטו הצליחה ליצור לעצמה שם בעולם מערכות הניהול לחנויות מקוונות במערכת פתוחה. אחד מהמאפיינים החזקים שלה היא היכולת לשנות את תצורת התוכנה בשימוש מודולים אשר נותנים לכם יותר שליטה וללקוחות שלכם יותר אפשרויות. לדעת מה לחפש עבור אחסון אתר המג'נטו שלכם זה קריטי במיוחד.

כלים מתקדמים לביצוע פעולות ניקיון מורכבות
המקום בו אנו מתגוררים, עובדים או מבקרים חייב, כמובן, להיות הנקי ביותר האפשרי. הבעיה היא שבמספר לא מבוטל של מקרים, ההיפך הוא הנכון. מצבים מגוונים משנים את חוקי המשחק, ומצריכים, כדרך התמודדות כמעט יחידה, שימוש בכלים, במכונות ובמכשירים מתקדמים. לפניכם מספר תרחישים המצריכים ניקיון שכזה, ופירוט על הדרכים באמצעותן ניתן להחזיר את המצב לקדמותו.

ציפוי אמבטיה- פתרון יעיל ואיכותי לחידוש האמבטיה הקיימת
22/07/15 | שיפוצים
באמצעות ציפוי אמבטיה ניתן לחדש אותה בקלות ובמחיר זול, ניתן לבחור בין ציפוי כללי של כל האמבטיה או תיקון נקודתי. כמו כן, אם אין לכם אמבטיה בבית אך האגנית של המקלחון סובלת משחיקה, משריטות ומקילופי צבע גם כאן ניתן לבצע חידוש באמצעות ציפוי אגנית בחומרים מיוחדים ועמידים.

עיצוב דירות מחדש: איך לעבור את התהליך בשלום
עיצוב דירות מחדש צריך להיעשות בצורה מתוכננת ומסודרת. חשוב שכל צד בעסקה ידע את האחריות שלו בעבודה – עיצוב דירות אחראי חוסך כאב ראש. מאמר המרכז בעיות נפוצות בהם אתם עלולים להיתקל במהלך התהליך הנפוץ. מומלץ לקרוא.

טיפול בהצפה: כך מתמודדים עם נזקי המים
ישראל אינה המדינה הגשומה ביותר שניתן למצוא בכדור הארץ. ועדיין, בלא מעט ימים לאורך השנה יורדים בה כמויות גשמים מרשימות. כאשר מלווה לכך מערכת ניקוז שאינה מושלמת, בלשון המעטה, סכנת ההצפה הופכת למוחשית יותר ויותר. אז כיצד מתבצע כיום טיפול בהצפה? מדוע יש צורך בפיתרון מיידי? ומיהם הגורמים שלוקחים על עצמם את המשימה?

טיפוח וקוסמטיקה – מאיפה להתחיל?
טיפוח וקוסמטיקה היו בעבר מנת חלקן של הנשים אך כיום גם לגברים יש מודעות רחבה לגבי טיפוח הגוף שלהם וחשיבות למראה שלהם. עולם הטיפוח והקוסמטיקה מכיל מידע רב על סוגים של מוצרים, האופן שבו משתמשים בהם והבחירה במוצר המתאים לכל אחד ואחד. מידע זה הוא רב שנים והחל עוד משימוש בחומרים טבעיים ששימשו לבישום, טיפוח העור והחדרת לחות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI