דף הבית עסקים שיווק ופרסום הפקת ירידים - איפה כדאי?
הפקת ירידים - איפה כדאי?
הגר 22/02/16 |  צפיות: 4141

ירידים הם שם כולל למגוון סוגי הפנינג ואירועים, הכוללים מיתוג, חשיפה, מכירות, שיווק ויחסי ציבור במגוון סוגים ורמות. כדי להבטיח הצלחה של ירידים, חשוב להסתייע בשירותים מקצועיים של הפקת אירועים עסקיים, שכן הפקת ירידים דורשת מיומנויות מולטיטסקינג מורכבות ומומחיות בכל שלבי הפקת האירוע.

ירידים הינם אירועים עסקיים לכל דבר, והפקה מקצועית שלהם תעניק את הבמה הנכונה למגוון בתי עסק שייקחו בהם חלק. חברת הפקות מקצועית תדע להעניק לאירוע את האופי המתאים, בין אם מדובר על יריד פופולרי ועממי או יוקרתי באופן שימשוך את הקהל הנכון ויגשים את מטרות האירוע באופן הטוב ביותר.

הפקת ירידים - על מה חשוב לשים דגש?

כשמדובר על כל אירועים עסקיים, ובכלל זאת ירידים, חשוב לבחור מקום לאירוע שיספק את החללים הדרושים לפעילויות המתוכננות בו ויתאים לאופי האירוע כדי להותיר רושם חיובי בקרב משתתפי האירוע. חשוב להחליט טרם חיפוש מקום לאירוע ופנייה לספקים שונים מה האג'נדה של היריד, האם מדובר ביריד עם ניחוח יוקרתי או ביריד עם אווירת שוק, אילו סוגי עסקים תרצו שייקחו חלק באירוע וכן איזה קהל תרצו שהיריד ימשוך.

חשוב לבדוק את המיקום של המקומות שאתם שוקלים עבור האירוע ודרכי הגישה אליהם. חשוב לבחור במקום הנמצא בסמוך לצירי תנועה מרכזיים שיקלו על ההגעה אליו. לא פעם, הבחירה תהיה באופציה של מרכז כנסים שכן מרכזי כנסים לרוב נמצאים במיקומים מרכזיים נוחים להגעה הן בתחבורה ציבורית והן ברכב פרטי, והן מציעים מגוון סוגי חללים - חללים סגורים דוגמת אולם כנסים וכן חללים פתוחים תחת כיפת השמיים, כך שניתן לבחור את החללים המתאימים לצרכי האירוע.

כשמתכננים אירוע עסקי, יש להציב מסגרת תקציב ולהתנהל על פיה. מסגרת התקציב תסייע בהפקה נכונה ואחראית של האירוע על כל היבטיו. תקציב נכבד במיוחד אינו מבטיח בהכרח אירוע מוצלח. הצלחה של אירוע עסקי מובטחת קודם כל על ידי מחשבה מקדימה, סדר, ארגון וחשיבה מחוץ לקופסא.

חשוב לתכנן יריד אשר יעניק לקהל את החוויה הרצויה, וכן יאפשר לבעלי העסקים להציג את המוצרים ו/או השירותים שלהם בצורה הטובה ביותר, באופן מרשים ואטרקטיבי. ישנם סוגים שונים של ירידים, בהתאם לתחומי העיסוק השונים בשוק והקהל אליו שהיריד מבקש למשוך. שני אספקטים אלו ישפיעו על אופי האירוע, סוגי הפעילויות והתכנים שישולבו בו וסוגי העסקים שייקחו חלק ביריד. לדוגמה ירידי אוכל וטעמים אשר פונים לקהל הרחב, למשל, יתאימו לבתי עסק של מסעדות, בתי קפה, ביסטרו וכדומה. לעומת זאת, ירידי תיירות מקצועיים יתאימו לבתי מלון, בתי הארחה, חברות המציעות אטרקציות שונות וכו' אשר מעוניינים ליצור קשרים עסקיים אלו עם אלו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הגר


 


מאמרים נוספים מאת הגר
 
בחירת אולם כנסים לאירוע עסקי
שלב משמעותי בהפקת אירוע עסקי הוא בחירת המקום בו ייערך האירוע. מדובר בשלב חשוב משום שהמיקום הפיזי והאפשרויות במקום יכולות להשפיע במידה רבה על הצלחת האירוע או כישלונו.

חופשה בהרי ירושלים
31/07/18 | בתי מלון
רוצים לבקר בירושלים, אך מצד שני מרגישים צורך לנפוש באזור מוקף טבע? יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם – חופשה בהרי ירושלים. בחופשה כזו תוכלו ליהנות מכל העולמות; התארחות במלון, בית הארחה או צימר בטבע היפהפה של הרי ירושלים, בשילוב סיורים בעיר במהלך היום ובאזורי הבילוי בלילה, והכל במרחק נסיעה קצרה.

בחירת חברת התחדשות עירונית בירושלים
02/07/18 | נדל"ן
התחום של התחדשות עירונית צובר תאוצה, וכיום ניתן לראות בערים שונות בארץ, ובוודאי גם בירושלים, שכונות רבות בניינים בתהליכי שיפוץ, לעיתים בניין לצד בניין. למרות היתרונות של תהליכי התחדשות עירונית, יש גם סיכונים מסוימים בתהליכי התחדשות עירונית, ולא פעם בעלי דירות מחזיקים בלא מעט חששות. היות ומדובר בתהליכים ארוכים ומורכבים, והדירה פעמים רבות היא הנכס הכי יקר שלנו, חשוב לוודא שבעלי הדירות יבחרו בחברה אשר מתמחה בתחום של התחדשות עירונית בירושלים.

טיפול מוסך בירושלים – עלות שעת עבודה
13/11/17 | רכב
כמעט כל משפחה בישראל מחזיקה ברכב אחד לפחות, כאשר הוצאות אחזקת הרכב מהוות אחוז משמעותי מן ההוצאות הכוללות שלה. מעבר להוצאות השוטפות על הדלק, מעת לעת מצטרפות לכך הוצאות על טיפול במוסך, בין אם לצורך טיפול תקופתי או תיקון תקלה. היות ופעמים רבות מדובר על סכומים בלתי מבוטלים, חשוב להבין את מרכיבי עלות הטיפול.

מרכז כנסים במרכז
כמו בכל תחום בחיים גם בתחום של בחירת אולם או מרכז כנסים הוא אלמנט אשר בעזרתו האירוע יהיה מוצלח או ההפך ואז כבר לא יהיה רלוונטי מה היה באירוע עצמו. במקרה וברצונכם להעביר אירוע באולם כנים אך אתם מתלבטים איזה מרכז כנסים לבחור ובכללי איך לבחור את האולם האידיאלי, מאמר זה בשבילכם.

מתקני ספורט למגרשים חיצוניים
לאחרונה אנו עדים למצב בו היחס לתזונה נכונה הופך לטרנד עולמי וניתן לראות יותר ויותר אנשים משקיעים בתחזוקת הגוף שלהם. ברור לכולנו שתזונה נכונה היא רק חלק מהעניין וחשוב בנוסף לתזונה לבצע פעילות פיזית בתדירות קבוע אלמנת להבטיח איזון הורמונלי נכון ולא לפגוע בגוף.

בחירת חברה לשיווק באינטרנט
לאחרונה אנו שומעים יותר ויותר על אתרי מכירות רבים כגון אתרי בגדים, אביזרי חשמל, מחשבים ובכללי אתרי מכירות שכל הביצועיים והקנייה עצמה מתבצעת דרך האינטרנט. בעקבות כך עולה שאלה היכן בוחר גוגל למקם אתר כזה או אחר במנגנון החיפוש שלו ואם יש אופציה להשפיע על התהליך זה. ישנן שתי אופציות עיקריות אשר לקידום באינטרנט והן: קידום ממומן וקידום אורגני. אז לפני שנחליט באיזה חברה לבחור בוא תחילה נבין מה ההבדלים בין קידום ממומן לקידום אורגני במנוע החיפוש של גוגל.

פיצה מאכל העם
אוכל הוא דבר בלעדיו אנו לא מסוגלים לחיות. לכל אחד מאתנו יש את המאכל האהוד עליו שבלעדיו החיים נראים לא כמו שהיו פעם. אחד המאכלים הפופולריים ביותר שניתן לראות בכל עיר ומדינה הוא כמובן פיצה. פיצה היא מאכל שהגיע אלינו מאיטליה, ונחשב בעיני רבים כאחד מהמאכלים הכי פופולאריים ביותר בכל העולם. בגלל הפופולריות הרבה שיש לפיצה לא פלא שניתן למצוא במגוון מסעדות ומזנונים של אוכל מהיר גרסאות רבות של פיצה, עם מגוון תוספות כמו טונה, גבינות שונות ואפילו חתיכות בשר.

ניהול פרויקטים של נדל''ן
03/10/17 | שיפוצים
בתקופה האחרונה אנו זוכים לראות בארץ עלייה ניכרת בפרויקטים אשר קשורים לנדל'ן. עלייה זו נובעת מסיבות רבות שהבולטות ביניהן: התיישנות הבניין או בינוי פינוי של תמ''א 38. לנהל פרויקטים מהסוג תמ''א 38 היא משימה מורכבת מכיוון שיש הרבה אנשים והרבה גורמים לקחת בחשבון בזמן הפרויקט. ישנם הבדלים רבים בין לנהל פרויקט של בניין מגורים לבין פרויקט של בית פרטי.

רשלנות רפואית בלידה
כאמור, פגיעה אצל היולדת במהלך הלידה או בעקבותיה, אינו מעיד בהכרח על רשלנות רפואית. בכדי לקבוע האם מדובר ברשלנות, יש צורך בבדיקה יסודית של נסיבות המקרה ובחינת התיעוד הרפואי. רשלנות רפואית תיקבע רק במקרים בהם הנזק יכול להימנע, והוא נגרם עקב רשלנות מצד הצוות המטפל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI