דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות פנים תדפקו על העץ- סוגי פרקטים
תדפקו על העץ- סוגי פרקטים
אוהד 21/04/10 |  צפיות: 3128

לכל סוג פרקטים יש את הייחוד שלו, היתרונות והחסרונות, וחשוב שגם אתם תהיו מודעים לאופיו של פרקט עוד לפני הקנייה. מעבר להבדלים השונים של פרקטים וכפועל יוצא מכך יש גם שוני ברמת המחירים של פרקטים.

יש פרקטים שניתן לרכוש במחירים נוחים לכל כיס, ואילו פרקטים איכותיים יותר, כבר יעלו לנו הרבה יותר.

פרקטים מעץ

יש שני סוגי פרקטים מעץ הפופולאריים בשוק. הבחירה בין שניהם היא פשוט שאלה של מחיר, של נחיצות ושל המראה שאתם מעוניינים להעניק לבית שלכם באמצעות אותם פרקטים:

·         פרקטים מעץ טבעי. סוג זה של פרקטים מורכב משכבות של לוחות עץ המודבקות אחת על השנייה. היתרון של פרקטים מעץ הוא, כי ניתן לחדש אותם ולשדרג כל כמה שנים. לא רק זאת, בכל פעם ניתן גם לשנות את הגוון שלהם, וכך בעצם בעלות יחסית לא גבוהה עשיתם שינוי עיצובי בבית.

·         פרקטים מעץ גושני. סוג זה של פרקטים עשוי כמקשה אחת מגוש עץ אחד. פרקטים מעץ גושני הם פרקטים העשויים מעץ מלא טבעי, שלא עבר עיבוד תעשייתי כלשהו, פרט כמובן לציפוי בלכה שחיוני לשמירה ועמידות הפרקט לאורך זמן. בשל כך סוג זה של פרקטים רגיש מאוד לשינויים סביבתיים כמו למשל, לחות, רטיבות, אבק, חום ועוד.

פרקטים למינציה

סוג זה של פרקטים הם פרקטים סינטטיים, אבל נראים כאילו הם עשויים מעץ. היתרון של פרקטים אלו הוא הקלות של התחזוקה היומיומית שלהם על פני פרקטים מעץ. מצד שני, אי אפשר לשדרג אותם, וכל כמה שנים, צריך פשוט להחליף אותם. בנוסף לכך, סוג זה של פרקטים הוא קל מאוד להתקנה, ובדרך כלל משתמשים בו לריצוף אולמות תצוגה, חנויות וגם כמובן חדרים ביתיים, שזקוקים לשדרוג ורענון במחיר יחסית נוח. בכל מקרה, גם בהתקנת פרקט מלמינציה, האפקט  העיצובי הוא כמעט זהה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אוהד


 


מאמרים נוספים מאת אוהד
 
רשלנות רפואית – הודעה שגויה
ההגדרה של רשלנות רפואית היא פעולה רפואית רשלנית הגורמת לחולה לנזק. בעצם רשלנות רפואית היא מצב בו רופא מטפל חרג מחובת הזהירות החלה עליו על פי חוק זכויות החולה, כאשר "רופא סביר" (כהגדרת החוק) לא היה נוהג כך.

הובלות קטנות הן גם הובלות
01/05/10 | מעבר דירה
חברות הובלות בתל אביב מתמחות בדרך כלל גם בתחום של הובלות קטנות. בדרך כלל מקובל לחשוב שאם דרושה לכם הובלה של פריט אחד, כמו ספה למשל, מיד אתם מחפשים אחר כלי רכב גדול, שאיתו אפשר להעביר את הספה, ולא נזקקים לשירותי חברת הובלות. אבל חברות הובלות בתל אביב החליטו לתת לכם פתרון גם בהעברת פריטים בודדים או מעט ציוד

שמאי מקרקעין וועדות ההתנגדות
קמתם בבוקר ובמקום לראות את הנוף המדהים שנשקף מחלונכם, אתם רואים התחלת בנייה של מגדל רב קומות, שהולך להסתיר לכם את השמש.

תדפקו על העץ- סוגי פרקטים
החלטתם לקנות פרקטים לבית? מעולה, הצטרפתם לרבים וטובים. אבל איך תבחרו את הסוג המתאים לכם ביותר? מסתבר שיש סוגים שונים של פרקטים שמסתובבים בשוק וחשוב מאד לדעת להבדיל ביניהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI