דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות קורס מטפלות
קורס מטפלות
סנונית שירותי תוכן 25/02/13 |  צפיות: 3243

אם אתן מחפשות בימים אלה קורס מקצועי שיפתח לכן פתח לקריירה עתידית, ואם אתן אוהבות לטפל בילדים קטנים – שווה לכן לשקול להירשם לקורס מטפלות.

קורס מטפלות הוא קורס שמועבר ע"י מרצים במכללות ברחבי הארץ בהתאם לחוק הפיקוח על המעונות. במסגרת הקורס רוכשים הבוגרים ידע שמאפשר להם לטפל לאחר מכן בילדים מגיל לידה עד גיל 3. במסגרת הלימודים תרכשו ידע בנושאים כמו הפסיכולוגיה של הילד, תזונת ילדים, התפתחות הילד, טיפול רפואי ועזרה ראשונה ועוד.

קורסים מסוג זה מתחלקים לקורס מטפלות מסוג 1 שבו נלמדים נושאי הבסיס. לאחר מכן, מי שרוצה להמשיך ולהתפתח בתחום, יכול להמשיך לקורס מטפלות מסוג 2, שבו נרכש גם ידע ניהולי ושיווקי והוא מיועד למי שמעוניין לפתוח בעצמו גן ילדים.

כדי להתקבל לקורס הראשון יש צורך בהשלמה של 12 שנות לימוד. משך הקורס הוא כ- 300 שעות לימוד אקדמיות. בתום הקורס תקבלו תעודה שתאפשר לכן להשתלב כמטפלות או כעוזרות למטפלות בגני הילדים הרבים שפזורים ברחבי הארץ.

בשנים האחרונות – הביקוש לעובדים בתחום זה הולך וגדל. התנאים הכלכליים הם כאלה שבמשפחות רבות שני בני הזוג יוצאים לעבודה – והדבר מצריך לשלוח את הילדים לגני ילדים כבר בגיל צעיר. התוצאה היא פתיחה של גני ילדים רבים בכל רחבי הארץ, גנים שנזקקים כמובן לעובדים מסורים.

בשל ההקפדה הנדרשת בתחום, המעסיקים בוחרים גננות שעברו הכשרה מוסמכת, שמעניקה להם כלים וידע. לפיכך, אם ברצונכם להיכנס לתחום, מומלץ בהחלט להירשם לקורס מסוג זה. אם אתם מתלבטים איפה ללמוד – יש כמובן הרבה אופציות. אתם יכולים לחפש באזור המגורים שלכם מכללות רלבנטיות ולהתייעץ עם בוגרים של קורסים בתחום כדי לקבל חוות דעת היכן הכי כדאי לכם ללמוד. שיהיה בהצלחה!

כתיבה: סנונית שירותי תוכן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 סנונית שירותי תוכן


 


מאמרים נוספים מאת סנונית שירותי תוכן
 
ניתוח החלפת מפרק ברך
אם אתם סובלים מכאבים ממושכים ועזים בברך ואם אתם בגיל חמישים ומעלה, יתכן ששווה לכם לשקול לבצע ניתוח לפתרון הבעיה.

סדנאות לחברות
חברות רבות מחפשות דרכים להעשיר את העובדים שלהן, לתרום להם ידע וכל זאת מבלי להעיק ותוך שימוש באירועים שמשאירים רושם חיובי וגורמים לעובדים גם הנאה.

אופציות השקעה
31/03/13 | בורסת ת"א
רוצים להשקיע בשוק ההון, אבל אין לכם כוח וזמן להעמיק בקריאה של דוחות ובמעקב אחר כל אתרי החדשות הכלכליים?

כאב בברך
25/03/13 | רפואה
אחת הבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר היא כאב בברך. על פי מספר מחקרים שנערכו בקרב אנשים מבוגרים בגילאי 60 ומעלה, כאבי ברכיים תוקפים יותר משישים אחוזים מהאוכלוסייה.

אופציות דיגיטליות - מה זה אומר
24/03/13 | בורסת ת"א
אם אתם מחפשים דרך קלה ופשוטה באופן יחסי להשקיע בשוק ההון ולהרוויח (או לפחות לנסות להרוויח) סכומי כסף גדולים, אתם יכולים לנסות ולעשות זאת באמצעות כלי השקעות שנקרא אופציות בינאריות או אופציות דיגיטליות.

כלב חדש בבית – טיפים לחינוך חבר המשפחה החדש
19/03/13 | חיות בית
כלב חדש שמגיע הביתה הוא כמו ילד קטן שמצטרף לחיק המשפחה. וכמו עם תינוק חדש, גם כאן ישנם תמיד חבלי לידה שצריך לעבור על מנת שתוכלו להתרגל אחד לשני.

איטריידר - שווה להכיר
10/03/13 | השקעות
אם אתם מחפשים כלי השקעה פשוט וקל להבנה שמתאים לכל אחד ויכול לאפשר למשקיעים לרשום רווחים גדולים תוך זמן קצר – שווה לכם להכיר את הכלי שנקרא השקעה באופציות בינאריות.

כאב גב - למה זה קורה?
אם אתם סובלים מבעיות של כאב גב - יתכן שהסיבה לכך נעוצה במקום שלא חשבתם עליו: שולחן העבודה שלכם.

חיזוק ברכיים
כאבי ברכיים הם מהבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר. חלק מהאנשים סובלים מבעיות של כאבי ברכיים בשל פציעות או תאונות שהתרחשו בזמן של עיסוק ספורטיבי כזה או אחר, אחרים סובלים מפציעות שנגרמו בשל תאונות דרכים או נפילות

מידע על אופציות בינאריות
03/03/13 | השקעות
אם אתם מחפשים דרך לא מסובכת להשקיע בשוק ההון מהבית, שווה לכם להכיר את אחת משיטות ההשקעה הפופולריות ביותר בשנים האחרונות: השקעה באמצעות קנייה של אופציות בינאריות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI