דף הבית עסקים נדל"ן קבוצת גבאי פינוי בינוי- בכל הארץ!
קבוצת גבאי פינוי בינוי- בכל הארץ!
תמיר 30/12/19 |  צפיות: 6929
קבוצת גבאי הוותיקה, מהחברות המובילות בארץ בתחום הנדל"ן, חולשת היום על פרויקטים רבים של פינוי-בינוי בהצלחה רבה. ידוע הוא כי יש פרויקטים רבים של פינוי בינוי, "הנתקעים" למשך זמן רב. הסיבות לכך עלולות להיות, קשיים כלכליים של קבלן או יזם, חוסר יכולת להרים את הפרויקט, ניהול לא נכון ועוד.

פרויקט פינוי-בינוי, הוא פרויקט נדל"ן לכל דבר ועניין, ההיסטוריה של המבנה אותו הורסים ומקימים אחריו אחר, איננה רלבנטית לנושא שכל פרויקט כזה צריך להיעשות רק מול חברה שיש לה וותק וניסיון והצלחות מוכחות בפרויקטים פינוי ובינוי דומים.

פרויקט פינוי בינוי החל את דרכו בשנת 1998, בעקבות ההבנה כי יש בניינים שתוכנית תמ"א 38 אין בה די כדי לחזק את היסודות שלהם מפני רעידת אדמה, והבניין כולו זקוק למתיחת פנים מחודשת, כולל החלפת תשתיות.

העובדה שיש הרבה בניינים כאלה בארץ, נובעת מכך שבשנות החמישים עם גלי העלייה הגדולים של העולים החדשים, מיהר משרד השיכון למצוא להם פתרונות דיור, ושיכן אותם בבנייני רכבת מחומרי גלם זולים, שיטות עבודה ישנות ותשתיות שכבר לא מחזיקות מעמד, כך שחיזוק היסודות לא ישנה מאום והם ימשיכו להיות בלתי יציבים, וכך נולדה התוכנית של פינוי בינוי, אשר אינה מחזקת רק את היסודות, אלא הורסת את המבנה ובונה חדש אחר תחתיו.

ניהול של פרויקט כזה דורש רגישות והתחשבות בדיירים המפונים לטובת ההריסה, דאגה לאינטרסים שלהם מצד אחד וכמובן מקסום הרווחים של היזם והקבלן, בלי לפגוע ביתרונות של הדיירים, מסביר נציג של קבוצת גבאי פינוי בינוי.

המטרה המרכזית בהתחדשות עירונית, היא לשנות לחלוטין לא רק בניינים, אלא רחובות ושכונות שעומדות כבר שנים רבות על תשתיות רעועות, אזורים בלתי מפותחים וחוסר טיפוח של הסביבה. בדרך כלל אלה הם אזורים ישנים ומוזנחים עם אוכלוסייה דלה באמצעים.

קבוצת גבאי מסבירה איך זה עובד

במסגרת קבוצת גבאי פינוי בינוי , מסביר נציג של החברה, מאתרים מבנים הפרושים על שטח גדול שמיועד לפינוי בינוי. יש בדרך כלל תחרות בין הקבלנים שירימו את הפרויקט, אבל כדאי מאוד לעבוד מול חברות ותיקות עם ניסיון, שיש להן גב כלכלי וחטיבות גם של בנייה, גם של פיקוח על הפרויקט וגם של שיווק.

על הקבלן להרוס מספר מבנים בשטח, ולהרים את הפרויקט שבדרך כלל יכלול בניין יותר גבוה עם יותר דירות, וזה יהיה בעצם הרווח של הקבלן. בזמן הפרויקט, הדיירים עוברים לגור בשכירות, כאשר כל ההוצאות שלהן ממומנות ע"י היזם או החברה הקבלנית. הדיירים מרוויחים מכך, שבסופו של דבר הם יקבלו דירה יותר גדולה מזו שהייתה להם, תשתיות חדשות מהניילון, וסביבה יותר איכותית ומשופרת.

פינוי בינוי בקבוצת גבאי - חברה עם גב חזק

לחברת גבאי פינוי בינוי היום, כמה פרויקטים, להלן רשימה חלקית:

פרויקט ברחוב המתנחלים 32 שכונת אלון ברמת השרון. ייהרס בניין של 9 יח"ד ובמקומו ייבנה בניין בוטיק מהודר בן 7 קומות עם דירות של 4,5 חדרים וכן דירות גן. המיקום אידיאלי. בסמוך למרכזים מסחריים וכן ציבוריים, ריאות ירוקות ופארקים, מוסדות חינוך ותרבות, וקרבה לעורקי תחבורה ראשיים.

פרויקט נוסף- ART PARK בלב ליבה של פתח תקווה. מתחם מגורים יוצא מן הלל ובו 63 דירות של 2,3,5,6, חדרים וכן דירות גן, דופלקסים ומיני פנטהאוזים. עיצוב אדריכלי מוקפד עם מפרט עשיר. ממוקם ברחוב ארלוזורוב בשכונה שקטה בפתח תקווה. בקרבה לגן העצמאות, מוזיאון פתח תקווה, הפארק האקולוגי, אתר יד לבנים ועוד.

"הבית ביהושע" ברמת גן. בניין בוטיק של 9 קומות הכולל: דירות גן, דירות 3 חדרים, 6 חדרים עם שני חדרי מאסטר ופנטהאוזים. לכל אחת מהדירות יש מרפסת מרווחת, משקיפה לשטחי פארק ומרחבים של נוף מרגיע.

סביבת המגורים שופעת במוסדות חינוך איכותיים, תיכון שש שנתי בליך, תיכון שש שנתי ארנון וכן "הבילויים". מכללת רמת גן ואוניברסיטת בר אילן הסמוכה.

אחד המאפיינים הבולטים דווקא בפרויקט הזה הוא השילוב בין אורבניות עירונית שקטה יחד עם קרבה למרכזי בילוי שוקקי חיים כמו הספארי, כפר המכביה, הפארק הלאומי ועוד. השכונה קרובה למחלף גהה ומחלף אלוף שדה.

בודנהיימר 8 תל אביב. רחוב בצפון הישן של תל אביב בו יקום בניין בוטיק של 5 קומות עם 11 דירות של 4 ו-5 חדרם וכן דירות גן ומיני פנטהאוז. קרוב לכל מקום. לים, כיכר המדינה, מסעדות ומקומות בילוי, פארק הירקון ועוד.

לחברה פרויקטים של פינוי בינוי נוספים בשלב התחלתי בערים: בת-ים, רמת השרון, נווה שרת, רמת גן, תל אביב ועוד.

צריכים פינוי בינוי? החברה מספר אחת בארץ!

קבוצת גבאי פינוי בינוי מסבירה כי יש פרויקטים שנתקעים עוד בשלב התכנונים והאישורים שלהם. היום נדרש מקבלן או מיזם, להציג דו"ח כלכלי של עלות הפרויקט וגם של המבנים הציבוריים, אם הם נכללים בפיתוח של האזור. יש קבלנים שמנסים "להרוויח" יותר ממה שהם יכולים כמו למשל קבלן מסוים שביקש לפתח את הפארק הציבורי, אבל ייעד אותו עבור הבניינים שהוא בנה והעיריה התנגדה לכך.

משום כך ההתקשרות בקשר לפרויקטים כאלה, צריכה להיעשות מול מי שכבר עשו ויש להם ניסיון ויודעים להרים פרויקט כזה בצורה בטוחה כלכלית, עם עמידה בזמנים ודאגה לדיירים שוויתרו על שגרת חייהם, עברו לגור במקום אחר בחוסר נוחות, כדי בסופו של דבר להרוויח בית חדש עם סביבה יותר מפותחת. לעתים מדובר באנשים מבוגרים, ולכן נדרשת גם רגישות והבנה לצרכים של כל אחד. הדיירים מקבלים דירה חדשה ואם ויש גם הטבות ופטורים לגבי מי שצריכים לשלם מס שבח, מס רכישה או היטל השבחה אם הם מקבלים בנוסף לדירה גם זכויות בנייה.

מחפשים השקעות נדל"ן בישראל? נסו את אתר ברוקרלי - השקעות שוות בארץ ובעולם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 תמיר

סייטלינקס - חברה לקידום אתרים



 


מאמרים נוספים מאת תמיר
 
קבוצת גבאי פינוי בינוי- בכל הארץ!
30/12/19 | נדל"ן
קבוצת גבאי הוותיקה, מהחברות המובילות בארץ בתחום הנדל"ן, חולשת היום על פרויקטים רבים של פינוי-בינוי בהצלחה רבה.

איפה להחביא את טבעת האירוסין לפני ההצעה?
אם אתה רוצה להציע נישואין אך לא יודע היכן להחביא את הטבעת, אנחנו יכולים לעזור!

פיתוחי טכנולוגיות אבטחה והשפעתם על חיינו
אנחנו מבינים במהירות שחידושים טכנולוגיים אינם מפלים כשמדובר בשיבוש מגזרים. החל מתקשורת וכלה בבריאות, הטכנולוגיה משנה את העולם בהדרגה. להלן מבט על כמה מהדרכים שבהן חידושים טכנולוגיים יכולים להתקדם וכיצד זה עשוי להשפיע על חיינו בשנים הבאות.

KONKA (קונקה) - המותג
המותג אשר עשה תפנית והצליח להדהים את אירופה, גם בישראל

זרועות חשמליות למסכי טלויזיה - הלהיט הבא
למה לקום מהספה, כיום, רק לחיצה קטנה על השלט והמסך יגיע אליך.

מעמד לטלויזיה - עץ, מתכת או זכוכית?
החלטתם לא לתלות את מסך הטלויזיה על הקיר? ודאי מתלבטים איזה מעמד עדיף להנחת המסך עליו?

זרועות ברקן – מה הוא זרוע ברקן?
חברת זרועות ברקן נוסדה בשנת 1988 וזכתה להפוך למותג המוביל ביותר בארץ ובמדינות רבות בעולם. הידע והניסיון המצטבר של מומחי הפיתוח בחברה, עזרו רבות להעצמת חווית הצפייה של הצרכן תוך שמירה על מראה קלאסי ונקי.

מקרן קול, מה זה? שווה? מה ההבדל בין מקרן קול למערכת קולנוע ביתית?
מקרן קול? מה זה?
הסבר קצר על אופן הפעולה של מקרן קול, אופן התקנתו וההבדלים העיקריים בינו לבין מערכת קולנוע ביתית


מעבר דירה - מתקין פלזמות, מתקין קולנוע ביתי
01/05/11 | מעבר דירה
עוברים דירה? חברות הובלה אכן מפרקים לכם את המוצרים מהדירה הישנה אך לא מרכיבים בדירה החדשה. יש לי פתרון עבורכם...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI