דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה הובלות קטנות הן גם הובלות
הובלות קטנות הן גם הובלות
אוהד 01/05/10 |  צפיות: 2743

חברות הובלות בתל אביב מתמחות בדרך כלל גם בתחום של הובלות קטנות. בדרך כלל מקובל לחשוב שאם דרושה לכם הובלה של פריט אחד, כמו ספה למשל, מיד אתם מחפשים אחר כלי רכב גדול, שאיתו אפשר להעביר את הספה, ולא נזקקים לשירותי חברת הובלות. אבל חברות הובלות בתל אביב החליטו לתת לכם פתרון גם בהעברת פריטים בודדים או מעט ציוד. חברות הובלות נותנות מענה גם לכל אותן הובלות קטנות, אז עזבו אתכם מהרכב המסחרי של הדוד או המיניבוס של השכן. מהיום יש פתרון עבור הובלות קטנות, וחברות הובלות בתל אביב ובכל מקום אחר בארץ ישמחו להעניק לכם את השירות.

למה לעשות לבד?....

היות שתל אביב משופעת בסטודנטים ובצעירים שבאו לחיות בעיר הגדולה, ענף הובלות בתל אביב פיתח את נישת "ההובלות הקטנות". פעמים רבות הצעירים מניידים ספה מדירה לדירה או כמה כיסאות או מקרר מיד שנייה, זה מזה. לחברות הובלות בתל אביב יש משאיות המותאמות להובלות קטנות. חברות הובלות בתל אביב התאימו עצמן לדרישות של הובלות קטנות בתל אביב ולכן, ניתן להזמין הובלות בתל אביב בכל קנה מידה שרק תרצו, החל מתנור ועד לתכולת בית שלם.

ביטוח, זה כל הסיפור

למרות שיש חברות הובלות בתל אביב שמובילות, כאמור, רק פריט אחד, עדיין חשוב לא לשכוח את עניין הביטוחי, גם כשמדובר על הובלות בתל אביב בקנה מידה קטן. הציוד יכול אולי לעלות ממש מעט כסף לסטודנטים, אבל לשנות להם את החיים מקצה לקצה. לכל חברת הובלות בתל אביב יש חוזה עבודה, המסדיר את הסכם העבודה בין מזמיני הובלות בתל אביב לבין החברה עצמה. בהסכם הזה, בדרך כלל מפורט כל עניין הביטוח בזמן עבודת ההובלות. חשוב לוודא שאכן יש פוליסת ביטוח תקפה על כל צרה שלא תהיה.

מקצועיות ואמינות בהובלות

חברות הובלות בתל אביב צריכות להמשיך לשמור על מקצועיות ואמינות מול המזמינים, גם אם כל מה שיש להם להעביר הוא שני ארגזים, אופניים ופוטון. על כן, הקפידו לבחור חברת הובלות אמינה ובעלת שם טוב בשוק ההובלות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אוהד


 


מאמרים נוספים מאת אוהד
 
רשלנות רפואית – הודעה שגויה
ההגדרה של רשלנות רפואית היא פעולה רפואית רשלנית הגורמת לחולה לנזק. בעצם רשלנות רפואית היא מצב בו רופא מטפל חרג מחובת הזהירות החלה עליו על פי חוק זכויות החולה, כאשר "רופא סביר" (כהגדרת החוק) לא היה נוהג כך.

הובלות קטנות הן גם הובלות
01/05/10 | מעבר דירה
חברות הובלות בתל אביב מתמחות בדרך כלל גם בתחום של הובלות קטנות. בדרך כלל מקובל לחשוב שאם דרושה לכם הובלה של פריט אחד, כמו ספה למשל, מיד אתם מחפשים אחר כלי רכב גדול, שאיתו אפשר להעביר את הספה, ולא נזקקים לשירותי חברת הובלות. אבל חברות הובלות בתל אביב החליטו לתת לכם פתרון גם בהעברת פריטים בודדים או מעט ציוד

שמאי מקרקעין וועדות ההתנגדות
קמתם בבוקר ובמקום לראות את הנוף המדהים שנשקף מחלונכם, אתם רואים התחלת בנייה של מגדל רב קומות, שהולך להסתיר לכם את השמש.

תדפקו על העץ- סוגי פרקטים
החלטתם לקנות פרקטים לבית? מעולה, הצטרפתם לרבים וטובים. אבל איך תבחרו את הסוג המתאים לכם ביותר? מסתבר שיש סוגים שונים של פרקטים שמסתובבים בשוק וחשוב מאד לדעת להבדיל ביניהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI