דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה רפואה משלימה
רפואה משלימה
איתי זרביב 24/12/10 |  צפיות: 2489
רפואה משלימה

רפואה משלימה או רפואה אלטרנטיבית מאגדת בתוכה מספר שיטות טיפול אשר מהוות תחליף או ההשלמה לרפואה הקונבנציונלית. שיטות הטיפול הן מגוונות והמטפלים עושים בהם שימוש בהתאם לבעיות הספציפית של אותו מטופל. בשנים האחרונות עקב מהפכת המידע, זרח כוכבה של הרפואה המשלימה, אשר התגלתה למיליוני אנשים ברחבי העולם. כיום, יותר ויותר אנשים בוחרים בה כדרך טיפול במחלות ובבעיות המתעוררות אצלם.

עדות לעליית הפופולריות של רפואה משלימה היא מספר מוסדות הלימוד המציעים מסלולים ללימוד שיטות אלטרנטיביות לריפוי. אין ספק כי מי שעוסק במקצוע הרפואה המשלימה נהנה מן מסיפוק אישי המתלווה מהבאת מזור לבעיותיהם של אנשים, אשר משפיעות על איכות חייהם.הרפואה המשלימה חולשת על קשת רחבה של טיפולים בבעיות בריאותיות ומסוגלת לספק מענה הולם לצינון כמו גם לשיקום משבץ. מספר רב של סובלים מבעיות בריאותיות סביב לעולם מסתייעים בשרותי הרפואה המשלימה במקומות בהן זו הקונבנציונלית הרימה ידיים. כמובן, גם ברפואה המשלימה אין הצלחה של מאה אחוזים אך התהליך והתרופות בהן עושה שימוש המטופל הן בריאות יותר וללא תופעות לואי. האפקט הטוב של הטיפולים נוצר כתוצאה מהבנה טובה של התהליכים המתרחשים בגוף ותיעול אנרגיה למקומות הנכונים.

כלומר, רפואה משלימה עושה שימוש תדיר בגוף עצמו כתרופה לבעיות הפיזיות והנפשיות שלנו.פעמים רבות הגיעו למרפאה שלנו מטופלים אשר התאכזבו מהטיפול אותו מציעה הרפואה הקונבציונלית וחוסר יעילותו. הרפואה המשלימה, הכוללת מגוון שיטות מתגלה לעיתים קרובות כפתרון האופטימלי לאותם אנשים.מלבד טיפולים משלימים, גם צמחי מרפא ואורח חיים בריא נחשבים גורמים חיוביים, המסייעים למטופלינו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איתי זרביב


 


מאמרים נוספים מאת איתי זרביב
 
פיסורה והטיפול בה
פיסורה כיב או קרע של התעלה האנאלית. פיסורה נגרמת עקב יציאות קשות ועצירות, שקורות בגלל תזונה לקויה או חוסר בשתייה. סיבה נוספת להיווצרותה של פיסורה היא החדרת חפצים או אצבעות (יתכן גם מגע מיני) שגורמים לשריטות ופציעה של פי הטבעת. הכאב שנגרם בעקבות פיסורה הוא חד ומתמשך, ויציאה לשירותים מגבירה את הכאב ויתכן אף דימום.

בין רפואה משלימה לתרופות
כמטפל רפואה משלימה אני נתקל בהרבה מידי מקרים של לקיחת תרופות ללא בקרה מספקת וללא מודעות המטופל לנזקים האפשריים שנגרמים לו מהתרופות. במחקר שנעשה ותוצאותיו פורסמו הסתבר שתרופות הם גורם התמותה החמישי במספר. לא מדובר בתרופות שניתנו בטעות אלא בתרופות מרשם שניתנו על ידי רופאים. הקלות הבלתי נסבלת של נתינת ולקיחת תרופות היא בלתי נתפסת בעיני.

רפואה משלימה -כיצד לבחור מטפל?
"רפואה משלימה מהווה היום תחליף ראוי לרפואה הקונבנציונאלית בחלק הולך וגדל של המקרים .כשנוצרת בעיה רפואית כלשהי וישנה החלטה ללכת לרפואה המשלימה נותרת הדילמה לאיזה מטפל עלי ללכת? במאמר זה אנסה להאיר את הנקודות החשובות לבחירת מטפל ברפואה משלימה."

רפואה משלימה ואלרגיה
אלרגיה היא רגישות יתר תגובתית של הגוף או חלק ממנו למגע חיצוני, תגובה זו שונה בעוצמתה מזו של אדם נורמלי. תגובת אלרגיה יכולה להיות קלה עד קשה ויכולה לגרור בעקבותיה מספר רב של סימפטומים.

רפואה משלימה
רפואה משלימה או רפואה אלטרנטיבית מאגדת בתוכה מספר שיטות טיפול אשר מהוות תחליף או ההשלמה  לרפואה הקונבנציונלית. שיטות הטיפול הן מגוונות והמטפלים עושים בהם שימוש בהתאם לבעיות הספציפית של אותו מטופל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI