דף הבית עסקים יחסי ציבור כרטיסי ביקור שיניפו את העסק שלך
כרטיסי ביקור שיניפו את העסק שלך
דנה מ 08/07/10 |  צפיות: 3033

מאמר זה יעביר אותך בדיקה קצרה: האם יש לך כרטיס ביקור טוב או שמא כרטיס הביקור שלך לא עובר את מבחן האשפה וייזרק לפח בסופו של דבר?

גודל: האם כרטיס הביקור של בגודל סטנדרטי? הגודל הסטנדרטי של כרטיס ביקור מעוצב המודפס ע"י בתי דפוס הוא הגודל הנכון. הוא מעוצב ומיוצר כך שיתאים לכל ארנק או כיס.

נייר איכותי: האם כרטיס הביקור שלכם הודפס באיכות מקצועית וטובה? או שמה חסכתם באיכות הנייר כדי לחסוך כמה שקלים? כרטיסי ביקור של בתי דפוס שלא הודפסו על נייר איכותי יתקמטו בסופו של דבר וייראו לא טוב אצל הלקוח. סופם של כרטיסי ביקור זולים?באשפה.

דיו: הרטב מעט את כרטיס הביקור שלך. אם הדיו נמרח – סופו של הכרטיס באשפה. בתי דפוס כיום מדפיסים במגוון סוגים של ניירות ודיו. בקש את הטוב ביותר.

מבחן הצבע: כרטיסי ביקור צבעוניים יכולים להיות דבר טוב. כמובן שיותר מידי צבע זה לא דבר חיובי. הכרטיס שלך בשחור לבן? לאשפה. לא כדאי להכניס יותר משלושה צבעים לכרטיס הביקור.

מלל על גבי הכרטיס: כרטיסי ביקור צריכים להעביר בבירור מסר מה אתה עושה. מלל מבולבל? לאשפה.

תמונת על גבי הכרטיס: התמונה על גבי כרטיס הביקור צריכה להתאים לאופי העסק שלך. אם אתה מעצב, כרטיס הביקור צריך להיות יצירתי. אם התמונה לא מתאימה לתחום העיסוק שלך? לאשפה.

צפיפות המלל:  האם כרטיס הביקור של גדוש מידי? אם יש לך הרבה מלל דאג לשים אותו בצידו השני של הכרטיס. מלל מועט מקל על הלקוח להבין את המסר.

 

גודל הגופן: האם כרטיסי הביקור שלך הודפסו בגופן קטן שקשה לראות? או גדול מידי? לאשפה. כדאי לשמור על גופן שיתאים באופן יחסי לגודל הכרטיס. בדרך כלל בתי דפוס יודעים מהו גודל הגופן שצריך להיות מודפס על גבי כרטיסי ביקור.

 

יצירת קשר: ללקוחות שלך צריך להיות קל ליצור איתך קשר. כרטיסי ביקור צריכים לכלול את כל פרטי הקשר שנחוץ ללקוח שלך: טלפון, פקס, דוא"ל, אתר אינטרנט. חוסר מידע על גבי כרטיס הביקור? לאשפה.

 

 

 

לסיכום, אתה צריך רק הזדמנות אחת בכדי לעשות רושם ראשוני עוצמתי. ודא שיש לך כרטיסי ביקור ראויים מספיק והשקע בתחום זה. כרטיס הביקור שלך הוא ההיכרות שלך עם הלקוח. השקעה ראויה בכרטיס ביקור מעוצב היא השקעה קטנה לתמורה שתקבל בסופו של עניין.

 

בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה מ


 


מאמרים נוספים מאת דנה מ
 
כיצד לשפר את מראה החצר והגינה
19/03/12 | שיפוצים
אם מאז ומתמיד חלמתם על חצר מטופחת ויפה, הגעתם למקום הנכון במאמר הבא סקירה קצרה של מספר דרכים באמצעותן ניתן לגרום לחצר שלכם להראות יפה, מטופחת ומרשימה והכל בעלות כספית נמוכה.

ערב גיבוש לעובדים
19/03/12 | תיאטרון
בכל בית עסק, חברה או ארגון נערכים מידי פעם ערבי גיבוש המיועדים לכלל העובדים, ערבי גיבוש מחלקתיים לצד ערבי גיבוש צוותיים ועוד. לעריכת ערב גיבוש לעובדים יתרונות רבים. במאמר זה אנסה לעמוד על היתרונות הרבים שעומדים לזכותם של ערבי הגיבוש לעובדים.

כסא גלגלים מהו?
19/03/12 | גיל הזהב
שירותי סיעוד נועדו לאנשים שלא מסוגלים לעמוד על רגליהם לאורך זמן או לחילופין משותקים לגמרי בגפיים. למקרים אלה נועד כסא גלגלים, על כך ועוד במאמר שלפניכם.

הגדה של פסח
15/02/12 | צרכנות
מתנה מקורית לחג הפסח - מתנה מקורית לחג הפסח. פרטים בעמוד זה

בוקינג של סדנאות וסדנת צחוק
סדנת צחוק יכולה להתאים מאוד גם לבתי חולים וגם לערבי גיבוש לעובדים. פרטים על הסדנאות השונות בעמוד זה.

תהליכי ניקיון בבית
15/02/12 | ריהוט
ניקוי ספות עור וניקוי שטיחים הם משימות יחסית קשות לביצוע. פרטים בעמוד זה.

בחירת מטפלת לקשישים.
15/02/12 | גיל הזהב
ישנם מספר קריטריונים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים מטפלת לקשישים. קריטריונים אלה מוצגים במאמר שלפניכם.

טיפים לבחירת שמלת כלה
05/12/11 | חתונות
איך יודעים איזו שמלת כלה מתאימה לי? מאמר זה מציג מספר טיפים שכדאי לדעת לפני שבוחרים שמלה.

טיפים לאירועים - הפקת אירועים וחתונה
05/12/11 | חתונות
ישנם לא מעט סוגים של טיפים לאירועים המתאימים להפקת אירועים עסקיים או אפילו לחתונה. מאמר זה מציג כמה רעיונות.

הדברה ביתית מבלי לפגוע בבעלי חיים
05/12/11 | חיות בית
ישנו מגוון רחב של סוגי הדברה אשר נעשים בשימוש בקרב מדביר זה או אחר. מאמר זה מציג מגוון רחב של הדברות ועל קצה המזלג נעמוד על ההבדלים בינהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI